Урок на тему «Поява і розселення людини на планеті Земля»

Про матеріал
Сценарій перевернутого уроку інтегрованого курсу «Історія України. Всесвітня історія» у 6 класі на тему: «Поява і розселення людини на планеті Земля»
Перегляд файлу

Сценарій перевернутого уроку в 6 класі з інтегрованого курсу «Історія України. Всесвітня історія»

 

Тема: «Поява і розселення людини на планеті Земля»

 

Ціль: Домогтися засвоєння матеріалу теми в  межах навчальної програми; створити умови для розвитку і формування базових та предметних компетентностей (див. Робочий лист учня: “Знаю/Розумію/Умію”).

Діяльність учителя

Вдома: 

- опрацьовує програму; 

- готує питання для опрацювання вдома:

  1. Перші люди на теренах України. 
  2. Теорії походження людини. 
  3. Кам’яний вік людства
  • створює робочий лист, продумує запитання-завдання для кожної групи учнів відповідно до структурних елементів уроку: 
  • Перевірка домашнього завдання.
  • Актуалізація опорних знань.
  • Мотивація навчальної діяльності.
  • Цілепокладання.
  • Формування умінь, навичок.
  • Руханка.
  • Узагальнення засвоєного матеріалу.
  • Рефлексія.
  • Повідомлення домашнього завдання.

 

                                     Робочий лист

Перевірка домашнього завдання (5 хв.)

 

Презентуйте пригодницьку оповідку з життя первісної людини в різних природних умовах та пізнавальну загадку (хмаринку слів). 

Актуалізація опорних знань (2 хв.)

   Пригадайте, який період історії розвитку людства називають первісною добою. Поясніть, як між собою пов’язані ілюстрації колажу.

https://lh7-us.googleusercontent.com/1VfJwlwj8bhbh_z8Jf-Rw2a7XOEgbgZ3AyNNgy9PMNLbfMk_QkheH657040swEFVqLIME3VLX3qldp0jJTIcIMJDIisNles3H0uloGzPyuX9JfuZUOPAksbR2mwBjgbCuD_DsO727M3k80SjVj8oVwQ

Мотивація навчальної діяльності (0,5 хв.)

    Оберіть свій настрій:

https://lh7-us.googleusercontent.com/IYSw945wBIBOhW1VOB11NbjHjMuvJqRfnfoVS_VaYpJbWJrKnbpDnWiuEwnUOGAgMCK5CjI6YhARZg22LMCKdm1kMMyTQTWQu7hcdctQyGFO4WFQp-1vhkTonsyF-CRReCljO3-7eT6WqjHJT6X6no4

Цілепокладання (1 хв.)

 

  Сьогодні ми дізнаємось про життя наших найдавніших предків. Це - часи, коли, власне, й почалася історія людства. Як жили і розвивались найдавніші люди на Землі - ми дізнаємось, шукаючи відповіді на питання:

https://lh7-us.googleusercontent.com/UU5yYSR6OmciJCNXXa5Het-ojOA7CAnF6XbbLeTlKQ1vkjP-rJpLvb7Fqo5fAjH7LYgjlp6vSIRLSaqsyCLbX-z5D-ZFb6fxGT9iZCR3XKUyIEJoXT3PgPNXx3CWuLcWfnWbN0m8evAGXKOfDP6esy0

 

 

Формування умінь, навичок (29,5 хв.)

 

1. Розгляньте карту “Місця стоянок найдавніших людей в Україні”

https://lh7-us.googleusercontent.com/6-Qy6d8dYUF4JFE0vGxcO_7s0xBj6SjeGHb4Ca3t__NQTgJfkwCsJGVj_Kd3pE4IQg_FHHjLPXRU9LJtqJ2u2G0Gk6rPXxYO8X9NN8OrY8vo91CgDRrIfTeFMRl006bdH-EPPsQbKFO5TCEbxWBvVl8

та виконайте вправу https://learningapps.org/16838023 https://lh7-us.googleusercontent.com/OroRwv2Tmk8R8XJdGruUej32pbyiOpB7Jl4YmbTXmxs4CEeJxtGXG7sumUoLtRvbYBVmRoOT0GzBlxJ181R-kShw8kmch3hTTg0g6V31rog6OQnX8oiBxB-oKSzeUvQaV9r60E4fR1K6uYEti86xxc8

https://lh7-us.googleusercontent.com/xrJkcWxiEupGSG1jSQuHGJ-9NsTHIIfz9YjXnOg-dm-H_kz5xaNxP8HnLT09j2SPbpXfyRpG3jh3ljvapCtxnO4B7N9zn_FEY9Apt6yeOB-7e1sMQQohWntX9ONSdXsNoVn-R2fw-epHr7R8zZ8tP-Y

 

На уроці: 

- організовує та керує процесом обговорення  певних питань (теми) у групах; 

- організовує спілкування всіх учасників  обговорення; 

- налагоджує ефективний обмін думками  - стимулює та спрямовує процес самостійного  пошуку інформації та спільної діяльності учнів










 

 

2. Виконайте завдання:

 https://learningapps.org/display?v=pxxupnr8c23 

 https://lh7-us.googleusercontent.com/Bq27H-7jn_NE8NjRt1434Ma9jsKinc4XJjRXGVn_-3Ua7U3GnyhdhppVNi78XjUO2lJqb2O8JNrUFbETK9hGXTfVyhAliU-LRhU1XsZBrOi-Pr8kbHk-15eF5sAJj65zHnEffyNq3HKpAMe0GxiVBvI

Прокоментуйте обрану позицію:

яка з теорій походження людини є найбільш вірогідною?

 

https://lh7-us.googleusercontent.com/Xpg274Dpk83lwwXo-73ig2esXxYSnNftOC3SjH6jokk3waN8xbdWWY6DtYP5uRrcHt1N1byviKfILP_VmnSB5Hiexabm6aDOSYNPLyi8DlE-JPREA3bT-3rYKDVhbE2DUwLfgVCi9Jqk1EOoo8G1H90

 

3. Дайте назву  хмаринці. Запишіть значення термінів:

 

https://lh7-us.googleusercontent.com/mFb6wONZW7UsTzR2uwxGhj_gMASY-Bc15TzTKIeeQUKaZNUluYDuYwLungeYH7Kn1ym7n_BKlPtM-8U738jINncAuteHxOEx02SWkEtnGweZ13KrzEUeZCQtFypap0BGnfM5qWqnHR4FrqxtBTj3ot4

         Руханка (1 хв.)

Встаньте, діти, посміхніться,

Землі нашій уклоніться

За щасливий день вчорашній

Всі до сонця потягніться,

Вліво, вправо нахиліться,

Веретенцем покрутіться.

Раз присядьте, два присядьте

І за парти тихо сядьте.

       Узагальнення засвоєного матеріалу (2 хв.)

Пронумеруйте назви видів предків людини в хронологічній послідовності їх існування на Землі:

  •  

Людина вміла

  •  

Австралопітек

  •  

Неандерталець/палеоантроп

  •  

Архантроп/людина прямоходяча

  •  

Homo sapiens, людина розумна

     Рефлексія (2 хв.)

Вправа «Піца»

Поставте 4 цятки біля кожного твердження (чим ближче цятка до середини «піци», тим більше ви згодні з твердженням).

https://lh7-us.googleusercontent.com/t2LQGVHLxOhM4uWuQ1J-dD9mOvYszal2ChID7NdL2P-CU7qwh9OkFR-ONbjWBNxXYKp4qcVKyQfAwiMR-20hGjiAmxKdErupiJOHdpxQbxqjY5ORTIRO7e5K8vaEIFCRBhksuFpgYFwAto7WdiXla3s

     Повідомлення домашнього завдання (2 хв.)

 

1. Перегляньте навчальне відео “Палеоліт. Мезоліт. Форми господарювання первісної людини” https://www.youtube.com/watch?v=IlIDObTza_s  

2.Опрацюйте § 4 підручника та  дізнайтеся, де в сучасному світі використовуються такі відкриття первісних людей: спис, лук і стріли, човен, рибальське приладдя, вогонь? 

3. Підготуйте фотогалерею, що висвітлює «життя» цих винаходів у сучасному світі.

 

 

 Діяльність учнів

Вдома: 

Знайомляться з темою за джерелами інформації: 

1. Переглядають відео Еволюція людини. Розселення людей на Землі” https://youtu.be/aC8rFX-Ln-o 

https://lh7-us.googleusercontent.com/oVbjtevl1mPa2GyazYKXVC1U-fmAoc_Z57pBtSxOGSSkDGH-tttfdDD9Hm5S77oWWbBFLifVSvanzDM_hppiBCf1dKv3USa7mJNP6xORprNsle0OD8L7mbHTDN3GCsxmVc4aAOjsoUw9OCuwbdSBQ7o

та створюють пригодницьку оповідку з життя первісної людини в різних природних умовах, проілюструвавши відповідними картинками

 

https://lh7-us.googleusercontent.com/uVov3rVx63TyLdOfe-ZBr1R_6zBKTsNXIVKVCHhHcb0IwNHt3OYA8kkCyI2oKFneMTZNyu9K7kyHQxVdcIDWpCluZ6FFozWTRECehUmZ3BjpuWT4bDwHatQ8u4v6rLiUWvJqjWHwtanfX367g4TcgWkhttps://lh7-us.googleusercontent.com/g0ZXSzXh0z9IyRRfWHzNDG7PlEmOi0G56SjgQe8JZk_fYySTg-2Sl9UmQu94bMJjD9lvhKpPVC8iOE7hnFyLiKnbOM_6vyEH72vfHNw-lc7oAXBBMTvSGjfffnI9gc66NYlAk8p2ZeMHLRM7w-1klJs

2. Укладають пізнавальну загадку (хмаринку слів) за допомогою сервісу https://wordart.com/  

3. Опрацьовують відповідний § підручника. 

На уроці:

- шукають відповіді на питання 

- фіксують інформацію у форматі,  

запропонованому учителем, або ж пропонують  свій


 

- створюють колективний, або ж індивідуальний  продукт

- презентують його 

- рефлексують

 

docx
Додав(-ла)
Sitsinska Marina
Додано
12 січня
Переглядів
267
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку