Дата___________ Клас _________ ПІ ___________________________________________
Робочий лист
за темою «Праведники народів світу – подвиг в ім’я людини»
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Як відбувалося становлення особистості цього діяча/діячки? Вкажіть прізвище та ім’я. Де і коли народився (народилась). В яких умовах зростав/зростала. Як формувались його/її погляди.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Визначте особисті якості й риси характеру діяча/діячки. Як особисті якості впливали на його/її діяльність?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Чому він/вона зробив/-ла вибір на користь порятунку євреїв в роки Другої світової війни? Як саме він/ вона це робили?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Коли він/вона отримав/-ла відзнаку?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Висловіть власне ставлення до діяча/діячки. Чи підтримуєте Ви його/її вибір?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________