Робочий зошит для тематичного оцінювання з економіки

Про матеріал
Робочий зошит призначений для студентів денної форми навчання. Його використання у навчальному процесі допоможе сформувати у майбутньому спеціаліста навички індивідуальної роботи.
Перегляд файлу

 

Робочий зошит для тематичного оцінювання складено на основі типової навчальної програми, затвердженої Департаментом освіти і науки Черкаської облдержадміністрації.

 

Робочий зошит призначений для студентів денної форми навчання. Його використання у навчальному процесі допоможе сформувати у майбутньому спеціаліста навички індивідуальної роботи.

 

 

Розглянуто і схвалено на засіданні метод комісії суспільно-гуманітарного напрямку.

Протокол № ___________________р.

 

Укладач:  Ю.В. Овчар, викладач економічних дисциплін, спеціаліст.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів № 1

«Основні поняття економіки»

І. Тестові завдання

Тест складається з 12 запитань. Кожне запитання становить 0,5 бали.

Максимальна кількість правильних відповідей становить 6 балів.

  1. Що вивчає мікроекономіка:
  1. виробництво в масштабі всієї економіки;
  2. кількість зайнятих у  національній економіці;
  3. загальний рівень цін;
  4. виробництво цукру і динаміку його ціни;
  5. рівень безробіття у національній економіці.
  1. Термін «економікс» набув загального визнання після того, як його вперше використав у назві своєї праці:
  1. К.Маркс;
  2. П.Семюелсон;
  3. Д.Кейнс;
  4. А.Маршал;
  5. Ф.Кене.
  1. Макроекономіка  є частиною економічної теорії, яка вивчає:
  1. глобальні тенденції економічного розвитку людства;
  2. національну економіку як ціле;
  3. роль держави у господарському житті;
  4. виробничі відносини;
  5. поведінку економічних суб’єктів на ринках ресурсів.
  1. Кого найчастіше називають батьком економічної науки:
  1. Арістотеля;
  2. А.Сміта;
  3. Д.Рікардо;
  4. Ф.Кене;
  5. А.Маршала.

 

  1. Альтернативна вартість будівництва нової школи – це:
  1. витрати на наймання вчителів для нової школи ;
  2. вартість будівництва школи в майбутньому;
  3. інші товари і послуги від яких відмовилися задля будівництва нової школи;
  4. витрати на утримання нової школи;
  5. усі твердження неправильні.
  1. Економічні ресурси містять такі складові:
  1. земля, капітал, гроші, праця.
  2. капітал, праця, земля, підприємницький хист;
  3. капітал, споживчі блага, земля, гроші;
  4. праця, капітал, земля, споживчі блага;
  5. земля, гроші, споживчі блага, праця.
  1. Яка із перелічених ознак не притаманна ресурсам:
  1. обмеженість;
  2. різноманітність;
  3. корисність;
  4. безмежність;
  5. усі ознаки притаманні.
  1. Відчуття нестачі чогось, що необхідне для підтримання життєдіяльності та розвитку людської особистості - це:
  1. попит;
  2. потреба;
  3. пропозиція;
  4. корисність;
  5. благо.
  1. Земля як економічний ресурс – це:
  1. охоплює всі виготовлені виробничі знаряддя;
  2. всі дарові блага природи, які застосовують у виробництві;
  3. сукупність усіх фізичних і розумових здібностей людини, які застосовують у виробництві життєвих благ;
  4. особливий людський ресурс;
  5. річ або комплекс речей, якими людина діє на предмети праці.
  1. Праця як економічний ресурс – це:
  1. охоплює всі виготовлені виробничі знаряддя;
  2. всі дарові блага природи, які застосовують у виробництві;
  3. сукупність усіх фізичних і розумових здібностей людини, які застосовують у виробництві життєвих благ;
  4. особливий людський ресурс;
  5. річ або комплекс речей, якими людина діє на предмети праці.
  1. Кому з видатних економістів минулого належить вислів: «Праця -  батько багатства,  а земля - його мати».
  1. А.Петті;
  2. К.Марксу;
  3. М.Туган-Барановському;
  4. Т. Мальтусу;
  5. А. Маршалу.
  1. Предмети праці – це:
  1. сукупність фізичних і розумових здібностей людини, які вона застосовує  у процесі виробництва;
  2. те, на що спрямована праця людини і що становить основу майбутнього  продукту;
  3. річ або комплекс речей, якими людина діє на предмети праці;
  4. в сукупності предмети праці й засоби праці;
  5. взаємодію основних факторів виробництва, способи впливу людини на предмети праці.

Відповіді:

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Г

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Теоретичні питання

Теоретична частина містить у собі 2 питання. Кожне питання становить 2 бали.

Максимальна кількість правильних відповідей становить 4 бали.

 

  1. Що таке економіка?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Наведіть приклади потреб колективного характеру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                               ІІІ. Практичне завдання

Практична  частина складається з задачі, яка оцінюється в 2 бали.

Умова задачі:

Обчисліть максимальну кількість сарафанів, яку можуть пошити працівники швейної фабрики, які виготовляють 100 блузок, коли відомо, що на пошив цих виробів використано 900 м ситцю. При цьому на пошив одного сарафана витрачається 3 м ситцю, а його альтернативна вартість дорівнює 2 блузкам.

Розв’язання:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповідь_______________________________________

 

 

Оцінка _______________

 

 

 

 

 

Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів № 2

 «Домашні господарства і підприємства у ринковій економіці»

Тестові завдання

Тест складається з 12 запитань. Кожне запитання становить 0,5 бали.

Максимальна кількість правильних відповідей становить 6 балів.

1. Виберіть відповідь що відповідає поняттю менеджмент:

  1. виконання розпоряджень; 
  2. діяльність підприємства; 
  3. організація ефективної роботи;
  4. форма виробничих зв'язків;
  5. управління

2. Маркетинг це:

  1. виготовлення товарів та послуг;                                              
  2. оптимальне просування товарів та послуг на ринку;     
  3. реалізація товарів та послуг;
  4. вивчення потреб споживача;
  5. усунення недоліків.

3. Акція це:

  1. цінний папір, що засвідчує внесення певних коштів і підтверджує зобов'язання клієнта сплатити зазначену суму коштів;
  2. цінний папір, що засвідчує внесення певних коштів, і дає право на участь в управлінні діяльності;
  3. цінний папір, що засвідчує внесення певних коштів і підтверджує зобов'язання вкладник І;
  4. знижка на товар;
  5. розпродаж.

4. Надають додаткову інформацію про ситуацію на рику цінних паперів

  1. трасти;                                    
  2. страхові компанії;
  3. брокерські контори;                   
  4. ощадні установи;
  5. банки.

5. Придбати або реалізувати оптову партію товару за встановленими зразками можливо скориставшись послугами:

  1. аукціону; 
  2. товарної біржі;
  3. виставки; 
  4. ярмарки;
  5. товарного будинку.

6. На ринку посередників за власного ініціативою і за власні кошти працює:

  1. брокер; 
  2. дилер;
  3. дистриб'ютор; 
  4. комівояжер;
  5. банкір.

7. Вкажіть, хто з названих суб'єктів є торгівельними посередниками:

  1. виробники товарів та послуг; 
  2. продавці з магазинах;
  3. брокери; 
  4. товарні біржі;
  5. дилери; 
  6. страхові компанії.

8. Вкажіть основні види діяльності дистриб’ютора:

  1. діє за дорученням клієнта 
  2. купує товар за власні кошти
  3. являється офіційним представником фірми   
  4. купує право на розповсюдження товару
  5. працює за обумовлену винагороду 
  6. демонструє зразки товарів клієнтам

9. Складові діяльності менеджера

  1. оцінка запитів споживача           
  2. планування розвитку виробництва
  3. контроль прямого і зворотного зв'язку між керівником та виконавцем
  4. виробництво товарів та послуг
  5. формування зацікавленості до результатів праці виробничої діяльності

10. На фінансовому ринку основним товаром являється:

  1. товари                                                                 
  2. валюта
  3. гроші                                                             
  4. нерухомість
  5. цінні папери                                                 
  6. дорогоцінні метали

11. Фінанси - це:

  1. наявність готівкової маси грошей;
  2. наявність рахунків, коштів та цінних паперів;
  3. сукупність коштів що нагромаджуються в результаті діяльності всіх суб’єктів господарювання;

12. Надмірний випуск грошей та їх знецінення називається:

  1. емісія      
  2. ревальвація      
  3. інфляція   
  4. дефляція

 

Відповіді:

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Г

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Теоретичні питання

Теоретична частина містить у собі 2 питання. Кожне питання становить 2 бали.

Максимальна кількість правильних відповідей становить 4 бали.

 

  1. Що таке сімейний бюджет?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Які основні функції менеджера?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                               ІІІ. Практичне завдання

Практична  частина складається з задачі, яка оцінюється в 2 бали.

Умова задачі:

Доходи:  щомісячний  дохід  Володимира – 13 000  грн,  щомісячний дохід Ганни – 6 000 грн. Обов’язкові щомісячні статті витрат: оренда  квартири – 3 500 грн,  комунальні  платежі – 300 грн,  витрати  на харчування  – 1 400 грн,  витрати  на  бензин – 1 500 грн,  нагромадження власного внеску на квартиру – 5 000 грн, витрати на одяг – 2 000 грн, медичні витрати – 500 грн, витрати на особисті потреби(кожному) – по1 000 грн. Потрібно  визначити  суму,  яка  залишиться  в  сім’ї  після  всіх витрат.

Розв’язання:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповідь_______________________________________

 

 

 

 

Оцінка _______________

 

Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів № 3

«Національна економіка»

Тестові завдання

Тест складається з 12 запитань. Кожне запитання становить 0,5 бали.

Максимальна кількість правильних відповідей становить 6 балів.

  1. Зайняті – це:
  1. робочі місця, які не можуть зайняти безробітні, бо їхня  кваліфікація не відповідає вимогам вакансій;
  2. люди, що виконують оплачувані види робіт, та ті, що мають робочі місця, але не працюють через хворобу, страйки або відпустки;
  3. особи, що не мають роботи, але активно її шукають;
  4. частина дорослого населення, яка зайнята в домашньому господарстві, перебуває на пенсії, не працює внаслідок інвалідності або у зв`язку з навчанням і т.д.;
  5. зайняті та безробітні.
  1. Безробітні – це:
  1. робочі місця, які не можуть зайняти безробітні, бо їхня  кваліфікація не відповідає вимогам вакансій;
  2. люди, що виконують оплачувані види робіт, та ті, що мають робочі місця, але не працюють через хворобу, страйки або відпустки;
  3. особи, що не мають роботи, але активно її шукають;
  4. частина дорослого населення, яка зайнята в домашньому господарстві, перебуває на пенсії, не працює внаслідок інвалідності або у зв`язку з навчанням і т.д.;
  5. зайняті та безробітні.
  1. Ті, що не входять до робочої сили – це:
  1. робочі місця, які не можуть зайняти безробітні, бо їхня  кваліфікація не відповідає вимогам вакансій;
  2. люди, що виконують оплачувані види робіт, та ті, що мають робочі місця, але не працюють через хворобу, страйки або відпустки;
  3. особи, що не мають роботи, але активно її шукають;
  4. частина дорослого населення, яка зайнята в домашньому господарстві, перебуває на пенсії, не працює внаслідок інвалідності або у зв`язку з навчанням і т.д.;
  5. зайняті та безробітні.
  1. Робоча сила країни - це :
  1. робочі місця, які не можуть зайняти безробітні, бо їхня  кваліфікація не відповідає вимогам вакансій;
  2. люди, що виконують оплачувані види робіт, та ті, що мають робочі місця, але не працюють через хворобу, страйки або відпустки;
  3. особи, що не мають роботи, але активно її шукають;
  4. частина дорослого населення, яка зайнята в домашньому господарстві, перебуває на пенсії, не працює внаслідок інвалідності або у зв`язку з навчанням і т.д.;
  5. зайняті та безробітні.
  1. Рівень безробіття – це:
  1. відношення чисельності безробітних до загальної кількості робочої сили;
  2. відношення робочої сили до дорослого населення країни;
  3. відношення кількості зайнятих до дорослого населення;
  4. якщо циклічне безробіття дорівнює нулю;
  5. рівень безробіття за повної зайнятості.
  1. Повна зайнятість – це:
  1. відношення чисельності безробітних до загальної кількості робочої сили;
  2. відношення робочої сили до дорослого населення країни;
  3. відношення кількості зайнятих до дорослого населення;
  4. якщо циклічне безробіття дорівнює нулю;
  5. рівень безробіття за повної зайнятості.
  1. Природна норма безробіття – це:
  1. відношення чисельності безробітних до загальної кількості  робочої сили;
  2. відношення робочої сили до дорослого населення країни;
  3. відношення кількості зайнятих до дорослого населення;
  4. якщо циклічне безробіття дорівнює нулю;
  5. рівень безробіття за повної зайнятості.
  1. Фрикційне безробіття – це:
  1. безробіття пов`язане з постійним рухом населення між регіонами й видами праці, а також із певними стадіями життя людей;
  2. коли пропозиція робочої сили і попит на неї не збігаються;
  3. безробіття, що спричиняється фазою спаду ділового циклу, яка характеризується недостатністю сукупних видатків;
  4. особи, що не мають роботи, але активно її шукають;
  5. зайняті та безробітні.
  1. Структурне безробіття – це:
  1. безробіття пов`язане з постійним рухом населення між регіонами й видами праці, а також із певними стадіями життя людей;
  2. коли пропозиція робочої сили і попит на неї не збігаються;
  3. безробіття, що спричиняється фазою спаду ділового циклу, яка характеризується недостатністю сукупних видатків;
  4. особи, що не мають роботи, але активно її шукають;
  5. зайняті та безробітні.
  1. Циклічне безробіття – це:
  1. безробіття пов`язане з постійним рухом населення між регіонами й видами праці, а також із певними стадіями життя людей;
  2. коли пропозиція робочої сили і попит на неї не збігаються;
  3. безробіття, що спричиняється фазою спаду ділового циклу, яка характеризується недостатністю сукупних видатків;
  4. особи, що не мають роботи, але активно її шукають;
  5. зайняті та безробітні.
  1. Прямі податки – це:
  1. податкова ставка зі зростанням доходу збільшується;
  2. податкова ставка є сталою;
  3. податки стягуються безпосередньо з індивідів або фірм;
  4. податки, що встановлюються на товари та послуги і включаються в їхню ціну;
  5. податкова ставка зі зростанням доходу зменшується.
  1. Непрямі податки – це:
  1. податкова ставка зі зростанням доходу збільшується;
  2. податкова ставка є сталою;
  3. податки стягуються безпосередньо з індивідів або фірм;
  4. податки, що встановлюються на товари та послуги і включаються в їхню ціну;
  5. податкова ставка зі зростанням доходу зменшується.

Відповіді:

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Г

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Теоретичні питання

Теоретична частина містить у собі 2 питання. Кожне питання становить 2 бали.

Максимальна кількість правильних відповідей становить 4 бали.

 

  1. Що таке акцизний збір?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Що таке національна економіка?

 

 

 

 

 

 

 

                             

ІІІ. Практичне завдання

Практична  частина складається з задачі, яка оцінюється в 2 бали.

                                       Умова задачі:

Микола  влітку  на  канікулах,  щоб  не  гаяти  часу,  вирішив попрацювати.  Він  влаштувався  помічником  продавця  в  місцевому

супермаркеті. За місяць роботи Миколі нарахували заробітну плату в розмірі

1 400 гривень. З отриманого доходу Микола має сплатити єдиний соціальний

внесок і податок із доходів фізичних осіб. 

Розрахуйте податкові зобов’язання Миколи, якщо ставка податку з доходів фізичних осіб становить15%, єдиного соціального внеску – 3,6%.

Розв’язання:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповідь_______________________________________

 

Оцінка _______________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів № 4

«Світова економіка»

Тестові завдання

Тест складається з 12 запитань. Кожне запитання становить 0,5 бали.

Максимальна кількість правильних відповідей становить 6 балів.

  1. Принцип порівняльної переваги у зовнішній торгівлі вперше сформулював:

а) Томас Мальтус;

б) Дейвид Рікардо;

в) Карл Маркс;

г) Джон Мейнард Кейнс;

д) Михайло Туган-Барановський.

 2.  Хто емітує спеціальні права запозичення (SDR, Special Drawing Rights):

а) США;

б) Міжнародний валютний фонд;

в) Світовий банк;

г) Європейський Союз;

д) усі відповіді неправильні.

 3. У якому році США відмовилися від свого зобов'язання щодо обміну доларів, що їх мали іноземні центральні банки, на золото за фіксованим курсом:

а) 1918;

б) 1933;

в) 1946;

г) 1971;

д) 1976.

 4. Яка з перелічених країн не належить до групи країн з розвинутою ринковою економікою:

а) Тайвань;

б) Нова Зеландія;

в) Китай;

г) Данія;

д) Австралія.

5. Яка з перелічених країн не є членом Європейського Союзу:

а) Норвегія;

б) Словенія;

в) Данія;

г) Швеція;

     д) Словаччина.

6. Теорію міжнародної торгівлі С.Ліндера називають ще теорією:

а) співвідношення факторів виробництва;

б) специфічних факторів виробництва;

в) міжнародної торгівлі в умовах недосконалої конкуренції;

г) внутрішньогалузевої міжнародної торгівлі;

д) перехресного попиту.

 7. Автором теорії "життєвого циклу продукту" є:

а) Дж. М. Кейнс;

б) С. Лідер;

в) М. Портер;

г) Р. Вернон;

д) Е.Гекшер та Б.Олін.

8. За допомогою якого знаряддя торговельної політики уряд встановлює вимогу щодо частки кінцевого товару, яку обов’язково повинні виробити вітчизняні фірми:

а) квота;

б) тарифна квота;

в) технічні бар’єри;

г) державні закупівлі;

д) вимоги щодо вмісту місцевих компонентів.

9. Як називають фінансову допомогу та різноманітні фінансові пільги, які надає держава вітчизняним виробникам товарів, що конкурують з імпортом:

а) експортні субсидії;

б) експортні кредити;

в) внутрішні субсидії;

г) прямі субсидії;

      д) опосередковані субсидії.

10. Демпінг – продаж за кордоном товарів за цінами, які порівняно з цінами у країнах- експортерах:

а) вищі;

б) такі самі;

в) нижчі;

г) значно вищі.

 11. Яку функцію не виконує експортне мито:

а) фіскальну;

б) захисну;

в) зрівноважувальну;

г) правильні відповіді а), в).

12. Головними країнами-донорами капіталу в сучасному світі є:

а)   країни Східної Європи;

б)   країни “Великої сімки”;

в)   країни СНД;

г)   країни Східної Азії;

д)   країни Латинської Америки.

 Відповіді:

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Г

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Теоретичні питання

Теоретична частина містить у собі 2 питання. Кожне питання становить 2 бали.

Максимальна кількість правильних відповідей становить 4 бали.

 

  1. Що таке законодавча система?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Що таке міжнародна торгівля?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                               ІІІ. Практичне завдання

Практична  частина складається з задачі, яка оцінюється в 2 бали.

Умова задачі:

Подорожуючи Європою на спортивні змагання, ви побачили в аеропорту  сувенір  для  батьків  вартістю 100  злотих,  за  який  можна

розрахуватися трьома валютами – доларами, євро та місцевою валютою –  злотими. Ціна сувеніру в доларах США становить 29,02, а в євро – 22,52.

Ви якраз маєте свіжу газету із курсами цих валют до гривні, а саме:  1 дол. – 7,98 грн; 1 євро – 10,06 грн; 1 злотий – 2,32 грн. 

З’ясуйте, в якій валюті вам купівля сувеніру обійдеться найвигідніше за умови,  що  ви  будете  розраховуватися  гривневою  карткою  і  що  кошти  з вашого рахунку будуть списуватися саме за офіційним курсом.

       Розв’язання:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповідь_______________________________________

 

 

Оцінка _______________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Будрик Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Економіка (профільний рівень) 10 клас (Крупська Л.П., Тимченко І.Є., Чорна Т.І.)
Додано
16 листопада 2022
Переглядів
1464
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку