20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Робочий зошит до уроку про Однорідні члени речення

Про матеріал

Цей зошит допоможе вчителю розширити та поглибити знання восьмикласників про однорідні члени речення(поширені і непоширені) ; формувати вміння знаходити речення з однорідними членами, визначати їх вид, аналізувати зв'язок між ними( сполучниковий, безсполучниковий чи змішаний), смислові відношення; розвивати творчі вміння складати речення з однорідними членами, використовувати їх у мовленні, правильно інтонувати речення з однорідними членами, самостійно працювати та виділяти головне, узагальнювати та систематизовувати матеріал; виховувати інтерес до вивчення української мови, любов і пошану до життєвого і творчого шляху генія України Тараса Григоровича Шевченка , доброзичливі взаємини під час спільної роботи.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робочий зошит

з української мови

учня (учениці) 8 класу

Чернівецького багатопрофільного ліцею № 4

_____________________________________

                 http://go2.imgsmail.ru/imgpreview?key=http%3A//schoolbooks.org.ua/sites/default/files/glazova_o_p_kuznecov_yu_b_ridna_mova_8_klas.png&mb=imgdb_preview_1807

 

 

 

 

Чернівці, 2014

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 

 

images.jpgЕпіграф уроку:

І мене  в сім'ї великій,

В сім'ї вольній, новій

Не забудьте пом'янути

Незлим тихим словом

Т.Шевченко

 

 

 

  1. Гра« Лінгвістичний баскетбол»

Визначте, які  з даних тверджень правильні, а які з них є хибними. Заповніть таблицю, в якій дві колонки, проставте в них «+» ( правильне твердження), « - » ( хибне твердження).

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кількість набраних балів:

      2.  Робота в групах.

 Кількість набраних балів: 

  1. Кодовий диктант                                                                                                                  

Прослухайте речення, вкажіть цифрою речення з ОЧ.                                                      1 – із сполучниковим зв’язком;                                                                                       2 - із безсполучниковим зв’язком;                                                                                        3- із змішаним зв’язком.

 

 

  1

    2

   3

   4

   5

   6

 

 

 

 

 

 

 

Кількість набраних балів: 

4. Робота з текстом.

Вибрати з тексту речення з однорідними членами, підкресліть їх відповідно до ролі в реченні, визначте поширеними чи непоширеними вони є та  з'ясуйте , яким зв’язком вони поєднані.

       Тарас Шевченко… Такий великий, що бути більшим не можна.  Як Україна. Як світ. Ріс безрідним сиротою, а став найріднішим усім нам з покоління і в покоління. Був кріпаком, а заговорив і показав шлях до свободи. Жив в імперії сваволі, насильства й наруги, де на всіх язиках все мовчить, а кликав порвати кайдани і йти просто, щоб не було за собою і зерна неправди. Мордувався в тюрмі народів і був свідком зречення материнської мови, культури й історії, а залишався вірним ідеалам волі й братерства, горів очисним вогнем сумління і вражав своїм запитанням, як полум’ям сорому: хто ж ми, чиїх батьків, ким і за що закуті… Він безсмертний, як саме життя, тому став нашою долею і заповітом. І на сторожі правди, любові і честі стоїть його слово.

Кількість набраних балів:  

5.« У майстерню до поета»                                                                                                                                                                         

Прочитайте виразно вірш Тараса Григоровича Шевченка «Огні горять, музика грає...».  Вставте пропущені   однорідні члени речення, охарактеризуйте їх. Допоможе  вам впоратись з цим завданням  дана хмара слів.

Огні горять, музика грає,

Музика __________________ , __________________

Алмазом добрим , __________________

Сіяють очі молодії;

Витає ________ ____ і  ____________

В очах веселих, любо їм,

Очам негрішним, _______________.

 І всі ___________________ , сміються,

І всі  танцюють  . Тілько  я,

Неначе заклятий, дивлюся

І нишком плачу. Плачу я.

Чого ж я плачу? Мабуть, шкода,

Що без пригоди, мов негода,

Минула молодость моя.

                                               Т.Шевченко

Кількість набраних балів:  

6. Гра «Хто швидше»                                                                                      Скласти якомога швидше речення за поданими схемами, використавши змістову тему нашого уроку, визначте  смислові відношення між ними .     

      1.  О   або     О  .

________________________________________________________________________________________________

     2. О та О, О та О.

__________________________________________________________________________________________________________________________

   3. Чи то О, чи О, чи О.

__________________________________________________________________________________________________________________________

Кількість набраних балів:  

 

7. Інтерактивна вправа «Цікаво».

Заповніть таблицю в зошиті із трьох граф. У графу «Р» - запишіть все, що сподобалось на уроці, у другу графу «М»  - «мінус», що не сподобалось, здалось нудним, а в третю «І» - «Цікаво», що було цікавим, також напишіть в цю колонку, що ще хотілося б вам дізнатися з цієї теми

      «Р» 

     «М»  

         «І» 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Кількість набраних балів:

docx
Додано
27 червня 2018
Переглядів
182
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку