Робочий зошит до уроку про Однорідні члени речення

Про матеріал

Цей зошит допоможе вчителю розширити та поглибити знання восьмикласників про однорідні члени речення(поширені і непоширені) ; формувати вміння знаходити речення з однорідними членами, визначати їх вид, аналізувати зв'язок між ними( сполучниковий, безсполучниковий чи змішаний), смислові відношення; розвивати творчі вміння складати речення з однорідними членами, використовувати їх у мовленні, правильно інтонувати речення з однорідними членами, самостійно працювати та виділяти головне, узагальнювати та систематизовувати матеріал; виховувати інтерес до вивчення української мови, любов і пошану до життєвого і творчого шляху генія України Тараса Григоровича Шевченка , доброзичливі взаємини під час спільної роботи.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робочий зошит

з української мови

учня (учениці) 8 класу

Чернівецького багатопрофільного ліцею № 4

_____________________________________

                 http://go2.imgsmail.ru/imgpreview?key=http%3A//schoolbooks.org.ua/sites/default/files/glazova_o_p_kuznecov_yu_b_ridna_mova_8_klas.png&mb=imgdb_preview_1807

 

 

 

 

Чернівці, 2014

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 

 

images.jpgЕпіграф уроку:

І мене  в сім'ї великій,

В сім'ї вольній, новій

Не забудьте пом'янути

Незлим тихим словом

Т.Шевченко

 

 

 

  1. Гра« Лінгвістичний баскетбол»

Визначте, які  з даних тверджень правильні, а які з них є хибними. Заповніть таблицю, в якій дві колонки, проставте в них «+» ( правильне твердження), « - » ( хибне твердження).

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кількість набраних балів:

      2.  Робота в групах.

 Кількість набраних балів: 

  1. Кодовий диктант                                                                                                                  

Прослухайте речення, вкажіть цифрою речення з ОЧ.                                                      1 – із сполучниковим зв’язком;                                                                                       2 - із безсполучниковим зв’язком;                                                                                        3- із змішаним зв’язком.

 

 

  1

    2

   3

   4

   5

   6

 

 

 

 

 

 

 

Кількість набраних балів: 

4. Робота з текстом.

Вибрати з тексту речення з однорідними членами, підкресліть їх відповідно до ролі в реченні, визначте поширеними чи непоширеними вони є та  з'ясуйте , яким зв’язком вони поєднані.

       Тарас Шевченко… Такий великий, що бути більшим не можна.  Як Україна. Як світ. Ріс безрідним сиротою, а став найріднішим усім нам з покоління і в покоління. Був кріпаком, а заговорив і показав шлях до свободи. Жив в імперії сваволі, насильства й наруги, де на всіх язиках все мовчить, а кликав порвати кайдани і йти просто, щоб не було за собою і зерна неправди. Мордувався в тюрмі народів і був свідком зречення материнської мови, культури й історії, а залишався вірним ідеалам волі й братерства, горів очисним вогнем сумління і вражав своїм запитанням, як полум’ям сорому: хто ж ми, чиїх батьків, ким і за що закуті… Він безсмертний, як саме життя, тому став нашою долею і заповітом. І на сторожі правди, любові і честі стоїть його слово.

Кількість набраних балів:  

5.« У майстерню до поета»                                                                                                                                                                         

Прочитайте виразно вірш Тараса Григоровича Шевченка «Огні горять, музика грає...».  Вставте пропущені   однорідні члени речення, охарактеризуйте їх. Допоможе  вам впоратись з цим завданням  дана хмара слів.

Огні горять, музика грає,

Музика __________________ , __________________

Алмазом добрим , __________________

Сіяють очі молодії;

Витає ________ ____ і  ____________

В очах веселих, любо їм,

Очам негрішним, _______________.

 І всі ___________________ , сміються,

І всі  танцюють  . Тілько  я,

Неначе заклятий, дивлюся

І нишком плачу. Плачу я.

Чого ж я плачу? Мабуть, шкода,

Що без пригоди, мов негода,

Минула молодость моя.

                                               Т.Шевченко

Кількість набраних балів:  

6. Гра «Хто швидше»                                                                                      Скласти якомога швидше речення за поданими схемами, використавши змістову тему нашого уроку, визначте  смислові відношення між ними .     

      1.  О   або     О  .

________________________________________________________________________________________________

     2. О та О, О та О.

__________________________________________________________________________________________________________________________

   3. Чи то О, чи О, чи О.

__________________________________________________________________________________________________________________________

Кількість набраних балів:  

 

7. Інтерактивна вправа «Цікаво».

Заповніть таблицю в зошиті із трьох граф. У графу «Р» - запишіть все, що сподобалось на уроці, у другу графу «М»  - «мінус», що не сподобалось, здалось нудним, а в третю «І» - «Цікаво», що було цікавим, також напишіть в цю колонку, що ще хотілося б вам дізнатися з цієї теми

      «Р» 

     «М»  

         «І» 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Кількість набраних балів:

docx
Додано
27 червня 2018
Переглядів
1010
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку