Складання асоціативного ґрона
|
Художні особливості вірша «Жар – птиця»
|
|||
Епітети |
|
|||
|
||||
Порівняння |
|
|||
|
||||
Метафори |
|
|||
|
||||
Повтори |
|
|||
|
||||
Вірш «Жар – птиця» Тема: _____________________________________________________ __________________________________________________________ __________________________________________________________
Добро і зло в поезії |
Вірш «Підкова» Тема: ______________________________________________________ ___________________________________________________________ ___________________________________________________________
- ______________________________________________________
______________________________________________________
________________________________________________________
Що символізує підкова?
|
|||
Добро |
Зло |
В укр. народних віруваннях. |
У вірші |
|
|
|
|||
|
|
|||
Художні засоби у вірші «Підкова»
Епітети |
|
Метафора |
|
Риторичні оклики
|
|
Домашнє завдання:
Виразно читати вірші.
Самостійно опрацювати вірш І.Жиленко «Гном у буфеті», у зошит виписати художні засоби із вірша.
Ми—це дихання тисячі щасть,
Ми--це ніжність небес на щоці,
Ми—це ти, і ось той, і ось та—
невичерпна безсмертна спільність.
Ми—це щедрість і доброта.
І.Жиленко
Щастя – робити добро
Ірина Жиленко. «Жар – птиця», «Підкова». Поетичні роздуми про дружбу, доброту, красу, про людське щастя і шляхи до нього. Про те, що може врятувати сучасний світ
Людина створена для щастя,
як птах для польоту.
В. Короленко