Робота методичної ради закладу

Про матеріал
У статті чітко встановлено, яку роботу проводить методична рада у закладі загальної середньої освіти, яка її головна мета, завдання та напрямки діяльності.
Перегляд файлу

 Робота методичної ради закладу

скачанные файлы

       Учитель школи – ключова постать у сучасному освітньому процесі,  наставник школярів. Від його підготовки залежить якість шкільної освіти, рівен культури суспільства, ствердження демократичних принципів та процесів.

       Сьогодні головними завданнями оптимізації методичної роботи є уникнення формалізму, розвиток творчого потенціалу кожного педагогічного працівника, створення в закладі загальної середньої освіти належних умов для дослідницької, науково - експериментальної роботи вчителя та здійснення його самоосвітньої діяльності.

       Ефективність організації та проведення методичної роботи у школі залежить від чіткого планування роботи  методичної  ради, яка є першим помічником адміністрації школи.

       До складу методичної ради, як правило, входять учителі вищої категорії, адміністрація школи, голови методичних об’єднань, керівники творчих і динамічних груп, психолог школи.

       Для того, щоб учитель забезпечував особистий професійний ріст, досліджував, практично осмислював, вносив свої корективи, методична рада проводить таку роботу:

 

 

 

 

 

 

 

 

       Методична рада школи у процесі здійснення методичної роботи з учителями формує й розвиває  вміння педагогів аналізувати особисту діяльність; концентрувати волю для досягнення поставленої мети; бачити, розуміти й усвідомлювати проблеми, визначати конкретну мету; оптимально добирати зміст, необхідні форми і методи педагогічної діяльності; проектувати й планувати власну роботу; володіти методами педагогічної діагностики; організувати власну діяльність; взаємодіяти з оточуючими.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Без названияЗавдання та напрямки діяльності науково-методичної ради:

1. Вироблення пропозицій щодо удосконалення змісту науково-методичної роботи, впровадження нових педагогічних технологій, методів навчання і виховання.

2. Аналіз науково-методичного забезпечення освітнього процесу та підготовка пропозицій щодо поліпшення навчально-методичного програмного та інформаційного забезпечення школи.

3. Ознайомлення й погодження запропонованих нових навчальних планів і програм, підручників, навчальних посібників.

4. Вивчення та впровадження передового педагогічного досвіду і вироблення пропозицій щодо його запровадження у практику і форм поширення.

5. Вироблення рекомендацій щодо змісту і форм роботи з обдарованими дітьми, організація науково-дослідної роботи учнів.

Науково-методична рада організовує свою діяльність за такими напрямками:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.itforumbg.net/sites/default/files/53aeadb0-c9ae-4fba-827c-0ce3986fe9f04b11.jpg 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 грудня 2019
Переглядів
498
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку