Робота в малих групах навчання на уроках зарубіжної літератури

Про матеріал
У статті "Робота в малих групах навчання на уроках зарубіжної літератури" охарактеризовано як можна організувати дану роботу, наведено приклади з подальшими діями при роботі в малих групах навчання.
Перегляд файлу

Робота в малих групах навчання на уроках зарубіжної літератури

 

Вона є ефективною під час розв'язання складних проблем. Організувати її можна так: у групі розподіляються ролі, визначається головуючий, секретар, доповідач. Головуючий зачитує завдання групі, організовує порядок виконання, надає можливість учасникам групи висловлюватись по черзі, заохочує групу до роботи, за згодою групи визначає доповідача.

Секретар здійснює контроль за результатами роботи своєї групи і занотовує дані; як член групи має бути готовий висловити думку групи під час підбиття підсумків або допомогти доповідачеві.

Доповідач чітко висловлює думку, до якої дійшла група, доповідає про результати роботи.

Без названия (1)

 «Коло ідей»

Цей прийом передбачав залучення всіх учнів до обговорення проблем. Відповідність дій така. Порушується дискусійне проблемне питання та пропонується обговорити його в колі «малих груп ». Після того, як вичерпався час на обговорення, кожна група представляє свій варіант відповіді на запитання (лише один). Групи висловлюються по черзі доти, поки не буде дано відповіді на всі запитання. Під час обговорення теми на дошці складається список висловлення ідей. Коли всі ідеї вичерпані, учні розглядають проблему в цілому і підбивають підсумок.

Без названия (3)

Прийом «Акваріум»

Найбільше допомагає вдосконалювати навички роботи в малих групах, чимось нагадує гру «Що?, Де?, Коли?» і його люблять учні.

Для виконання завдання учні об’єднуються у дві – чотири групи і отримують потрібну інформацію. Одна з груп сідає у центрі аудиторії, утворює маленьке коло і, отримавши завдання, починає його обговорювати. Один з учасників групи читає завдання. Потім починається обговорення з елементами дискусії. На це відводиться три – п’ять хвилин. Після цього спільно ухвалюється рішення.

Решта учнів слухає, не втручаючись в обговорення і спостерігає чи дискусія відбувається за встановленими правилами. Коли час вичерпано, група займає своє місце, а решта учнів обговорює запитання:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після цього місце в «акваріумі» займає інша група та обговорює наступне питання. На цьому місці по черзі мають побувати всі групи.

 

 

 

 

docx
Додано
10 лютого
Переглядів
261
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку