Робота вчителя та асистента вчителя в інклюзивному класі

Про матеріал
Ефективні стосунки між вчителем та його асистентом формуються на основі Спільної відповідальності та залежать від рівня порозуміння та довіри між педагогами, від того, наскільки чітко вони розподіли свої ролі та усвідомлюють їх. Успішна реалізація індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами значно утруднена, якщо комунікація між педагогом та асистентом відсутня. Спільне викладання – це інноваційний підхід до організації уроку. Саме завдяки такому методу забезпечується індивідуалізація освітнього процесу, підвищується рівень якості освітніх послуг та стимулюється розвиток усіх учнів класу. Перевагами спільного викладання є можливість залучення всіх учнів класу до того чи іншого виду роботи протягом уроку, урізноманітнення форм та методів викладання навчального матеріалу, ефективний моніторинг актуальних потреб учнів, підвищення ефективності освітнього процесу. Спільне викладання вимагає ретельної підготовки навчального матеріалу, спільного планування уроків, узгодження методів та форм викладання матеріалу, розуміння кінцевих результатів, вирішення загальних організаційних питань. Моделі спільного викладання дають педагогам змогу саморозвиватись та підвищувати професійну педагогічну майстерність, збільшувати методичний арсенал, розширювати можливості застосування власного досвіду та ділитись ним з іншими фахівцями.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала: Асистент вчителя. Порох Катерина Миколаївна. Робота вчителя та асистента вчителя в інклюзивному класі

Номер слайду 2

Що повинен вміти асистент вчителя:застосовувати професійні знання в практичній діяльності, здійснювати педагогічний супровід дитини з ООС в умовах інклюзивного навчання;разом з іншими фахівцями складати та реалізовувати індивідуальну програму розвитку дитини;вести спостереження та аналізувати динаміку розвитку учня;налагоджувати взаємостосунки між усіма учнями;займатись посередницькою діяльністю у сфері виховання та соціальної допомоги.

Номер слайду 3

ФУНКЦІЇ АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯОрганізаційна: Навчально-розвивальна: Діагностична: Прогностична: Консультативна:

Номер слайду 4

Спільні маршрути діяльностіДіагностування. ПропозиціїПланування. Дисципліна. Навчальна. Оцінювання. ЗвітуванняІнформування. Модифікація навчальних програм

Номер слайду 5

Ефективні стосунки між вчителем та його асистентом формуються на основі Спільної відповідальності та залежать від рівня порозуміння та довіри між педагогами, від того, наскільки чітко вони розподіли свої ролі та усвідомлюють їх. Успішна реалізація індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами значно утруднена, якщо комунікація між педагогом та асистентом відсутня. Спільне викладання – це інноваційний підхід до організації уроку. Саме завдяки такому методу забезпечується індивідуалізація освітнього процесу, підвищується рівень якості освітніх послуг та стимулюється розвиток усіх учнів класу. Перевагами спільного викладання є можливість залучення всіх учнів класу до того чи іншого виду роботи протягом уроку, урізноманітнення форм та методів викладання навчального матеріалу, ефективний моніторинг актуальних потреб учнів, підвищення ефективності освітнього процесу. Спільне викладання вимагає ретельної підготовки навчального матеріалу, спільного планування уроків, узгодження методів та форм викладання матеріалу, розуміння кінцевих результатів, вирішення загальних організаційних питань. Моделі спільного викладання дають педагогам змогу саморозвиватись та підвищувати професійну педагогічну майстерність, збільшувати методичний арсенал, розширювати можливості застосування власного досвіду та ділитись ним з іншими фахівцями.

Номер слайду 6

Дитина — дзеркало родини; як у краплі води відбивається сонце, так у дітях відбивається моральна чистота матері і батька.

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Дизайн та оформлення
Інкл
Додано
8 лютого 2021
Переглядів
989
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку