Діагностувальна робота: робота з мовними одиницями з тем «Дослідження звуко-буквеного аналізу слів», «Користування правилами переносу слів», «Користування алфавітом»
1.Визнач кількість звуків у словах. Сіль ( …… ), якір (……. ), дощ (…….).
2.Спиши слова, вибравши з дужок відповідну букву.
Бері( з,с )ка, дорі( ш,ж )ка, ягі( т,д )ка.
3.У якому стовпчику всі слова записані правильно? Вибери і запиши відповідну букву.
А. здоров`я Б. здоров`я В. здоровя
м’який мякий мякий
полум’я полум’я полумя
ім’я імя імя
4.Прочитай слова. Випиши лише ті, які не можна переносити з рядка в рядок.
Їжак, сонце, бабуся, явір, край, пташка.
5.Спиши слова. Познач у них наголос.
Вересень, дитина, завдання, герой.
6.У якому стовпчику всі слова правильно поділені для переносу? Вибери і запиши відповідну букву.
А. н-осить Б. носи-ть В. но-сить
ма-йор май-ор ма-йор
мат-уся матус-я ма-туся
7. У якому рядку слова розташовані за алфавітом? Вибери і запиши відповідну букву.
А. Абрикос, груша, персик, яблуко.
Б. Черешня, вишня, алича, слива.
В. Апельсин, лимон, мандарин, ананас.