Робота з мовними одиницями. Звуки і букви.
1 варіант
Глухі приголосні утворюються за допомогою
А) голосу і шуму
Б) шуму
В) голосу
2. Познач рядок, у якому слова розміщені в алфавітному порядку
А) дятел, заєць, неділя;
Б) завдання, городина, календар;
В) щавель, голуб, лісник.
3. Познач рядок слів, які правильно поділені для переносу.
А) га-йка, дон-ька, гуд-зик
Б) соло-в’ї, кукуру-дза,паль-чик;
В) і-рис, гай-ок, оку-нь.
4. Підкресли слова, в яких букв більше, ніж звуків.
Життя, воджу, гаї, бруньки, єнот.
5. Спиши речення. Став на місці крапок, де потрібно, апостроф.
Бабус..я просапує бур..ян. Мал..юки п..ють смачний чай з м..яти.
Робота з мовними одиницями. Звуки і букви.
2 варіант
Дзвінкі приголосні утворюються за допомогою
А) голосу і шуму
Б) шуму
В) голосу
2. Познач рядок, у якому слова розміщені в алфавітному порядку
А) батько, вересень, сорока;
Б) завдання, городина, календар;
В) підручник, акула, горіх.
3. Познач рядок слів, які правильно поділені для переносу.
А) ба-йка, сид-жу, сльо-зи
Б) бур’-ян, волос-ся, сльо-зи;
В) во-вк, ча-йка, лілі-я.
4. Підкресли слова, в яких букв більше, ніж звуків.
Бджола, шість, сім’я, журавлі, пір’їна.
5. Спиши речення. Став на місці крапок, де потрібно, апостроф.
Матус..я посадила м..яту під вікном. Навесні солов..ї в..ють гнізда, співають пісні.