Бінарний урок з англійської та української мов
у 2 класі з теми:
“Тварини. Складання тексту-опису домашнього улюбленця”
Тема. Тварини. Складання тексту-опису домашнього улюбленця.
Мета.
- сформувати предметні компетентності: вміння застосовувати вивчений лексичний матеріал на практиці, навчитися будувати речення з української та англійської мов, вдосконалити навички читання, закріпити знання про текст, формувати вміння виділяти головне, формувати навички монологічного мовлення;збагатитисловниковий запас учнів з української та англійської мов;
- сформувати ключові компетентності (відповідно до наскрізних ліній): розвивати мовлення, пам’ять, увагу,розвивати аналітичне мислення, емоційний інтелект учнів, виховувати любов в учнів як до домашніх улюбленців, так і до живої природи в цілому,виховувати інтерес до вивчення англійської та української мов, виховувати учнів дбайливими господарями, оволодіння знаннями та досвідом за доглядом тварин.
Обладнання. Роздатковий матеріал, підручник з англійської мови, мультимедійна презентація, малюнки, канцелярське приладдя.
Тип уроку.Бінарний (урок комплексного використання знань, умінь, навичок; розвиток зв’язного мовлення).
Методи і методні прийоми. Словесні (розповідь, фронтальна бесіда, усне опитування), наочні (робота з малюнками), практичні (робота з текстом у картках), дидактичні ігри.
ФОПД.Фронтальна, колективна (робота в групах), індивідуально-відокремлена.
Хід уроку
I.Організаційний етап
Вч.англ.мови:Goodmorning, children!
Pupils: Good morning, good morning
Good morning, good morning to you
Good morning, good morning
I’m glad to see you.
T: I’m glad to see you too! How are you?
Pupils: We are fine, thank you.
Вч. укр.мови:Любі діти, до нас у клас завітали гості. Поверніться та привітайтеся з гостями. Сідайте. Сьогодні в нас незвичайний урок, тому що ми поєднаємо урок української мови з уроком англійської.
II.Мотивація пізнавальної діяльності.
1.Фронтальна бесіда.
Вч. укр.мови:
-Давайте пригадаємо,що таке текст (зв’язані за змістомречення).
-Що можна дібрати до тексту? (заголовок).
-Які типи текстів ми вивчили ? (розповідь , міркування, опис).
-Пригадайте , яке питання ставимо до тексту опису ?(який?).
-Так, діти, в тексті-описі ми можемо описати будь-який предмет, живий чи не живий .
-А для чого потрібно вміти описувати?(щоб вміти спілкуватися один з одним).
-Отже, діти, саме на уроках розвитку зв’язногомовлення ми вчимося правильно спілкуватися і доповнюємословниковий запас.
Вч. англ.мови:У декого з нас удомаживутьтварини. Ніхто, мабуть, і не замислювався, навіщовони нам. Подобається і все. Ми часто чуємо про те, що тварини піклуються про наше здоров’я і лікують нас при необхідності. Навітьтермінвиник - анімотерапія, щоозначаєлікування за допомогоютварин. В якостідокторіввиступаютьзвичайні домашнітварини: кішки, собаки, папуги.Спілкування з нимидопомагаєрозслабитися і можевилікуватинавітьсильнийголовний біль. Ми не відчуваємо себе самотніми, коливдома є собакачикіт.Отже, яка тема нашого уроку? – Тварини. А що нам треба вміти, щоб розповісти про свого домашнього улюбленця людині, яка його ніколи не бачила? - Нам треба вміти описувати тваринку.
III.Вивчення нового матеріалу.
1.Усне опитування.
Вч. англ.мови:
- Діти, чи знаєте ви хто це? Але англійської мовою. Давайте з вами пограємо у гру «Назви тварину». Перед вами малюнки домашніх улюбленців. Назвіть і вимовте англійською мовою тваринку, яка відповідає вказаному малюнку. “Which pet is this? – It is a dog”. А тепер, погляньте на екран.Виконайте самостійну роботу з картками! На завдання відводимо 3 хв. По закінченню роботи, ми перевіримо на правильність ваше завдання. У кого завдання повністю виконано правильно – отримує одну зірку.
Ex.1
Match. З’єднайтетварину з їїназвою.
turtle
parrot
cat |
|
dog
hamster
rabbit |
Вч. укр.мови:
-Діти, подумайте, за якою тваринкою ви спостерігаєте найчастіше вдома або на вулиці? – Котик, собака. Готуючись до уроку ми розподілили вас на групи. Кожна з груп отримала своє завдання і зараз ми перевіримо його. Працюємо усі разом.
1група. Скласти або пригадати декілька загадок про тварин (2 загадки)
Які слова допомоглизнайтивідгадку?(ознаки тварин).
2група.Мімікою , жестами показати рухи тваринки , щоб діти впізнали її. Що допомогло вам впізнати тваринку? (рухи , жести , міміка).
Фізкультхвилинка
2.Асоціативний кущ
Вч. англ.мови:And now, look at the blackboard.Давайте пригадаємо, за допомогою яких англійських слів ми описуємо тварин (long - довгий, short – короткий, clever - розумний, funny - кумедний, nice - гарний, big - великий, small - маленький). Let’s play game “Guess, what animal is it?”.Listen and read. Відгадайте назву описаної тварини.
Group 1: This pet is clever. It can run and jump.
It is a small pet. It has got short legs.
Group 2: It has got a long tail. It can be black.
It has got long ears. It is nice and funny.
IV.Первинна перевірка засвоєння знань.
1.Опис котика за питаннями, словником.Усно.
Вч. укр.мови:За запитанням і словником описати тваринку. Запитання |
Словник |
Яка тварина котик?(свійська чи дика ) |
Свійська, домашня |
Який колір хутра? |
Сіренька,біленька, чорненька,шовкова. |
Які на вигляд тіло, голова,хвіст? |
Довгі кігті, видовжене тіло ,кругленька,все чують, подібні до вогників,пухнастий. |
Як ходить котик? |
Тихо,нечутно. |
Яку користь приносить ця тваринка людині? |
Оберігає врожай від гризунів, приносить людині спокій задоволення. |
Котик
Котик живе… .У нього…шерсть. Мордочка у котика… , вуха…, очі… .
Хвіст у мурчика… . Котик приносить … .
V.Первинне закріплення знань.
Вч. англ.мови:
-Read and fill in. Прочитай і доповнітьречення.
four, two, walk, eyes |
|
|
I have got a cat Don. It has got small ears. It has got two big and a small nose. It has got legs. Don can and jump. It is nice. |
VI.Підведення підсумків, рефлексія.
Вч. англ.мови:Youcanseethepointsofyourownwork. Ifyouhave 3 stars – Exellent, 2 stars – Welldone, 1 star – Canbebetter.
1.Мікрофон.
VII .Інформація про домашнє завдання.
-Намалювати абоописати домашнього улюбленця.