Бінарний урок з англійської та української мов у 2 класі

Про матеріал
Бінарний урок з англійської та української мов у 2 класі з теми: “Тварини. Складання тексту-опису домашнього улюбленця”
Перегляд файлу

 

 

 

 Бінарний урок з англійської та української мов

у 2 класі з теми:

Тварини. Складання тексту-опису домашнього улюбленця

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Тварини. Складання тексту-опису домашнього улюбленця.

Мета.

- сформувати предметні компетентності: вміння застосовувати вивчений лексичний матеріал на практиці, навчитися будувати речення з української та англійської мов, вдосконалити навички читання, закріпити знання про текст, формувати вміння виділяти головне, формувати навички монологічного мовлення;збагатитисловниковий запас учнів з української та англійської мов;

- сформувати ключові компетентності (відповідно до наскрізних ліній): розвивати мовлення, пам’ять, увагу,розвивати аналітичне мислення, емоційний інтелект учнів, виховувати любов в учнів як до домашніх улюбленців, так і до живої природи в цілому,виховувати інтерес до вивчення англійської та української мов, виховувати учнів дбайливими господарями, оволодіння знаннями та досвідом за доглядом тварин.

Обладнання. Роздатковий матеріал, підручник з англійської мови, мультимедійна презентація,  малюнки, канцелярське приладдя.

Тип уроку.Бінарний (урок комплексного використання знань, умінь, навичок; розвиток зв’язного мовлення).

Методи і методні прийоми. Словесні (розповідь, фронтальна бесіда, усне опитування), наочні (робота з малюнками), практичні (робота з текстом у картках), дидактичні ігри.

ФОПД.Фронтальна, колективна (робота в групах), індивідуально-відокремлена.

Хід уроку

I.Організаційний етап

Вч.англ.мови:Goodmorning, children!

Pupils: Good morning, good morning

Good morning, good morning to you

Good morning, good morning

I’m glad to see you.

T: I’m glad to see you too! How are you?

Pupils: We are fine, thank you.

Вч. укр.мови:Любі діти, до нас у клас завітали гості. Поверніться та привітайтеся з гостями. Сідайте. Сьогодні в нас незвичайний урок, тому що ми поєднаємо урок української мови з уроком англійської.

II.Мотивація пізнавальної діяльності.

1.Фронтальна бесіда.

Вч. укр.мови:

-Давайте пригадаємо,що таке текст (зв’язані за змістомречення).

-Що можна дібрати до тексту? (заголовок).

-Які типи текстів ми вивчили ? (розповідь , міркування, опис).

-Пригадайте , яке питання ставимо до тексту опису ?(який?).

-Так, діти, в тексті-описі ми можемо описати будь-який предмет, живий чи не живий .

-А для чого потрібно вміти описувати?(щоб вміти спілкуватися один з одним).

-Отже, діти, саме на уроках розвитку зв’язногомовлення ми вчимося правильно спілкуватися і доповнюємословниковий запас.

Вч. англ.мови:У декого з нас удомаживутьтварини. Ніхто, мабуть, і не замислювався, навіщовони нам. Подобається і все. Ми часто чуємо про те, що тварини піклуються про наше здоров’я і лікують нас при необхідності. Навітьтермінвиник - анімотерапія, щоозначаєлікування за допомогоютварин. В якостідокторіввиступаютьзвичайні домашнітварини: кішки, собаки, папуги.Спілкування з нимидопомагаєрозслабитися і можевилікуватинавітьсильнийголовний біль. Ми не відчуваємо себе самотніми, коливдома є собакачикіт.Отже, яка тема нашого уроку? – Тварини. А що нам треба вміти, щоб розповісти про свого домашнього улюбленця людині, яка його ніколи не бачила? - Нам треба вміти описувати тваринку.

III.Вивчення нового матеріалу.

 

1.Усне опитування.

Вч. англ.мови:

- Діти, чи знаєте ви хто це? Але англійської мовою. Давайте з вами пограємо у гру «Назви тварину». Перед вами малюнки домашніх улюбленців. Назвіть і вимовте англійською мовою тваринку, яка відповідає вказаному малюнку. “Which pet is this? – It is a dog”. А тепер, погляньте на екран.Виконайте самостійну роботу з картками! На завдання відводимо 3 хв. По закінченню роботи, ми перевіримо на правильність ваше завдання. У кого завдання повністю виконано правильно – отримує одну зірку.

Ex.1

Match. З’єднайтетварину з їїназвою.

 

 

turtle

 

parrot

 

cat

 

 

dog

 

hamster

 

rabbit

 

Вч. укр.мови:

-Діти, подумайте, за якою тваринкою ви спостерігаєте найчастіше вдома або на вулиці? – Котик, собака. Готуючись до уроку ми розподілили вас на групи. Кожна з груп отримала своє завдання і зараз ми перевіримо його. Працюємо усі разом.

1група. Скласти або пригадати декілька загадок про тварин (2 загадки)

Які слова допомоглизнайтивідгадку?(ознаки тварин).

2група.Мімікою , жестами показати рухи тваринки , щоб діти впізнали  її. Що допомогло вам впізнати тваринку? (рухи , жести , міміка).

Фізкультхвилинка

  • Are you tired? – Yes, we are. Let’s do the Hockey Pockey. Here we go…

2.Асоціативний кущ

Вч. англ.мови:And now, look at the blackboard.Давайте пригадаємо, за допомогою яких англійських слів ми описуємо тварин (long - довгий, short – короткий, clever - розумний, funny - кумедний, nice - гарний, big - великий, small - маленький). Let’s play game “Guess, what animal is it?”.Listen and read. Відгадайте назву описаної тварини.

Group 1: This pet is clever. It can run and jump.

                It is a small pet. It has got short legs.

Group 2: It has got a long tail. It can be black.

               It has got long ears. It is nice and funny.

C:\Users\Натачка\Desktop\file_23262_entlebucher-mountain-dog-300x189.jpgC:\Users\Натачка\Desktop\tabby-cat-names.jpg

IV.Первинна перевірка засвоєння знань.

1.Опис котика за питаннями, словником.Усно.

Вч. укр.мови:За запитанням і словником описати тваринку.

Запитання

Словник

Яка тварина котик?(свійська чи дика )

Свійська, домашня

Який колір хутра?

Сіренька,біленька, чорненька,шовкова.

Які на вигляд тіло, голова,хвіст?

Довгі кігті, видовжене тіло ,кругленька,все чують, подібні до вогників,пухнастий.

Як ходить котик?

Тихо,нечутно.

Яку користь приносить ця тваринка людині?

Оберігає врожай від гризунів, приносить людині спокій задоволення.

                                                         Котик

Котик живе… .У нього…шерсть. Мордочка у котика… , вуха…, очі… .

Хвіст у мурчика… . Котик приносить  … .

V.Первинне закріплення знань.

Вч. англ.мови:

-Read and fill in. Прочитай і доповнітьречення.

four, two, walk, eyes

C:\Users\Натачка\Desktop\eree.png

 

I have got a cat Don. It has got             

small ears. It has got two big                

and a small nose. It has got              legs.

Don can                 and jump.

It is nice.

VI.Підведення підсумків, рефлексія.

Вч. англ.мови:Youcanseethepointsofyourownwork. Ifyouhave 3 stars – Exellent, 2 stars – Welldone, 1 star – Canbebetter.

 1.Мікрофон.

  • Для чого нам потрібні домашні улюбленці?
  • Навіщо нам треба вміти складати текст?
  • Що найбільше вам сподобалося на уроці?
  • Які завдання вам сподобались більш за все?
  • Які завдання були складними?
  • Чого ви сьогодні навчилися?

VII .Інформація про домашнє завдання.

-Намалювати абоописати домашнього улюбленця.

docx
Додано
25 вересня 2022
Переглядів
357
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку