Календарно-тематичне планування з української мови (2 клас, 1 семестр)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування

з інтегрованого курсу «Українська мова»

на 1 семестр 2022-2023 навчального року

для 2 класу

за підручником Іщенко О.П. Українська мова та читання: підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах): Ч. 1/ О.П. Іщенко, С.П. Логачевська. – Київ: Літера ЛТД, 2019 – 96 с.

складене на основі Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Шияна Р. Б. 1-2 клас (ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22)

(5+1 год на тиждень)

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

з інтегрованого курсу «Українська мова»

на 1 семестр 2022-2023 навчального року

для 2-Б класу

за підручником Іщенко О.П. Українська мова та читання: підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах): Ч. 1/ О.П. Іщенко, С.П. Логачевська,. – Київ: Літера ЛТД, 2019 – 96 с.

складене на основі

Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Шияна Р. Б. 1-2 клас

(ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22)

 

№ з/п

Дата

Тема

Примітка

Від речення до тексту

  1.                

02.09

Знову в школі [5] Знайомство з підручником.

 

  1.                

02.09

Правопис власних назв. Типи речень за метою висловлювання [6-7]

 

  1.                

05.09

Оксана Іваненко. Галочка. [8] Вчимося виразно читати. Характеризуємо героя твору. Вчимося порівнювати.

 

  1.                

05.09

Вчимося писати диктант у парі [10]

 

  1.                

06.09

Створюємо плакати [11] Навіщо потрібні плакати. Вчимо порівнювати і пояснювати свою думку. Вчимося шукати і виправляти помилки у своєму тексті.

 

  1.                

07.09

РМ Школа в Україні 100 років тому: про що розповідає фотографія. [12] Фотографія як джерело інформації. Вчимося описувати фотографію. Вчимося шукати інформацію в тексті

 

  1.                

09.09

Виділяємо речення [13]

 

  1.                

09.09

Вивчаємо розклад. Шукаємо інформацію в таблиці. Ставимо запитання  [14]

 

  1.                

12.09

Ян Бжехва. Тиждень. Рима. Виразне читання вірша [15]

 

  1.           

12.09

Рене Госінні, Жан-Жак Сампе. Урок предметів (зі збірки «Пригоди малого Ніколя́») Читаємо за особами. Вчимося розпізнавати і передавати емоції [17]

 

  1.           

13.09

Рене Госінні, Жан-Жак Сампе. Урок предметів.  Розрізняємо автора, оповідача та героїв твору. Вчимося ставити себе на місце іншого [17]

 

  1.           

14.09

Складаємо речення [18]

 

  1.           

16.09

РМ Діалог і монолог. Виразне читання і складання діалогів [19]

 

  1.           

16.09

Галина Малик. Дивний звір. Визначаємо мету автора тексту[20]

 

  1.           

19.09

Речення і текст [21]

 

  1.           

19.09

Діагностувальна робота «Списування»

 

  1.           

20.09

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками. Повторення вивченого матеріалу.

 

  1.           

21.09

Добираємо заголовок до тексту [22]

 

  1.           

23.09

Будова тексту-розповіді  [23]

 

  1.           

23.09

Василь Ґренджа-Донський. Манюсінька. Вчимося порівнювати художні твори. Театралізуємо [24]

 

  1.           

26.09

РМ Поліпшуємо тексти [26]

 

  1.           

26.09

РМ Створюємо стислі й розгорнуті описи  [27]

 

  1.           

27.09

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу.

 

  1.           

28.09

Тематична діагностувальна робота «Речення. Текст»

 

  1.           

30.09

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками. Повторення вивченого матеріалу.

 

  1.           

30.09

Читаємо вірші про осінь. Галина Кирпа. Шпаки і шпаченята. Галина Малик. Неслухняний дощик. Валентин Бичко. Непомітно з’явилася осінь. Віктор Терен. Осінь. Визначаємо настрій віршів [28] Діагностувальна робота «Вірш напам’ять» (один за вибором)

 

Звуки і букви

  1.           

03.10

Звуки і букви. Українська абетка [30]

 

  1.           

03.10

Працюємо з орфографічним словником [31]

 

  1.           

04.10

РМ Створюємо стислий опис зовнішності людини [32]

 

  1.           

05.10

Григорій Фалькович. Люблю. РМ Складаємо розповідь «Що я люблю». Вчимося презентувати свою роботу [33]

 

  1.           

07.10

Езоп. Хлопчик-брехун, селяни і вовк. Поняття про байку. Визначаємо тему і головну думку твору. Досліджуємо будову тексту. Вчимося ставити себе на місце іншого [34]

 

  1.           

07.10

Склад. Перенос слів із рядка в рядок [35]

 

  1.           

10.10

Девід Маккі. Слон Елмер. Передбачаємо зміст твору за ілюстраціями. Порядок подій у розповідному тексті. Бути інакшим: добре чи погано? [36]

 

  1.           

10.10

Девід Маккі. Слон Елмер.   Будова тексту. Роль опису в розповідному тексті.  [37]

 

  1.           

11.10

РМ Складання описів героїв твору. Складання речень на тему «Чим я особливий»  [38] Діагностувальна робота «Діалог (усно)»

 

  1.           

12.10

 Перенос слів із рядка в рядок [39]

 

  1.           

14.10

Сашко Дерманський. Були собі два брати.Описуємо героїв твору. Визначаємо тему та головну думку тексту [40]

 

  1.           

14.10

Голосні та приголосні звуки [42]

 

  1.           

17.10

Позначення м’якості приголосних [43]

 

  1.           

17.10

Жіль Тібо. Так багато книжок. Як стати щасливим читачем [44]

 

  1.           

18.10

Перенос слів із рядка в рядок. Перенос слів з ь і ьо.

 

  1.           

19.10

Повторення вивченого матеріалу. Самостійна робота над вправами.

 

  1.           

21.10

РМ Для чого ми читаємо книжки. Пишемо про свою улюблену книжку [45]

 

  1.           

21.10

Андрій Курков. Чому їжачка ніхто не гладить. Визначаємо тему і головну думку тексту. Театралізуємо [46]

 

  1.           

31.10

Букви я, ю, є, ї [48]

 

  1.           

31.10

Створюємо діаграму [49]

 

  1.           

01.11

Сашко Дерманський. Володар Макуци, або Пригоди Вужа Ониська. Будова тексту. Місце дії [50]  Діагностувальна робота «Усний переказ»

 

  1.           

02.11

Сашко Дерманський. Володар Макуци, або Пригоди Вужа Ониська. Чи варто бути мрійником і фантазером [51]

 

  1.           

04.11

Слова з подовженим м’яким приголосним звуком.  РМ Складання тексту з частин [52]

 

  1.           

04.11

Слова з подовженим м’яким приголосним звуком [53; 39]  Складання оголошення

 

  1.           

07.11

Слова з апострофом [54]

 

  1.           

07.11

Гжегож Касдепке. Електронна пошта. Мета тексту. Правила користування електронною поштою [55] Листи та інші повідомлення [56]

 

  1.           

08.11

Валентина Каменчук. Мову рідну, слово рідне…Чому ведмедик зажуривсь. Головна думка тексту. Що означає «любити рідну мову» [58] Діагностувальна робота «Вірш напам’ять»

 

  1.           

09.11

Діагностувальна робота «Диктант»

 

  1.           

11.11

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками. Повторення вивченого матеріалу.

 

  1.           

11.11

РМ Підписуємо конверт [57]

 

  1.           

14.11

Автор – український народ (заклички, лічилки, загадки, забавлянки).Усна народна творчість. Що таке ритм [60]

 

  1.           

14.11

Дзвінкі та глухі приголосні звуки [62]

 

  1.           

15.11

Скоромовки-спотиканки [64]

 

  1.           

16.11

Наголос [65]

 

  1.           

18.11

Вивчаємо зміст книжки [66]

 

  1.           

18.11

Ненаголошені [е], [и] [68]

 

  1.           

21.11

РМ Складаємо лічилки [69]

 

  1.           

21.11

Зайчикова хатка.Досліджуємо будову казки. Вчимося характеризувати героїв казки. Театралізуємо [71]

 

  1.           

22.11

«Казкова» інфографіка. Як народжувалася казка [72]

 

  1.           

23.11

Тематична діагностувальна робота  «Звуки і букви».

 

  1.           

25.11

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками. Повторення вивченого матеріалу.

 

  1.           

25.11

Джоель Чандлер Гарріс. Братчик Лис і Братчик Кролик.Вчимося описувати героїв казки. Порівнюємо казки різних народів [74]

 

Слово і його значення

  1.           

28.11

Читаємо вірші про Дніпро. Марія Пригара. Народження. Нема спочинку.Реальне і фантастичне у віршах [76]

 

  1.           

28.11

Лексичне значення слова [79]

 

  1.           

29.11

Однозначні і багатозначні слова [80]

 

  1.           

30.11

Діагностувальна робота «Аудіювання»

 

  1.           

02.12

РМ Порівнюємо художні твори.  Микола Сингаївський. Осіння гра. Вікторія Стах. Переплутанка [82; 55]

 

  1.           

02.12

Як зображення допомагають зрозуміти текст [83]

 

  1.           

05.12

Пряме і переносне значення слова [84]

 

  1.           

05.12

Омоніми [85]

 

  1.           

06.12

Вірші про зиму.  Марійка Підгірянка. Сипле сніг. Ліна Костенко. Пряля. [86] Діагностувальна робота «Вірш напам’ять» (один за вибором)

 

  1.           

07.12

Максим Рильський. Зимовий ранок. [87] Порівнюємо вірші. Роль слів у переносному значенні у віршах

 

  1.           

09.12

Галина Вдовиченко. Сова, яка хотіла стати жайворонком.  Поняття про контраст.  РМ Придумуємо кінцівку твору [88] Діагностувальна робота «Читання воголос»

 

  1.           

09.12

Галина Вдовиченко. Сова, яка хотіла стати жайворонком.  Поняття про контраст.  РМ Придумуємо кінцівку твору [89]

 

  1.           

12.12

Слова, протилежні за значенням [90]

 

  1.           

12.12

Слова, близькі за значенням [91]

 

  1.           

13.12

Узагальнення і систематизація знань з теми.

 

  1.           

14.12

Тематична діагностувальна робота «Слово. Значення слова».

 

  1.           

16.12

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками. Повторення вивченого матеріалу.

 

  1.           

16.12

Ганс Крістіан Андерсен. Гидке каченя. Вчимося толерантності [92] знань з теми

 

  1.           

19.12

Ганс Крістіан Андерсен. Гидке каченя. Вчимося толерантності [93]

 

  1.           

19.12

Робота з медіа. Перегляд з обговоренням м/ф «Казка про Святого Миколая»

 

  1.           

20.12

Різдвяні вірші.  Ой сивая тая зозуленька.  Оксана Лущевська. Зозуля. Де? Авторські вірші та усна народна творчість [94]

 

  1.           

21.12

Повторення вивченого матеріалу.

 

  1.           

23.12

Поетичне кафе. Читання віршів про зиму.

 

  1.           

23.12

Підсумковий урок за 1 семестр

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Костів-Вовчук Яна
    Дякую за розроблений КП. Чи можна отримати на 2 семестр?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Демченко Аліна Олександрівна
    Вдячна за такий план. Дуже гарний. Де знайти на ІІ семестр?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 вересня 2022
Переглядів
3079
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку