Календарно-тематичне планування
з інтегрованого курсу «Українська мова»
на 1 семестр 2022-2023 навчального року
для 2 класу
за підручником Іщенко О.П. Українська мова та читання: підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах): Ч. 1/ О.П. Іщенко, С.П. Логачевська. – Київ: Літера ЛТД, 2019 – 96 с.
складене на основі Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Шияна Р. Б. 1-2 клас (ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22)
(5+1 год на тиждень)
Календарно-тематичне планування
з інтегрованого курсу «Українська мова»
на 1 семестр 2022-2023 навчального року
для 2-Б класу
за підручником Іщенко О.П. Українська мова та читання: підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах): Ч. 1/ О.П. Іщенко, С.П. Логачевська,. – Київ: Літера ЛТД, 2019 – 96 с.
складене на основі
Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Шияна Р. Б. 1-2 клас
(ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22)
№ з/п |
Дата |
Тема |
Примітка |
Від речення до тексту |
|||
|
02.09 |
Знову в школі [5] Знайомство з підручником. |
|
|
02.09 |
Правопис власних назв. Типи речень за метою висловлювання [6-7] |
|
|
05.09 |
Оксана Іваненко. Галочка. [8] Вчимося виразно читати. Характеризуємо героя твору. Вчимося порівнювати. |
|
|
05.09 |
Вчимося писати диктант у парі [10] |
|
|
06.09 |
Створюємо плакати [11] Навіщо потрібні плакати. Вчимо порівнювати і пояснювати свою думку. Вчимося шукати і виправляти помилки у своєму тексті. |
|
|
07.09 |
РМ Школа в Україні 100 років тому: про що розповідає фотографія. [12] Фотографія як джерело інформації. Вчимося описувати фотографію. Вчимося шукати інформацію в тексті |
|
|
09.09 |
Виділяємо речення [13] |
|
|
09.09 |
Вивчаємо розклад. Шукаємо інформацію в таблиці. Ставимо запитання [14] |
|
|
12.09 |
Ян Бжехва. Тиждень. Рима. Виразне читання вірша [15] |
|
|
12.09 |
Рене Госінні, Жан-Жак Сампе. Урок предметів (зі збірки «Пригоди малого Ніколя́») Читаємо за особами. Вчимося розпізнавати і передавати емоції [17] |
|
|
13.09 |
Рене Госінні, Жан-Жак Сампе. Урок предметів. Розрізняємо автора, оповідача та героїв твору. Вчимося ставити себе на місце іншого [17] |
|
|
14.09 |
Складаємо речення [18] |
|
|
16.09 |
РМ Діалог і монолог. Виразне читання і складання діалогів [19] |
|
|
16.09 |
Галина Малик. Дивний звір. Визначаємо мету автора тексту[20] |
|
|
19.09 |
Речення і текст [21] |
|
|
19.09 |
Діагностувальна робота «Списування» |
|
|
20.09 |
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками. Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
21.09 |
Добираємо заголовок до тексту [22] |
|
|
23.09 |
Будова тексту-розповіді [23] |
|
|
23.09 |
Василь Ґренджа-Донський. Манюсінька. Вчимося порівнювати художні твори. Театралізуємо [24] |
|
|
26.09 |
РМ Поліпшуємо тексти [26] |
|
|
26.09 |
РМ Створюємо стислі й розгорнуті описи [27] |
|
|
27.09 |
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу. |
|
|
28.09 |
Тематична діагностувальна робота «Речення. Текст» |
|
|
30.09 |
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками. Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
30.09 |
Читаємо вірші про осінь. Галина Кирпа. Шпаки і шпаченята. Галина Малик. Неслухняний дощик. Валентин Бичко. Непомітно з’явилася осінь. Віктор Терен. Осінь. Визначаємо настрій віршів [28] Діагностувальна робота «Вірш напам’ять» (один за вибором) |
|
Звуки і букви |
|||
|
03.10 |
Звуки і букви. Українська абетка [30] |
|
|
03.10 |
Працюємо з орфографічним словником [31] |
|
|
04.10 |
РМ Створюємо стислий опис зовнішності людини [32] |
|
|
05.10 |
Григорій Фалькович. Люблю. РМ Складаємо розповідь «Що я люблю». Вчимося презентувати свою роботу [33] |
|
|
07.10 |
Езоп. Хлопчик-брехун, селяни і вовк. Поняття про байку. Визначаємо тему і головну думку твору. Досліджуємо будову тексту. Вчимося ставити себе на місце іншого [34] |
|
|
07.10 |
Склад. Перенос слів із рядка в рядок [35] |
|
|
10.10 |
Девід Маккі. Слон Елмер. Передбачаємо зміст твору за ілюстраціями. Порядок подій у розповідному тексті. Бути інакшим: добре чи погано? [36] |
|
|
10.10 |
Девід Маккі. Слон Елмер. Будова тексту. Роль опису в розповідному тексті. [37] |
|
|
11.10 |
РМ Складання описів героїв твору. Складання речень на тему «Чим я особливий» [38] Діагностувальна робота «Діалог (усно)» |
|
|
12.10 |
Перенос слів із рядка в рядок [39] |
|
|
14.10 |
Сашко Дерманський. Були собі два брати.Описуємо героїв твору. Визначаємо тему та головну думку тексту [40] |
|
|
14.10 |
Голосні та приголосні звуки [42] |
|
|
17.10 |
Позначення м’якості приголосних [43] |
|
|
17.10 |
Жіль Тібо. Так багато книжок. Як стати щасливим читачем [44] |
|
|
18.10 |
Перенос слів із рядка в рядок. Перенос слів з ь і ьо. |
|
|
19.10 |
Повторення вивченого матеріалу. Самостійна робота над вправами. |
|
|
21.10 |
РМ Для чого ми читаємо книжки. Пишемо про свою улюблену книжку [45] |
|
|
21.10 |
Андрій Курков. Чому їжачка ніхто не гладить. Визначаємо тему і головну думку тексту. Театралізуємо [46] |
|
|
31.10 |
Букви я, ю, є, ї [48] |
|
|
31.10 |
Створюємо діаграму [49] |
|
|
01.11 |
Сашко Дерманський. Володар Макуци, або Пригоди Вужа Ониська. Будова тексту. Місце дії [50] Діагностувальна робота «Усний переказ» |
|
|
02.11 |
Сашко Дерманський. Володар Макуци, або Пригоди Вужа Ониська. Чи варто бути мрійником і фантазером [51] |
|
|
04.11 |
Слова з подовженим м’яким приголосним звуком. РМ Складання тексту з частин [52] |
|
|
04.11 |
Слова з подовженим м’яким приголосним звуком [53; 39] Складання оголошення |
|
|
07.11 |
Слова з апострофом [54] |
|
|
07.11 |
Гжегож Касдепке. Електронна пошта. Мета тексту. Правила користування електронною поштою [55] Листи та інші повідомлення [56] |
|
|
08.11 |
Валентина Каменчук. Мову рідну, слово рідне…Чому ведмедик зажуривсь. Головна думка тексту. Що означає «любити рідну мову» [58] Діагностувальна робота «Вірш напам’ять» |
|
|
09.11 |
Діагностувальна робота «Диктант» |
|
|
11.11 |
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками. Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
11.11 |
РМ Підписуємо конверт [57] |
|
|
14.11 |
Автор – український народ (заклички, лічилки, загадки, забавлянки).Усна народна творчість. Що таке ритм [60] |
|
|
14.11 |
Дзвінкі та глухі приголосні звуки [62] |
|
|
15.11 |
Скоромовки-спотиканки [64] |
|
|
16.11 |
Наголос [65] |
|
|
18.11 |
Вивчаємо зміст книжки [66] |
|
|
18.11 |
Ненаголошені [е], [и] [68] |
|
|
21.11 |
РМ Складаємо лічилки [69] |
|
|
21.11 |
Зайчикова хатка.Досліджуємо будову казки. Вчимося характеризувати героїв казки. Театралізуємо [71] |
|
|
22.11 |
«Казкова» інфографіка. Як народжувалася казка [72] |
|
|
23.11 |
Тематична діагностувальна робота «Звуки і букви». |
|
|
25.11 |
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками. Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
25.11 |
Джоель Чандлер Гарріс. Братчик Лис і Братчик Кролик.Вчимося описувати героїв казки. Порівнюємо казки різних народів [74] |
|
Слово і його значення |
|||
|
28.11 |
Читаємо вірші про Дніпро. Марія Пригара. Народження. Нема спочинку.Реальне і фантастичне у віршах [76] |
|
|
28.11 |
Лексичне значення слова [79] |
|
|
29.11 |
Однозначні і багатозначні слова [80] |
|
|
30.11 |
Діагностувальна робота «Аудіювання» |
|
|
02.12 |
РМ Порівнюємо художні твори. Микола Сингаївський. Осіння гра. Вікторія Стах. Переплутанка [82; 55] |
|
|
02.12 |
Як зображення допомагають зрозуміти текст [83] |
|
|
05.12 |
Пряме і переносне значення слова [84] |
|
|
05.12 |
Омоніми [85] |
|
|
06.12 |
Вірші про зиму. Марійка Підгірянка. Сипле сніг. Ліна Костенко. Пряля. [86] Діагностувальна робота «Вірш напам’ять» (один за вибором) |
|
|
07.12 |
Максим Рильський. Зимовий ранок. [87] Порівнюємо вірші. Роль слів у переносному значенні у віршах |
|
|
09.12 |
Галина Вдовиченко. Сова, яка хотіла стати жайворонком. Поняття про контраст. РМ Придумуємо кінцівку твору [88] Діагностувальна робота «Читання воголос» |
|
|
09.12 |
Галина Вдовиченко. Сова, яка хотіла стати жайворонком. Поняття про контраст. РМ Придумуємо кінцівку твору [89] |
|
|
12.12 |
Слова, протилежні за значенням [90] |
|
|
12.12 |
Слова, близькі за значенням [91] |
|
|
13.12 |
Узагальнення і систематизація знань з теми. |
|
|
14.12 |
Тематична діагностувальна робота «Слово. Значення слова». |
|
|
16.12 |
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками. Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
16.12 |
Ганс Крістіан Андерсен. Гидке каченя. Вчимося толерантності [92] знань з теми |
|
|
19.12 |
Ганс Крістіан Андерсен. Гидке каченя. Вчимося толерантності [93] |
|
|
19.12 |
Робота з медіа. Перегляд з обговоренням м/ф «Казка про Святого Миколая» |
|
|
20.12 |
Різдвяні вірші. Ой сивая тая зозуленька. Оксана Лущевська. Зозуля. Де? Авторські вірші та усна народна творчість [94] |
|
|
21.12 |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
23.12 |
Поетичне кафе. Читання віршів про зиму. |
|
|
23.12 |
Підсумковий урок за 1 семестр |
|