Робота з папером "Крижана морквинка"

Про матеріал
Урок спрямований на формування предметних компетентностей, сприяє вдосконаленню учнівських вмінь визначати послідовність дій; розвивати дрібну моторику руки; уміння вчитися: розвивати вміння аналізувати зразки робіт, уміння оцінювати результати власної роботи; комунікативної: прищеплювати естетичний смак, охайність у роботі; розвивати творчі здібності учнів
Перегляд файлу

                                        Дизайн і технології                                    

Тема: Робота з  папером. «Крижана морквинка».

Мета: формування предметних компетентностей: сприяти вдосконаленню учнівських умінь визначати послідовність дій; розвивати дрібну моторику руки;  уміння вчитися: розвивати вміння аналізувати зразки робіт, вміння оцінювати результати власної роботи,  комунікативної:висловлювати власні думки; розвивати мовлення учнів загальнокультурної: прищеплювати естетичний смак, охайність у роботі; розвивати творчі здібності; виховувати повагу до рідних, друзів.

Очікувані результати:

  • учні виготовлять іграшку з паперу;
  • виконають пісню В. Лисенка «Ой яка ялинка в нас»;
  • прослухають музику П.І. Чайковського «Пори року. Зима».

Зінтегровано зміст предметів:

  • дизайн і технології;
  • мистецтво;
  • розвиток мовлення.

Обладнання: ножиці, клей, пензлики, вологі серветки; зразок виробу; альбом - посібник;  листок-заготовка штучна ялинка.

ТЗН: комп’ютер, телевізор.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Хід уроку

І  Вступна частина

  1. Створення емоційного настрою.

Щирою посмішкою всіх вас вітаю,

Доброго настрою на день бажаю.

Вправо-вліво поверніться

І сусіду посміхніться.

Гарний настрій – і робота ладиться!

 

  1. Перевірка готовності учнів до уроку.

Упорядкування робочих місць.

  • Сьогодні на уроці нам потрібні:

Клей, ножиці, розумні оченята, вправні рученята.

  1. Вправа «Продовж речення».

 

Зимонька-зимонька прийшла

І свята нам принесла.

Швидко , діти, час не гайте

Свята зимові називайте.

«Я знаю зимові свята …». (Новий рік, Різдво, Святого Миколая, Старий Новий рік)

  1. Вправа «Асоціативний кущ».

 

 

 

 

 

 

 

(ялинка, ялинкові іграшки, пісні, сніг, серпантин, солодощі, подарунки)

  1. Вправа «Мікрофон».
  • Коли святкують це свято?
  • Як у вашій сім’ї зустрічають Новий рік?
  • Як готуються до свята?

(готують частування, запрошують гостей, готують подарунки, прикрашають ялинку)

 

  1. Робота в групі. Скласти новорічне привітання:

- другу;

- татові і мамі;

- бабусі і дідусеві;

- вчительці;

- однокласникам.

 

ІІ  Мотивація навчальної діяльності

 

  1. Визначення теми уроку
    1.   Відгадування загадки.

Крижана морквинка

Під стріхою росте,

Коли сонечко пече,

                     Вона плаче і тече.   (Бурулька)

  1.   Оголошення теми і мети уроку.
  2.   Особистісне ціле покладання.

Вправа «Повтори і продовж».

  • Я хочу навчитися … .
  • Виготовлена мною іграшка буде використана … .

 

ІІІ Основна частина

 

  1. Розгляд зразка виробу.
  2. Визначення послідовності виконання «Крижаної морквинки».
    1.   Вирізати деталь-заготовку. (додаток 1)
    2.   З обох боків розріж її по зображених лініях.
    3.   За допомогою клею з’єднай кінці смужок (через одну), утворюючи кільце з одного боку заготовки. (додаток 2)
    4.   У такий спосіб зроби кільце з другого боку заготовки.
  3. Повторення правил поведінки і техніки безпеки під час роботи з ножицями, клеєм.
    1.   Протягом роботи намагайся тримати робоче місце в чистоті й порядку.
    2.   Під час уроку без потреби не вставай з робочого місця й не ходи класом.
    3.   У разі потреби допомоги підніми руку, не викрикуй.
    4.   Під час роботи з ножицями уважно стеж за лінією розрізу і притримуй папір лівою рукою так, щоб пальці були далі від леза. Після роботи з ножицями, поклади їх на місце.
    5.   Наноси клей на позначені деталі виробу не у великій кількості. Залишки клею витирай серветкою. Якщо клей випадково потрапить на шкіру чи одяг, його слід негайно змити.
    6.   Після роботи закрий клей, витри руки вологою серветкою.
  4. Руханка.

У Володарки Зими

Трішечки замерзли ми.

Грудень каже: «Пострибай!»

Січень просить: «Присідай!»

Встали-сіли, встали-сіли.

Розігріли наше тіло.

Лютий місяць нагадав:

«Час нам братися до справ».

Стали, діти, всі рівненько.

Заспіваєм веселенько.

 

  1. Виконання пісні-хороводу. Слова В. Лисенко «Ой яка ялинка в нас».
  2. Практична робота учнів та індивідуальна робота вчителя (допомога учням).

Звучить музика П.І. Чайковського «Пори року. Зима».

  • До чого вас спонукала музика?
  1. Робота з Lego. Робота в парі. Створити ялинку з цеглинок.

 

IV Заключна частина

 

  1. Виставка та аналіз робіт учнів.
  2. Прикрашання  ялиночки.
  • Чи вдалося нам виготовити іграшку?
  1. Вправа «Інтерв’ю».
  • З яким настроєм завершили урок?
  • Чого навчилися?
  • Чи задоволені власною роботою? Чим саме?
  • Чого бажаєте собі й своїм товаришам?

 

  • Дякую за співпрацю на уроці!

 

                                                                                                               Додаток 1CYMERA_20200202_190412.jpg                                                                              Додаток 2

         CYMERA_20200202_190504.jpg

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 березня 2022
Переглядів
878
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку