Дизайн і технології
Тема: Робота з папером. «Крижана морквинка».
Мета: формування предметних компетентностей: сприяти вдосконаленню учнівських умінь визначати послідовність дій; розвивати дрібну моторику руки; уміння вчитися: розвивати вміння аналізувати зразки робіт, вміння оцінювати результати власної роботи, комунікативної:висловлювати власні думки; розвивати мовлення учнів загальнокультурної: прищеплювати естетичний смак, охайність у роботі; розвивати творчі здібності; виховувати повагу до рідних, друзів.
Очікувані результати:
Зінтегровано зміст предметів:
Обладнання: ножиці, клей, пензлики, вологі серветки; зразок виробу; альбом - посібник; листок-заготовка штучна ялинка.
ТЗН: комп’ютер, телевізор.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Хід уроку
І Вступна частина
Щирою посмішкою всіх вас вітаю,
Доброго настрою на день бажаю.
Вправо-вліво поверніться
І сусіду посміхніться.
Гарний настрій – і робота ладиться!
Упорядкування робочих місць.
Клей, ножиці, розумні оченята, вправні рученята.
Зимонька-зимонька прийшла
І свята нам принесла.
Швидко , діти, час не гайте
Свята зимові називайте.
«Я знаю зимові свята …». (Новий рік, Різдво, Святого Миколая, Старий Новий рік)
(ялинка, ялинкові іграшки, пісні, сніг, серпантин, солодощі, подарунки)
(готують частування, запрошують гостей, готують подарунки, прикрашають ялинку)
- другу;
- татові і мамі;
- бабусі і дідусеві;
- вчительці;
- однокласникам.
ІІ Мотивація навчальної діяльності
Крижана морквинка
Під стріхою росте,
Коли сонечко пече,
Вона плаче і тече. (Бурулька)
Вправа «Повтори і продовж».
ІІІ Основна частина
У Володарки Зими
Трішечки замерзли ми.
Грудень каже: «Пострибай!»
Січень просить: «Присідай!»
Встали-сіли, встали-сіли.
Розігріли наше тіло.
Лютий місяць нагадав:
«Час нам братися до справ».
Стали, діти, всі рівненько.
Заспіваєм веселенько.
Звучить музика П.І. Чайковського «Пори року. Зима».
IV Заключна частина
Додаток 1 Додаток 2