Подане завдання допоможе учням пригадати деякі відомості з фонетики, орфографії, пункутації, а також паспорт літературного твору. Матеріал стане у нагоді при подготовці до ЗНО.
Робота з текстом
Прочитайте поданий уривок і виконайте завдання до нього
1.Іван подався наліво. 2.Тут була гущина.3. Смереки так тісно збилися в купу, що трудно було пролазить між шершавими пнями. 4.Сухі нижні гіллячки кололи йому лице. 5.Але він йшов. 6.Брів у густій пітьмі, спотикався і натикався бесперестанку на стовбур. 6. Часом йому здавалось, що хтось його кличе. 7. Став, затаївши у грудях віддих і прислухався. 8. Але ліс наливала така глибока тиша, що шелестіння сухих гіллячок, об які терся плечем, здавалось йому лускотом пня, що валився, стятий сокирою, в лісі. 9. Іван йшов далі, простягнувши руки, неначе сліпець, який ловить руками повітря зі страху наткнутись на перешкоду.
А. Перше
Б. Друге
В. П’яте
А. Наліво
Б. В купу
В. Бесперестанку
3. Пунктуаційну помилку допущено в реченні
А. Четвертому
Б. Сьомому
В. Восьмому
4. Накреслити схему восьмого речення і виконати синтаксичний розбір.
5. Порахувати кількість букв і звуків у поданих словах: гущина,затаївши,віддих, шелестіння.
6. Вказати автора, жанр, назву твору, топонім, головних героїв.