Родинне свято «Ми одна сім’я»

Про матеріал

Захід розроблено для того щоб допомогти кожному учню найбільш повно розкритися; зрозуміти важливість відносин між батьками і дітьми; виховувати почуття колективізму, формувати навички толерантного виховання.

Перегляд файлу

 

Родинне свято

E:\5а родинне свято\images.jpg«Ми одна сімя»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Ми одна сім’я»

Підготувала Семерук Т.П.

Мета свята: допомогти кожному учню найбільш повно розкритися;  зрозуміти важливість відносин між батьками і дітьми; виховувати почуття колективізму, формувати навички толерантного виховання.

 

Кл.керівник: 

Україна – це земля, де ми народилися і живемо, де живуть наші                              батьки, де жили наші предки. Де будуть жити діти і онуки. Ця земля буде       ними успадкована, як успадкували і ми любов до Батьківщини.

 

Учень 1:

  Любіть Україну, як сонце любіть,

  Як вітер, і трави, і води …

  В годину щасливу і в радості мить,

  Любіть у годину негоди.

Учень 2:

  Любіть Україну у сні й на яву,

  Вишневу свою Україну,

  Красу її вічно живу і нову,

  І мову її солов’їну.

Учень 3:

  Для нас вона в світі єдина, одна

  В просторі, в солодкому чарі …

  Вона у зірках і у вербах вона,

  І в кожному серця ударі.

 

Кл.керівник:

 Дорога класна родино! Ми сьогодні зустрілися на святі «Наша дружна сім'я».  У класі зібралися сім'ї, кожна з них – своєрідне цілюще джерельце. І якщо нам пощастить ці джерельця злити в один потужній потік, ми станемо спільнотою однодумців, друзів, згуртованим колективом, який об’єднує дітей, батьків, класного керівника.

 

4 учень:

  Зацвітає калина, зеленіє ліщина,

  Степом котиться диво-луна,

  Це моя Україна, це – моя Батьківщина,

  Що як мама, як тато одна.

5 учень:

  Сім'я. Що значить це – то кожен знає,

  Хто зріс в сім'ї і хто її не має,

  І як тут не приховуй, не таї,

  Залежить наше щастя від сім'ї.

 

 

6 учень:

  Батьки і діти. Діти і батьки.

  Нерозділиме і довічне коло.

  Ми засіваємо житейське поле.

  І не на день майбутній – на віки.

7 учень:

  Що дитині треба?

  Дім красивий, білий,

  Мамин погляд добрий,

  Її образ світлий,

  Чути добре слово дорогого тата,

  А ще було б добре мати сестру й брата.

8 учень:

  Родина. Рід. Які слова святі,

  Вони потрібні кожному в житті.

  Якщо зміцніє хоч одна родина,

  Міцніша стане й наша Україна.

9 учень:

  Родина. Рід. Які слова святі,

  Вони потрібні кожному в житті.

  Бо всі ми з вами ніжні гілочки

  На дереві, що вже стоїть віки.

  Це дерево – наш славний родовід,

  Це батько й мати, прадід твій і дід.

10 учень:

  Сім'я – це пристань і гавань,

  Сюди повертаємось знов

  Із мандрів далекіх і плавів,

  Тут вічно панує любов.

11 учень:

  Тебе тут завжди пам’ятають,

  Куди б ти не їхав, не йшов,

  На тебе постійно чекають

  Увага, турбота, любов.

 

Кл.керівник:

 А зараз, щоб налаштуватись і на святковий настрій, ми пропонуємо всім разом пограти у гру.

 

Гра «Раз, два, три»

 

Кл.керівник:

 У цьому класі друзі всі!

 Раз, два, три.

 Ось і я, і ти, і ми! Раз, два, три!

 Привітайся з тим, що зліва.

 Привітайся, з тим, що справа …

 Ми одна  сім'я.

 

Учень 1:

У цьому класі друзі всі!

 Раз, два, три.

 Ось і я, і ти, і ми! Раз, два, три!

 Посвари того, що зліва.

 Посвари того, що справа …

 Ми одна  сім'я.      

 

Учень 2:

У цьому класі друзі всі!

 Раз, два, три.

 Ось і я, і ти, і ми! Раз, два, три!

 Пожалій того, що зліва.

 Пожалій того, що справа …

 Ми одна  сім'я.      

 

Учень 3:

У цьому класі друзі всі!

 Раз, два, три.

 Ось і я, і ти, і ми! Раз, два, три!

 Посміхнись тому, що зліва.

 Посміхнись тому, що справа …

 Ми одна  сім'я. 

 

Кл.керівник:

 Ми з дітьми заздалегідь приготували для вас шановні присутні декілька хвилин цікавого перегляду сімейних фото.

(перегляд слайдів про батьків і дітей)

 Батьки … Вони завжди в турботах, у клопотах про свою сім'ю. Тож зараз ми побачимо, як вони знають інтереси своїх дітей, чи добре пам’ятають, як їх виховували.

 

(Батькам пропонується скринька запитань)

 

Скринька «Батьківські клопоти»

  • Чи пам’ятаєте Ви, яка була погода, коли народилася ваша дитина?
  • Яка вага була у вашої дитини при народженні?
  • Який зріст був у вашої дитини при народженні?
  • Хто вибрав ім'я вашій дитині?
  • Чому назвали дитину саме так?
  • Хто частіше вставав до колисочки з немовлям?
  • Чи пам’ятаєте колискові, які співали дитині?
  • Яке перше слово промовила ваша дитина?
  • Коли ваша дитина зробила перші кроки самостійно?
  • Який перший віршик вивчила ваша дитина?
  • Розкажіть цікаву пригоду, яка трапилася з Вами та дитиною.
  • Коли ваша дитина пішла в перший клас, як це було?
  • Який улюблений колір вашої дитини?
  • Яка улюблена страва вашої дитини?

 

Хвилинка гумору.

 

Тато сидить на дивані й читає газету. Виходить син, несе підручник, зошит, ручку.

Автор: 

    Що за радість, що за свято?

     Вже прийшов з роботи тато.

     Поки мами ще немає,

     Тато сину помагає.

Син:

 Я прийшов до тебе, тату.

 Щоб поміг рішить задачу

(Тато читає газету, піднімає очі на сина)

 

Тато:

 Ти мені не заважай.

 Прийде мама – почекай.

 Тут таке цікаве пишуть,

 Цього зараз я не лишу

(Показує газету)

 

Автор:

 Син, похнюпившись, пішов

 Ту задачу мордувати.

Ну а тато на дивані

 Сів газету дочитати.

… Раптом знов синок прийшов і до тата промовляє.

 

Син:

 Я задачу розв’язав,

 Але хочу щось сказати:

 Там на кухні кран прорвав,

 Треба ж відремонтувати

(Показує  в бік кухні, потім іде, тато підвів очі на сина).

 

Тато:

 Ну, чого ти причепився?

 Я від тебе вже втомився.

 Мама прийде, поміркує,

 Крана того зремонтує.

(Тато щось носом повертає в бік кухні і нюхає).

 

Автор:

 Тато носом потягнув, щось недобре він почув.

Тато:

 Слухай, сину, що це так тягне смаленим на смак.

(Син іде до тата і махає рукою в бік кухні)

 

Син:

 Це пусте, ти не хвилюйся,

 В кухні щось у нас горить.

(тато стривожено розводить руками).

 

Тато:

 Та чому ж ти не говориш?

 Та чому ж ти все мовчиш?

 

Син:

 Скільки буду говорити?

 Мама прийде, погасить.

(тато зривається з місця, біжить гасити вогонь, потім виходять всі)

 

Автор:

 Ось таке буває часто.

 Коли вдома тато й син.

 

Син:

 То нема порядку в хаті,

 То сходити в магазин.

 

Тато:

 Але кожен добре знає,

 Хто нас в домі виручає.

 

Автор:

 Не сумуйте ж, татусі,

 Мама ж - голова в сім'ї.

 

Кл.керівник:

 Кожна людина повинна знати свій родовід, пам’ятати своїх прадідів, знати, чим вони займалися, як жили, чим славилися. Потрібно вивчати «дерево свого роду». Що більший рід, то міцніше росте дерево. Знати свій родовід, зберігати про нього пам'ять - це наш обов’язок не лише перед минулим, а й перед майбутнім поколінням. А діти мають бути уважними до своїх мам і татусів.

 

(Дітям пропонується скринька «Я люблю свою родину»)

 

Запитання скриньки «Я люблю свою родину»

  • Чим полюбляє займатися твій татусь у вільний час?
  • Коли день народження у твоєї мами?
  • Коли і де ви були разом усією родиною?
  • Яким квітам віддає перевагу твоя матуся?
  • Назви найулюбленіший фільм твоєї мами?
  • Назви найулюбленіший фільм твого тата?
  • Коли день народження у твого тата?
  • Якщо у тебе є брати чи сестри, назви їхні дні народження.
  • Що тобі слід зробити, щоб твоя матуся радо посміхнулася?
  • Яке найулюбленіше сімейне свято для вашої родини?
  • Хто твій тато за фахом?
  • Хто твоя мама за фахом?
  • Назви бабусь на ім'я та по батькові.
  • Назви дідусів на ім'я та по батькові.

 

Кл.керівник:

 За цей короткий період навчання у п’ятому класі діти познайомилися із новими вчителями, мають свої досягнення. Але сприймають все по-різному. Давайте переглянемо жартівливу сценку «Якби діти вчителями стали».

 

Сценка «Якби діти вчителями стали»

(Дзвенить дзвінок, вчителі-діти розсаджуються в класі за парти, як учні. Входить учень, який представляє себе вчителем).

 

Учень:

 Ну, хто готовий відповідати?

 

Учитель фізкультури:

 (тягне руку) Можна?! Можна?! Ну – у…

 

Учень:

 (здивовано) Фізрук? Вивчили домашнє?

 

Учитель фізкультури:

 Ні, я хочу вийти.

 

Учень:

 Сидіти! Надумалися вийти! Ще чого! Дітей не можна на уроці випускати з кабінету!

 Так , хто відповідатиме? Н-дя, як завжди добровольців немає. Нулі! Тоді нам відповість, нам відповість. (дивиться в журнал) Учитель географії.

 

Учитель географії:

 Тільки, що, так відразу я! А чого я?

 

Учень:

 Ну, Миклуха – Маклай, розповідайте нам, куди впадає Чорне море.

 Не підказувати!

 Хто підказував? Не знаєте? Соромно! Знову двійка! Ні! Це забагато. Одиниця! Третя поспіль! Дуже погано. Ай-яй.

 

Учитель фізкультури:

 (тягне руку) Ну, пустіть … Я хочу вийти! Ну-уже-е-е-е….

 

Учитель:

 Навіщо?

 

Учитель  фізкультури:

 А на вушко. (шепоче)

 

Учень:

 А перерви вам було мало, га? Знову ухилятися від уроків? Знаю я вашу породу. Та я вас наскрізь бачу! А табличка множення, га? А 7 на 8, га? Мовчимо? Не вийде Сергію Олексійовичу! Математика - цариця полів.

 

Учитель математики:

 Не полів, а наук … Смію замітити …

 

Учень:

 А вас ніхто не питав! Ясно? Мені краще знати! Відповідайте, Тетяно Петрівно, чому дорівнює сума квадратних катетів?

 

Учитель математики:

 Яких-яких катетів?

 

Учитель:

 Не знаєте? Може ви й про квадратну гіпотенузу нічого не чули? Два, Тетяно Петрівно, Два! Несіть щоденника! Прийдете завтра з батьками! А ви, Валентино Федорівно, чому сяєте, з хімією у вас все в порядку? Не повірю! Відповідайте, при якій температурі кипить прямий кут? Що, повний нуль? Абзац?

Не знаєте! Ваша вчорашня виплакана трійка наказала довго жити! А контрольну ви здерли, копір, так і поясните батькам, що влаштувалися тут у школі ксероксом! Зовсім погано.

На другий рік! Хай батьки порадіють, яку ледацюгу виростили на мою голову.

 

Учень:

 А це, що за сторонні звуки? Учитель літератури! Хто би подумав! Сидять і базікають. Ха! .. А ось хай Лариса Веніамінівна нам розповість, в якому році Шевченко написав свою «Лісову пісню».

 

 

Учитель літератури:

 Я забула … Я вчила…

 

Учень:

 Аааа! Вчила вона! Я знаю, як вона вчила! Переучила! Книжки в сумці, а хлопці на думці! Називається приїхали!  Слабенько!

 

(завуч гортає журнал)

 

Учень:

 (вихоплює журнал) Люди добрі! «Наталі» гортає! Встати,  Наталя Андріївно! Вирядилися, як на дискотеку!Тут вам не гульки! Щоденник. Бігом!

 

Завуч:

 Я забула…

 

Учень:

 А голову ви вдома не забули?! Пам'ять у неї! Дівоча! Якщо завтра щоденник не принесете, зараз же додому відправлю! За батьком! Хай виховує батьківським вихованням!

 

Учитель англійської:

 М-можна увійти?

 

Учень:

 Привіт! Галино Володимирівно! Явилися – не запилилися! Де це ви пропадали? Знову у столовій сиділи,  чаювали? Швиденько до дошки відповідати!

 

Учитель англійської:

 I'm very glad to see you today!

 

Учень:

 Два, Галино Володимирівно!

 

Учитель англійської:

 Чому? Я все вивчила.

 

Учень:

 У нас зараз не англійська мова! Ні, любі мої, так справа не піде. Кінець року на носі. А ви нехлюї, лобуряки, двійок нахапали! Одиниць!  Так ви ніколи зі школи не підете! Все, завтра батьківські збори!

 

Кл.керівник:

 Це звісно – гумор! Але ж повернемося до наших родин.   Кожна родина має традиції святкування. Які ж свята святкують у ваших сім’ях?

 (діти і батьки розповідають про сімейні традиції)

Кл.керівник:

 У кожного з вас є ваша родина! А також шкільна родина, це ваші однокласники, кл.керівник і перша вчителька, і всі разом з вашими батьками ми утворюємо одну велику сім'ю.

На нашому святі присутня ваша перша вчителька – Надія Луківна, вона раділа і сумувала разом з вами чотири роки, радіє і зараз вашим здобуткам, перемогам. Бо ви – частинка її вчительської долі.

(презентація присвячена першій вчительці)

 

Учень 1:

 Беззахисні, розгублені, маленькі

 Колись уперше ми прийшли до школи

 Ви нас зустріли, наче рідна ненька,

 І ми Вас не забудемо ніколи!

 

Учень 2:

 Ви нас навчали грамоти, науки,

 Як стати чесною, порядною людиною

 І шанувати власну родину,

 Любити край свій, рідну Батьківщину.

 

Кл.керівник:

 А у нас знову хвилинка гумору.

 

Учень 1:

 Бабай – гурман

Обманути хоче мати

Хлопчика, що хниче,

Як, мовляв, не буде їсти –

Бабая покличе.

Той сьорбнув, скривився й каже:

  • Ну, то й зви прояву!

Я гадаю, він не схоче

Й нюхати цю страву!

 

Учень 2:

 Бойова – мама

Щось цікаве в передачі

Видивилась  Таня

Та й мерщій біжить до татка,

Ставить запитання:

  • Ти усе на світі знаєш,

Книг у тебе – купа,

Чом фарбуються туземці

Від очей до пупа?

  • А тому, - татусь одмовив,  -

Щоби їх боялись

І, готуючись до бою,

Так розмалювались.

  • Ну, тоді тікаймо з дому!

Буде бійка й галас!

Бо я бачила: мамуля

Вже нафарбувалась!

 

Учень 3:

 Засвоєний урок

За якусь провину батько

Ставить Петю у куток

Той насупився і каже:

  • Добрий матиму урок!

Ось, як виросту, то стану

Архітектором домів,

Щоби зводити будинки

Тільки  круглі, без кутків!

 

Кл.керівник:

 А зараз  ми хочемо показати вам, як  цікаво навчатися в нашому 5-А. До вашої уваги «Життя 5-А від 1 вересня до сьогодні»

(перегляд фільму)

 

Кл.керівник:

 Шануймося, друзі, на довгім віку

 Та щедрими будьмо завжди у коханні.

 Хай діти всміхаються вам у сповитку,

Літаючи в снах на світанні.

 

Учень 1:

 Тож будемо, друзі, як сестри й брати,

 Прощаймося у надії зустрітися знову.

 І хай  нам щастить, хай щастить у житті

На дружню і щиру розмову,

На щастя, на долю,

На все дороге нам до болю.

 

Учень 2:

 Хай радість і сонце заглянуть у віконце,

Відкриються двері для щастя й тепла,

 Хай сила прибуде, здоров’я зміцніє

 На щедрі, на довгі літа.

 На довгі та мирні літа.

 

 

Кл.керівник:

 Я дякую вам, шановні батьки, за те, що ви прийшли на наше родинне свято, розділили з вашими дітьми найдорожче, що в нас є, - радість спілкування.

 Хай у ваших сім’ях назавжди поселяться любов, повага й статок, а місточок доброти й любові між батьками та дітьми ніколи не зруйнується.  Щасти вам, дорогі друзі!

І на закінчення нашого родинного свята запрошуємо вас на чаювання з солодощами. 

 

 

1

 

Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку