Родинне свято «Таланти наших батьків»

Про матеріал

Виховний захід. Сім'я — це наша опора, це той при­чал, до якого пристаєш, ховаючись від бід і незгод, де знаходиш спокій і затишок.......................................

Перегляд файлу

Родинне свято «Таланти наших батьків»

— Добрий день, дорогі друзі! Сьогод­ні у нас — незвичайне свято. Воно зіткане з добра і щирості, ніжності, зворушливості. Воно — родинне, сі­мейне, разом із мамами і татами. А де тато і мама — там завжди весело, сонячно і затишно. Тож я рада вітати всіх, хто завітав до нас на родинне свято «Таланти наших батьків». Усі ми добре знаємо, що людина сильна тоді, коли вона не одинока, коли її є кому підтримати, коли у неї є сім'я.

      Сім'я — це наша опора, це той при­чал, до якого пристаєш, ховаючись від бід і незгод, де знаходиш спокій і затишок.

Діти (по черзі)

1. Моя люба мама — калиновий цвіт,

В тобі, люба мамо, весь мій любий світ.

  1. В тобі — моє щастя, в тобі — моя ціль.
    Твоє — моє горе, моїм є твій біль
  1. Ти — мій скарб найбільший, ти — мій цвіт живий.

     Ти — моя перлина, скарб мій  дорогий.

  1. Ти мене борониш від лихих тривог.
    Най благословить тя з неба Господь Бог.
  2. Батьку любий, тату милий, нинішньої днини

Ти прийшов до нас на свято нашої родини.                                                                                                          6.  Ми тобі складаєм нині щире побажання,

Щоб прожив ти многії літа — не зазнав страждання.

7. Щоб ти вивів нас у люди та втішався нами,

Щоб гордитися міг своїми донями й синами.

Мелодія

          Цей хліб насущний ви прийміть від нас,

Щоб був достаток в домі повсякчас

І злагода, і щастя, і тепло.

 Щоб всій родині радісно було.

Діти вручають хліб батькам.

 Шанування своїх батьків - один із найсвятіших обов’язків людини і    неоплатних боргів дітей. Найдорожчі у світі люди – рідні батьки . Вони

простять, зрозуміють, вислухають. Поки живі батьки, ми всі щасливі, поки живі  батьки – кожен із нас залишається дитиною і в 20, і в   30, і в 40 років. Спочатку батьківські очі дивляться на нас з любов’ю, потім – з гордістю, а далі – з  надією. Мудрість говорить : « Якщо твої плани розраховані на рік – сій жито, якщо на десятиліття – сади дерево, якщо на віки – виховуй дітей».

 

Бабцю люба, бабцю дорогенька

 Чи була колись ти як ось я маленька?

 Чи була колись ти бабцю молодою

 Із рум’яним личком  з русою косою.

 

 Чи була у тебе до колін спідничка?

 Чи тобі казав хтось ти моя синичка?                        

 

А колись  бабусю, лялькою ти гралась?

Ти її жаліла, як вона ламалась?

 

А чому, бабусю, треба всім старіти?

 І мені прийдеться також посивіти?

 

А хіба немає на оте все ліку?

А хіба не можна жити літ без ліку.?                                      

 

Люба, добра бабцю ми твої внучата

Звертаємось до тебе щоб щастя побажати. 

 

Хай тебе в твоїй опіці Бог не опускає.

Хай тобі тривке здоров’я й силу посилає.

 

А до того наша бабцю хай ще, на додаток,

Гордість дасть тобі і втіху за нас онучаток.                                                                    

Мелодія

Дідусю, мій рідненький,  я так тебе люблю.

Вродливий ти своєю добротою

 І серцем , що для нас живе.

Дай Бог тобі здоров’я і спокою

Сто літ живи і знай - ми любимо тебе .

 

Хай в житті вам радість буде,

процвітайте як той цвіт

Дай же, Боже, любим дідусям

многих, добрих, щасних літ.

Мелодія

Доки батько живий, доки мати жива

Поспішайте сказати найніжніші слова.

« Мамо рідна, живи, тату рідний –живи.

Найдорожчі у світі це ви , тільки ви»  

 

Батьківський дім , батьківська хата

Добром і щедрістю багата

На материнську ніжну ласку

 на бабусину чарівну казку .

 

Нехай всі родини, як пишний вінок,

щастям барвистим будуть багаті.

Бабусю шануймо і дідуся,  матусю любімо і тата.

Нехай родина дружна уся

Буде на радість завжди багата .

           Мелодія  Презентація

З яких доріг, земель, світів- все знати мусиш ти…
         І про дідів, і про батьків- вони твої світи.

 

Родина — стовбур дерева міцного.
           Це батько й мати, бабці й дідусі.
           Тітки і дядечки всі до одного,
           Ну, словом, родичі й близькі усі.

 

Коріння роду треба добре знати,
          Дітей навчати, поки ті малі.
           Бо що то за людина без коріння?
          Як перекотиполе, що летить...
          Без роду-племені, його благословення
          Не може праведно на цій землі прожить.

 

          Хай тішаться внуками бабуся і дід .

         Хай тато і мама радіють дитині.

         Хай буде, як дуб , могутній наш рід.

        Хай злагода й мир запанують в родині !

 

Мабуть, сьогодні ви бу­дете згодні зі мною, що кожна люди­на має свій талант. Ви черговий раз у цьому переконаєтеся, якщо розгля­нете виставку робіт, яку підготували наші батьки. (Діти демонструють ви­роби своїх батьків.) Любо милуватися вашими виробами, шановні батьки! У вас дійсно золоті руки і дозвольте вам побажати нових творчих досяг­нень. Дякуємо вам за прояви натхнен­ня і творчості. Прийміть ці оплески в нагороду від нас.

 Звертаюсь до вас, наші гості! Ви будете на святі поваж­ним журі. Вашим завданням є визна­чення переможця у приготуванні най­улюбленішої страви для чаювання. Запропоновані страви підписані, а ви повинні ску­штувати кожну зі страв. У нас само­обслуговування, тому беріть тарілоч­ки і виделки і наприкінці свята ми від вас чекаємо висновків.

 Вас, шановні батьки, я запрошую до участі у кон­курсах. Після кожного конкурсу на вас чекатиме заохочувальний приз. Тому будьте активними! Ви, діти, теж не за­лишитеся поза увагою. Будьте актив­нішими — і наприкінці нашого свя­та отримаєте сюрприз. А свято наше продовжується, і ми переходимо до конкурсів, під час яких виявлятиме­мо таланти наших батьків.

   1.   Вашій увазі пропонується перший конкурс, але спочатку попрошу ви­йти  двох учасників - тат. Конкурс на­зивається «Найоригінальніша канап­ка». А що таке канапка? Я звертаюсь до вас, діти! (Маленькі бутербродики)

  •            Перед вами, татусі, на столі — різ­номанітні продукти: батон, майонез, цукерки, ковбаса, крабові палички.

    Ваше завдання: за 1 хв зробити оригі­нальну канапку і придумати їй назву. (Батьки виконують завдання.)

  •            Шановні чоловіки, ви продемон­стрували кулінарні таланти, зуміли виготовити оригінальні канапки - отримайте приз!

    2. Будемо продовжувати! Зараз ми перевіри­мо таланти наших мам. (Викликати двох мам.) Оскільки зараз непростий час, тому інколи жінки змушені за­мінювати дітям татусів. Вони мають упоратися із молотком та цвяхами.

    Ось ваше завдання: якнайшвидше забити цвяхи у дерев'яний брусок. Але для ускладнення пропоную вам по 3 цвяхи: один — кривий, другий — тупий, третій — нормальний. (Мами виконують завдання. Демонстрація.)

  •            Цей конкурс дав змогу перевіри­ти, наскільки у наших мам точна рука і гостре око. Прийміть в дарунок ці цвяхи, що знадобляться в господар­стві.

3 Мабуть, знову потрібно потур­бувати наших чоловіків. (Виклика­ти двох тат.)Конкурс на пришивання ґудзика. Ця нібито проста справа перетво­риться на складну, бо потрібно як­найшвидше засилити в голку нитку, зав'язати її та пришити ґудзик, не заплутавши нитку. Завдання зрозу­міло? Звучить музика, і ви почина­єте працювати.

     Як легко спостерігати з боку, але ро­бити це самотужки — уже важче. І все ж робота зроблена. Подивимось, чи якісно? Як бачимо, наші татусі вміють і канапки готувати, і пришивати ґу­дзика.      Прийміть подаруночки від нас.

Танок

  1. Ми виявили у наших батьків ще не всі таланти. Згадаймо, дорогі батьки, що робиться вдома щоранку, коли наші  люблячі діти збираються до школи і не можуть знайти ручку, зошит чи спортивну форму. (Викликати двох мам.) Подивимось, чи вміють наші мами збирати дітей до школи. Пе­ред вами два портфелі: навколо роз­кидані зошити, підручники, олівці, фломастери, десь спортивна форма, на столі — канапки. І це все якнай­швидше потрібно покласти до сумки. Так ми перевіримо вашу майстерність. (Мами виконують завдання.)

    Молодці, і це ви вмієте! А чи є в сві­ті щось, щоб ви не вміли? Прийміть у дарунок ці солодощі та насолоджуй­тесь виконаною справою. А ми, діти,знаємо, що потрібно завжди стежити за своїми речами і класти їх на свої місця. Ви так і робите? А зараз сюр­приз для всіх.

Виконується пісня «Мамина сорочка».

5 А ви, діти, хочете взяти участь у святі? Я прошу двох хлопчиків вийти на середину. Давайте пригада­ємо звичайний ранок перед школою. Після того, як зібрано ваші сумки, зроблено канапки, ви. вже готові йти до школи, а ваші шнурки в'яжуться не так, як потрібно, а навхрест, і ви можете впасти. Тож зараз ви повинні пробігти певну відстань із зав'язаними докупи шнурками. (Конкурс.)

 Як бачимо, діти не відстають від своїх батьків!

6 Для наступного кон­курсу мені потрібні двоє батьків. (Ви­ходять двоє батьків.)

    Звісно, працювати з розплющеними очима просто і легко, а спробуйте це зробити із зав'язаними очима.

   Ваше завдання: намалювати свій портрет. (Батьки виконують завдання.)

   А поки батьки відшукують пропор­ції та лінії, ми, діти, пограємо в гру «Ерудит».

Запитання гри:

  1. Скільки горошин влізе в склянку? (Вони не лазять.)
  2. Хто такий богомол? (Жук)
  1. Хто їсть більше — лев чи кріт? (Кріт)
  2. Чим закінчується «день»? (Літе­рою «ь»)
  3. Коли ти йдеш по землі, що в тебе під ногами? (Підошва)
  4. Чого багато має болото, менше — озеро, ще менше — море, і зовсім нічого — річка? (Літер «о»)

 Молодці, діти! А тепер поглянемо на шедеври наших батьків. Скажіть, діти, чи схожі портрети на оригінали?

     В дарунок отримайте ці альбоми, щоб тренуватися вдома.

 7   Для наступного конкурсу мені по­трібні четверо батьків, які займуть місця за столиками. Для вас завдання — скласти вірш за поданими сло­вами, що римуються.

Миша — тиша;

дитина — машина;

сонце — віконце;

клас — нас;

 скач — плач;

кішка — ніжка;

 піч — ніч.

А поки батьки відшукують у собі та­ланти поетів, пропоную вам, діти, таке завдання. Я читаю початок прислів'я, а ви його завершуєте. Так я переві­рю, як ви знаєте народну творчість.

Прислів'я

Зробив діло —... (гуляй сміло).

Сім раз відмір —... (один раз відріж).

Не кажи «гоп» —... (поки не пере­скочиш).

Не плюй у криницю —... (доведеть­ся води напиться).

Хто спішить —... (той людей смі­шить).

Готуй сани влітку —... (а віз взимку).

Не копай ями іншому —... (бо сам в неї попадеш).

Рання пташка росу п'є —... (а пізня сльози ллє).

Пташка красна своїм пір'ям —... людина ділом).

 Молодці, ви знаєте прислів'я та приказки! До речі, вони містять у собі народну мудрість, до якої варто при­слухатись. Зараз ми маємо почути ві­рші, що склали наші батьки. (Зачи­тують вірші.) У нагороду прийміть ці ручки. Як ви бачите, шановні гості, це також уміють наші батьки. У народі кажуть, що батьки і діти розуміють одне од­ного без слів. Я це зараз перевірю.

 8     Конкурс «У світі тварин». Він полягає в тому, що діти мімікою, рухами, жес­тами повинні показати батькам твари­ну, а ви, батьки, повинні цю тварину впізнати і назвати. (Пропонується по­казати кота, страуса, хом'яка, рибу.) За правильні відповіді батьки нагоро­джуються солодощами.

    9. Колись наші діти були маленькими. Для того щоб вони за­снули, потрібно було розповідати їм казки, віршики. Подивимось, чи пам'ятаєте ви, батьки, цей період. (Ви­кликати трьох мам.) Кожна з мам по черзі називає перший рядок дитячого віршика. Хто не зможе згадати — вибуває, поки не залишиться хтось одна. (Мами розповідають віршики.)

Як бачимо, мами вміють чита­ти віршики. У дарунок прийміть ці блокноти.

   10  Мені цікаво: чи зумієте ви, тата, упі­знати свою дитину? Зараз ми це пе­ревіримо. (Викликати тата.) Перед вами — шеренга з дітьми, і ви повинні із зав'язаними очима впізнати тільки свою дитину. (Конкурс.)У дарунок прийміть ці солодо­щі.

Але настав час трішечки поруха­тись. Запрошуйте своїх батьків на та­нок. (Звучить мелодія і діти разом із батьками танцюють.)

11  Усе багатство нашої мови — у наших устах. І я про­поную вам, батьки, позмагатися ще в одному конкурсі. Ви по черзі зараз називатимете пестливі слова, якими звертаєтесь до дітей. Завдання зро­зуміло? Тоді починаймо! (Конкурс.)

Звучить пісня «Матуся кохана» у вико­нанні хлопчиків.

12.Наше сьогоднішнє життя — це су­цільна реклама. Навіть ми не змогли сьогодні на святі обійтися без рекла­ми, адже вона переслідує нас усюди. Давайте перевіримо, чи вміють бать­ки складати рекламу. (Викликати чо­тирьох батьків.) Я пропоную вам предмети: віник і ручку. Ви повинні їх прорекламувати.

   13  А поки батьки думатимуть, ми змо­жемо поспілкуватися. Пригадайте, шановні батьки, своє шкільне дитин­ство. Ви були такі самі, як і ці діти. Але спробуйте пригадати, чи запізнюва­лись ви на урок? Тож пропоную вам конкурс на найоригінальніше пояс­нення того, чому ви запізнилися на урок? (Відповіді батьків.)

 Дійсно оригінальні та незвичні пояснення. Але ми, діти, розуміємо, що запізнюватись на уроки — дуже негарно, тому цей конкурс був жар­тівливим.

Оплески батькам... Настав час для реклам. Будь ласка, зачитайте нам створені реклами!

 (Батьки зачиту­ють реклами, нагорода солодощі.)

   Учитель (під звуки запису мелодії «Посвящение» ). А зараз подумки по­линемо далеко-далеко, в той час, коли ви ще не були татом і мамою, чоло­віком і дружиною, у той найперший хвилюючий день, коли зустрілись два несміливих погляди і шалено забили­ся серця, і полохлива думка змуси­ла зашарітися: «Це він», «Це вона». Найприємніші спогади... Хай зігрі­ють вони ваші серця у ніжному таноч­ку. Нехай жіноча маленька долонька. ляже у міцну чоловічу руку і світла музика повільного таночку подарує вам неповторну хвилину щастя. За­прошуйте, чоловіки, жінок. (Бать­ки танцюють.)

14.У нашому класі дівчатка мають такі гарні коси, що їм самим заплітати їх дуже важко, потрібна чиясь допо­мога. І тому ми зараз поглянемо, чи вміють тата заплітати своїм донечкам коси — швидко й акуратно. (Звучить музика. Батьки змагаються.)

  •            Так, досить непогано продемонстру­вали свою вправність батьки. А в на­городу отримайте ці гребінці.

15.Запро­шую до себе двох батьків. Зараз, діти, будьте уважними, батьки вам за до­помогою міміки, жестів, рухів будуть зображувати предмети, а ви повинні їх упізнати і назвати, не вигукуючи.

  •            Як бачимо, наші батьки можуть грати в театрі пантоміми. Склад­но впізнати предмети, але можливо.
         Можна зробити висновок, що бать­ки і діти розуміють одне одного без слів. У дарунок отримайте ці пода­рунки — солодощі.

    16. Останній конкурс музичний. Кож­на сім'я по черзі співає пісню, що починається словом «Ой» («Ой цветет калина», «Ой мороз, .мороз», «Ой у полі криниченька», «Ой у виш­невому саду», «Ой Марічка чичері», «Ой на горі два дубки», «Ой чорна я си чорна») Які співучі наші батьки!

А зараз слово — журі.

    За найсмачнішу страву нагороджу­ється грамотою...

    Немає жодної сім'ї, яка була б об­ділена талантами. Наші батьки вмі­ють усе: тата — готувати канапки та заплітати коси, пришивати ґудзики; мами — забивати цвяхи та збирати сумки до школи. Вони і вірші склада­ють, і реклами, розуміють своїх дітей без слів і упізнають їх із зав'язаними очима. А скільки віршів знають і пі­сень! Давайте, дорогі діти, пишати­мемося батьками — вони у вас такі талановиті, розумні, добрі, люблячі! Вони — ваша опора у житті.

 

Учитель

 Тож поклонися щодня батькові гарненько,

 Бо серденько в нього до твого близенько.

 Поклонися татусеві до землі низенько.

 Він тебе оберігає, дитинко маленька!

 Поклонися щодня матінці ще нижче,

 Бо серденько в неї до твого ще ближче.

 Матінка рідненька ночі не доспала,

 За тебе, дитинко, все переживала.

 Прийміть, шановні батьки, уклін від ваших дітей і ці побажання.

 

Діти (по черзі)

  1. Ми раді, батьки, вас привітати!
    Щастя й здоров'я вам побажати.
  2. Мирного неба і ясного сонця!
    Хай щедро й ласкаво вам світить в віконце.
  1. Злагоди й миру від зорі до зорі,
    А лихо нехай обминає поріг!
  2. Хай діти й онуки шанують завжди,
    А доля вам щедрі дарує плоди..
  3. І то не біда — якщо сивина,
    Усмішки красу не затьмарить вона.
  4. Бажаємо удачі, добра і тепла.
    Незгоди людські хай не чинять вам зла.
  5. І тільки все добре в житті щоб велося,
    Хай збудеться все, що іще не збулося.
  6. Як сонце на небі щоденно сіяє,
    Так щастя в житті вашім хай розцвітає!
  1. Як вода джерельна, будьте ви здорові!
    Хай сміються очі, не хмуряться брови.
  2.          Хай живуть у серці почуття високі,
    Хай дарує доля сто щасливих років!

Діти виконують пісню «Музика рідно­го дому».

 

І варто було б сьогодні вручити окремо нагороду кожній сім'ї, але я гадаю, що найкращою і найдо­рожчою нагородою є ваші діти.

Звучить пісня «Одна калина...».

— Дякую всім за активність у кон­курсах і бажаю злагоди та щастя кож­ній родині!

 

Дорогі гості, батьки, діти. Я  думаю , що наша зустріч сьогодні залишить у  наших серцях приємний слід. Що наші діти понад усе будуть цінувати тих  людей, які люблять, бережуть, дбають про них. Нехай усі родини щастям  барвистим будуть багаті.

docx
Додано
27 липня 2018
Переглядів
1354
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку