Родинне свято "Веселі уроки для батьків та дітей"

Про матеріал
Матеріал містить розробку родинного свята, мета якого сприяти покращенню взаєморозуміння між батьками і дітьми, прищеплювати повагу до старших, виховувати почуття відповідальності за збереження моральних відносин у сім’ї.
Перегляд файлу

Родинне свято

«Веселі уроки для батьків та дітей»

Мета: виховувати почуття відповідальності за збереження моральних відносин у сім’ї,  сприяти покращенню взаєморозуміння між батьками і дітьми, прищеплювати повагу до старших, любов до батьків.

Обладнання: плакати із висловами відомих людей про цінність родинного виховання, виставка класних газет «Моя сім’я і школа №5», повітряні кульки, аркуші паперу формату А-3, фломастери, картки із завданнями.

Хід свята

Доброї світлої днини, дорогі друзі! Рада вітати Вас на родинному святі, присвяченому Дню народження школи. Свято це – незвичайне. Воно зіткане з добра і щирості, ніжності й зворушливості. Бо воно – родинне, сімейне, разом з татами і мамами. А де тато і мама, там завжди весело, сонячно і затишно.

 «З родини йде життя людини», «Без сім’ї немає щастя на землі», –говорить народна мудрість.

Как появилось слово «семья»?

Когда-то о нем не слыхала земля,

Но Еве сказал перед свадьбой Адам:

«Сейчас я тебе семь вопросов задам:

Кто деток родит мне, богиня моя?»

И Ева тихонько ответила: «Я»

«Кто платье сошьет, постирает белье,

Меня приголубит, украсит жилье?

Ответь на вопросы , подруга моя»

«Я, Я – Ева молвила, – Я»

И так на земле появилась семья.

 Кожен день ми починаємо й закінчуємо в рідній домівці, разом зі своєю сім’єю. Уранці прокидаємось із сподіваннями на вдалий день, а ввечері поспішаємо поділитися з рідними своїми успіхами, невдачами і тривогами. Тільки в рідній оселі ми знайдемо розраду й утіху. Тільки для своєї родини наші перемоги, захоплення, мрії мають ціну.

 У родині, сім’ї діти отримують естафету досвіду поколінь, яку вони мають передати своїм дітям, майбутньому. Діти копіюють своїх батьків, орієнтуються на їхню поведінку щодо виховання. Тож недаремно в народі кажуть: «Від доброго дерева добрий пагінець одійде, від добрих батька й матері піде й добра дитина».

Я запрошую на сцену найкращі родини учнів 5-6 класів. Хотілося б, щоб це родинне свято допомогло Вам, батьки краще пізнати і зрозуміти наше молоде покоління, а дітям – побачити у Вас люблячих, співчутливих і вимогливих друзів.

 Першим на нашому чудовому святі буде конкурс: «Знайомтесь – це ми», де родини нам розкажуть про себе. А оцінювати конкурс буде журі в складі:

  • … – заступник  директора з навчально-виховної роботи;
  • … – вчитель образотворчого мистецтва;
  • … – вчитель початкових класів.

(Родини представляються. Батьки розповідають про свою родину, її традиції, а діти – про найяскравіші спогади з дитинства).

 Журі оцінює І конкурс.

 Колись тата і мами теж були дітьми і теж ходили до школи. Зараз ми проведемо веселі уроки для батьків та їх дітей.

У нашій школі робочий день розпочинається із фіззарядки. Не будемо і ми порушувати цю гарну традицію. І для виконання фіззарядки я запрошую наших татусів.

Завдання: надути повітряну кульку. Учасник, в якого вона лопне першою отримує найвищий бал.

 Журі оцінює «силу духу» наших конкурсантів, а ми йдемо на урок малювання.

Завдання: за 3-4хвилини Ви повинні намалювати колективний портрет своєї родини. Діти малюють своїх батьків, батьки – своїх дітей.

 А поки команди працюють – для наших глядачів звучить пісня у виконанні ансамблю 8-Б класу «Все було».

Команди передають малюнки журі.

 Коли міцна родина, то й держава сильна, –  кажуть українці. Найсвятіше, що є в кожного із нас – це рідна земля і рідна мова. Людина, яка відцуралася своєї землі, мови, народу – сирота. Вона не знаходить собі місця в цілому світі. Це людина без роду, без батьківщини. Панас Мирний підкреслював, що кожна людина повинна дорожити рідною мовою як найдорожчим скарбом народу. Отож наступний наш урок – українська мова.

 Наш конкурс має назву: «Народ скаже як зав’яже».

Завдання: продовжити фразеологічний вираз, в якому людину порівнюють з тваринами.

(Команди по черзі витягують картку із початком виразу, читають і закінчують його).

  • Голодний, як …(вовк).
  • Скуйовджена, як … (вівця).
  • Штовхається , як …(ведмідь).
  • Лається, як …(собака).
  • Общипана, як …(курка).
  • Працює, як …(віл).
  • Бігає, як …(курка з яйцем).
  • Нав’ючився, як …(верблюд).
  • Гарчить, як …(тигр).
  • Сичить, як …(змія).
  • Розляглась, як …(свиня).
  • Дивиться, як …(баран на нові ворота).
  • Гудуть, як …(бджоли).
  • Впертий, як …(осел).
  • Купається, як …(качка).
  • Допався, як …(кіт до сала).
  • Вчепився, як …(рак за штани).
  • Б’ється, як …(риба об лід).
  • Великий, як світ, а дурний як … (кіт).

Ми з вами побачили, наскільки наші родини обізнані в народній творчості. І тому зараз, я думаю, нашим глядачам буде цікаво наскільки наші родини ерудовані.

 Я запрошую Вас на незвичайний урок – «Спортивна рибалка». Відомо, що рибалка годинами може сидіти на березі, чекаючи, поки клюватиме. Але наш конкурс буде залежати не тільки від везіння. Рибка піде у відерце тієї команди, яка першою дасть правильну відповідь на запитання.

(Команди піднімають сигнальні картки).

  • Що належить вам, але інші користуються ним частіше, ніж ви? (ім’я)
  • Як можна принести воду у решеті? (покласти туди лід).
  • Що псується швидше за все? (настрій).
  • Картина Ф. Решетнікова про школу («Знову двійка»).
  • Хто і в якому творі говорить: «Я тебе породив, я тебе і вб’ю»? («Тарас Бульба», Гоголь).
  • Художній фільм, де актор В’ячеслав Тихонов – учитель історії («Доживемо до понеділка»).
  • Роман Тургенєва, де головний герой – Базаров? («Батьки і діти»).
  • Документ учня, який хоча б раз на тиждень повинні дивитися батьки. (щоденник).
  • Автор книги «Педагогічна поема». (Макаренко).
  • Російський письменник 19 століття, автор дитячої «Абетки». (Лев Толстой).
  • Давньоримський повсталий раб і футбольна команда Росії («Спартак»).
  • Ім’я друга лисиці Аліси (Базиліо).
  • Прилад для орієнтування на місцевості (компас).
  • Хто з видатних композиторів захистив докторську дисертацію з хімії? (Бородін).
  • Яку рослину називають «золотим яблуком»? (помідор).
  • Друга назва картини «Джоконда» (Мона Ліза).
  • Що можна побачити з закритими очима? (сон).
  • Де знаходиться вухо коника-стрибунця? (на нозі).
  • На початку якого року настало ІІІ тисячоліття? (2001).
  • Яка планета найближча до Сонця? (Меркурій).
  • Назва першої збірки віршів Т. Шевченка («Кобзар»).
  • На скільки градусів повертається голова у сови? (360).
  • Скільки ніжок у таргана? (6).
  • Як називається собор у Києві, зведений у 1037 році на честь перемоги над печенігами? (Софіївський).
  • На якому материку розташована країна Еквадор? (Пд.. Америка).
  • Яка тварина має два кольори? (зебра)
  • Яку рослину називають символом миру? (оливу)

Народна мудрість каже: «Один дурень може поставити стільки запитань, що й сотня мудреців не дадуть відповіді», але ви довели, що немає запитань, на які  ви не можете відповісти.

 Наше журі оцінить учасників належним чином , а ми йдемо на наступний урок – художньої культури.

 В народі кажуть: «Життя прожити – не поле перейти». У сімейному житті теж всяке трапляється. От запізниться чоловік з роботи, а в дружини одне запитання: «Де був?». Ситуації різні бувають – спробуй поясни, до того ж без слів. Як ви здогадались наш наступний конкурс – «Пантоміма».

Завдання: кожна команда витягує картку і за допомогою міміки та жестів покаже, що там написано.

  • Урок фізкультури. Від інтенсивних занять в одного з учня порвались штани.
  • Ранок. Сім’я проспала і поспішно збирається на роботу та навчання.
  • До нас несподівано завітали гості.
  • Учень прийшов додому і повідомив, що отримав двійку.
  • Батьків з дитиною викликали на розмову до директора.
  • Вихідний день. Сім’я на рибалці.

Поки наші учасники готуються до конкурсу, ми пропонуємо вашій увазі пісню у виконанні Андріанової Валерії.

(Команди презентують свої завдання).

 Підведення підсумків

Закінчився останній конкурс. Ми познайомились з найвеселішими, найрозумнішими і найпрекраснішими родинами. Та все ж хочеться дізнатись, яка з команд перемогла. Надаємо слово журі.

(Журі оголошує переможців, нагороджує учасників грамотами та призами).

Ми дякуємо Вам, дорогі батьки, що завітали на наше свято, розділили з нами найдорожче – радість спілкування. Хай між дітьми і батьками завжди панує любов, повага і розуміння. Успіхів Вам у нелегкій справі виховання, будьте люблячими й мудрими батьками – бажаю Вам я і ваші діти.

docx
Додано
22 березня 2021
Переглядів
858
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку