23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Роль економічної науки у житті окремої людини і суспільства. Історія розвитку науки. Міжпредметні зв’язки

Про матеріал
Урок з економіки у 11 класі. Роль економічної науки у житті окремої людини і суспільства. Історія розвитку науки. Міжпредметні зв’язки.
Перегляд файлу

Економіка 11 клас           Урок №1

Тема уроку 1: Роль економічної науки у житті окремої людини і суспільства. Історія розвитку науки.  Міжпредметні зв’язки.

Мета уроку. Сформувати початкове уявлення учнів про сутність економічної діяльності людини та їх роль у житті суспільства; чітко визначити об’єкт і мету економічного дослідження; показати значення економічних знань у житті окремої людини та суспільства в цілому; з’ясувати суть еволюційного розвитку економічної науки; познайомитися з сучасними методами економічного дослідження; показати зв'язок економіки з іншими науками

Тип уроку   : вивчення нового матеріалу.

Обладнання. Підручник, зошити, картки, статистична таблиця.

Хід уроку

1.Організаційний момент

2. Актуалізація опорних знань.

Бесіда.

  • Як ви розумієте термін «економіка»?
  • Що таке об’єкт і суб’єкт економіки? Чим вони відрізняються?
  • Які питання вирішують економісти?
  • Яка головна мета економіки?

Гра в групах «Хто швидше і більше»

Підібрати приклади народної мудрості економічного мислення

- не бійся, що не знаєш товару:треба тільки порівняти його з іншим;

-у лісі не торгують дровами, а на березі озера – рибою;

- продавець гарбуза не каже, що він гіркий, а продавець вина – що воно розбавлене.

3.Мотивація навчальної діяльності

Сформувати початкове уявлення учнів про сутність економічної діяльності людини та їх роль у житті суспільства; чітко визначити об’єкт і мету економічного дослідження; показати значення економічних знань у житті окремої людини та суспільства в цілому

4.Сприйняття та засвоєння учнями нового матеріалу.

Розповідь учителя.

  1.                Що вивчає наука ЕКОНОМІКА

Преметом є розподіл обмежених ресурсів завдяки якому забезпечується найповніше задоволення потреб. Так як ресурси скінченні, а потреби нескінченні.

  1.                Кому потрібні екномічні знання. Пояснення до схеми 1.1(Зв’язок з іншими науками: політологія, філософія, соціологія , право, географія, математика, біологія, психологія)
  2.                Хто приймає участь у економічних відносинах. Суб’єкт та об’єкти економічних відносин.
  3.                Які ресурси використовує людство для задоволення потреб. Схема 1.2 Питання ВЛАСНОСТІ.
  4.                Зв'язок економіки з іншими науками.

5. Закріплення вивченого .

Бесіда.

Домашнє завдання 

Опрацювати пункти підручника1.1-1.4 підручника, стор. 17 КЗ 1-2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Економіка (рівень стандарту, академічний рівень) 11 клас (Радіонова І. Ф., Радченко В. В.)
Додано
28 березня
Переглядів
77
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку