Роль і місце творчих домашніх завдань в навчальному процесі.

Про матеріал

Дана робота містить авторські творчі домашні завчання, запропоновані учням в процесі вивчення фізики в школі,

Перегляд файлу

ТВОРЧІ ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ 7 КЛАС

1.Якщо фігура має неправильну геометричну форму то її площу можна визначити за контуром цієї фігури на папері в клітинку. У цьому разі площу фігури обчислюють за формулою:

де nкількість цілих квадратиків, kкількість нецілих квадратиків, С – площа одного квадратика.


Визначити площу фігури зображену на малюнку(масштаб 2 клітинки – 1 см). Відповідь виразіть у см2 і в м2.

2.Доберіть прислів’я та приказки в яких зустрічаються слова «сила», «енергія», «робота». Побутовий чи фізичний смисл закладено в них

3.Заповніть таблицю

Творці фізичної науки

Основні ідеї, відкриття і винаходи

Місце і час життя

Архімед

 

 

 

 

Галілео Галілей

 

 

 

 

Альберт Ейнштйн

 

 

 

 

Ісаак Ньютон

 

 

 

 

С.П. Корольов

 

 

 

 

І.П. Пулюй

 

 

 

 

ТВОРЧІ ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ 8 КЛАС

1. Складіть узагальнюючу таблицю “Прості механізми” за пунктами:

А) Назви механізму
Б) Схема роботи
В) Виграш в силі
Г) Програш у відстані

2. З‘ясуйте, у скільки разів зміниться тиск, створюваний вашим письмовим столом на підлогу, якщо його перевернути ніжками догори. Знайдіть відповідь на це запитання, не перевертаючи і не зважуючи стола.

3. Змішайте 100 грам снігу, узятого за температури 00С, з 30 г кухонної солі (1 столова ложка з гіркою). Сніг почне швидко танути й холонути. Якщо в такий розчин опустити шматок картоплини, то він замерзне. Поясніть, чому.(Підказка: температура замерзання розчину соді набагато менша, ніж температура замерзання води.)

4. Візьміть добре зволожену та віджату бавовняну серветку, покладіть її на блюдце, а блюдце поставте в холодильну камеру. Переконайтесь, що через деякий час, серветка затвердіє, а через кілька днів висохне. Напишіть звіт, у якому використайте інформацію про випаровування твердих тіл, знайдену в додатковій літературі та Інтернеті.

ТВОРЧІ ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ  9 КЛАС

  • 1Дізнайтеся в батьків, скільки коштує 1 кВт∙год електроенергії. Зясуйте потужність різних споживачів електроенергії в вашій оселі. Обчисліть вартість, яку споживатиме кожний пристрій, якщо працювати 20 хв. Заповніть таблицю.


з/п

Назва пристрою

Потужність
Р, Вт

Робота струму, А

Вартість,
грн

Дж

кВт∙год

 

 

 

 

 

 

  • 2Протягом тижня спостерігайте за споживанням електроенергії  у вашій оселі. Для цього щодня в той самий час записуйте показ лічильника електроенергії та обчислюйте, скільки електроенергії спожила за добу ваша родина .
    За результатами вимірювань та обчислень побудуйте графік споживання електроенергії протягом тижня.

        Дайте відповідь на такі запитання.

        1) У який день тижня витрати електроенергії були найбільшими? Чому?
        2) Чи були ввімкнені споживачі електроенергії без потреби?

        3) Як можна заощадити витрати електроенергії вашою родиною?

ТВОРЧІ ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ 10 КЛАС

1. Продумайте й запишіть план проведення експерименту, який дасть змогу перевірити закон Бойля-Маріотта за допомогою саморобного манометра. При цьому вкажіть:
     1) обладнання, яке знадобиться;
     2) алгоритм виконання роботи;
     3) при яких вимірюваннях будуть найбільші похибки.
Проведіть експеримент.

2. Утворіть мильний розчин і покладіть на його поверхню швацьку голку. Спостерігайте явище. Визначте силу поверхневого натягу, яка діє на неї. Покладіть на поверхню чистої води сірник. Доторкніться шматочком мила до поверхні води біля сірника. Спостерігайте за рухом сірника. Поясніть побачене.

3. Виготовте маятник, період коливань якого дорівнює 1 с. Опишіть свої дії. Експериментальним шляхом перевірте, чи справді виготовлений вами маятник має заданий період коливань

.ТВОРЧІ ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ 11 КЛАС

1. Вчитель демонструє експеримент, який буде творчим домашнім завданням. Для проведення експерименту  в наявності є лампа розжарювання, збиральна лінза та екран. Учням необхідно описати побачений  експеримент, надати самостійні контрольні  питання та зробити висновок. При необхідності зробити необхідні розрахунки (у якості доведення).

2. Поспостерігайте інтерференційні картини у відбитому світлі від вертикальної мильної плівки; від оксидної плівки, що виникає на лезі бритви під час його нагрівання; від повітряного клину між стиснутими скляними пластинками та ін. Подивіться на одержані мильні та оксидну плівку через світлофільтр. Кольоровими олівцями виконайте рисунки інтерференційних картин. Поясніть спостережуване явище, звертаючи увагу на колір смуг, їх послідовність, ширину. Сформулюйте висновок за результатами всіх спостережень. З'ясуйте, чи відрізнятимуться інтерференційні картини в прохідному та відбитому світлі і чому. Підготуйте звіт про проведену роботу.

3. Піднесіть близько до ока по черзі аркуш паперу з вузьким прорізом, клаптик капрону, пташине перо, тонкий дріт і, розглядаючи крізь них щілину проекційного апарата, поспостерігайте дифракційні картини в прохідному світлі (білому там монохроматичному). Розгляньте дифракційну картину від компакт-диска у відбитому світлі. Виконайте рисунки та поясніть спостережувані явища. Підготуйте звіт про проведену роботу.

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, Матеріали до уроків
Додано
12 червня 2020
Переглядів
617
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку