Роль інформації в житті людини

Про матеріал
Цілі:  навчальна: сформувати уявлення про роль інформації в житті людини;  розвивальна: розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення; формувати вміння робити висновки;  виховна: виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника; виховувати повагу до думки інших. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Перегляд файлу

Урок 7.Роль інформації в житті людини.

Цілі:

  • навчальна: сформувати уявлення про роль інформації в житті людини;
  • розвивальна: розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення; формувати вміння робити висновки;
  • виховна: виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника; виховувати повагу до думки інших.

Тип уроку: засвоєння  нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, зошити, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: операційна система, локальна мережа, браузер, підключення до мережі Internet.

Хід уроку

І. Організаційний етап (1 хв.)

Всі сідайте тихо, діти.

Домовляймось не шуміти,

Руку гарно піднімати,

На уроці не дрімати,

А знання мерщій хапати.

Щоб нам не було мороки —

Всі готовідо уроку?

Тож гаразд, часу не гаймо

І урок розпочинаймо.

ІІ. Мотивацій навчальної діяльності (2 хв.)

Гра «Добери слово»

— Ганнуся розгубила усі свої пристрої. Допоможіть їй. Доберіть до поданих слів інші слова, що позначають пристрої комп’ютера.

ПЕРСОНАЛЬНИЙ (комп’ютер)

СИСТЕМНИЙ (блок)

ПЛОСКИЙ (монітор)

КОЛЬОРОВИЙ (принтер)

ЛАЗЕРНИЙ (диск)

— На якому з цих пристроїв знаходиться кнопка, з якої ми починаємо роботу з комп’ютером? (Системний блок, кнопка Power.)

— Як саме ми повинні ввімкнути комп’ютер? (Рука)

Правила техніки безпеки

ІІІ. Актуалізація опорних знань. Повторення вивченого матеріалу

Гра «Так чи ні» (за картками з кнопками керування вікном)

  • Ця кнопка закриває вікно.
  • Ця кнопка розгортає вікно на весь екран.
  • Ця кнопка згортає вікно.
  • Ця кнопка повертає розгорнуте вікно до попередніх розмірів.

Гра «Розв’язування ребуса»

IV. Вивчення нового матеріалу

Оголошення задач і теми уроку

Отже, тема нашого уроку «Роль інформації у житті людини». На уроці ви дізнаєтеся яку роль в житті людини відіграє інформація, будемо розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас,  логічне мислення, будемо вчитися робити висновки.

Здавна люди намагалися зафіксувати події свого життя, здобуті знання, свій досвід. До нас ця інформація дійшла завдяки:

Люди навчилися подавати інформацію різними способами. Розглянемо їх

Інформацію, яку ми сприймаємо на слух, називають звуковою. Ця інформація передається:

 

Із виникненням писемності інформацію почали подавати у вигляді тексту за допомогою алфавіту. Такий спосіб подання називають текстовим.

 

У мультфільмах, наприклад, інформацію подають одразу кількома способами:

 

Отже повідомлення подають по-різному. При цьому отримують різні види інформації.

 

Одну й ту саму інформацію можна подати за допомогою різних повідомлень або різними способами.

Усі знають, що переходити вулицю можна тільки у дозволених місцях. Про це нам повідомляє:

У наш час інформація в текстовому та графічному вигляді найчастіше подається на папері. На папері друкуються:

 

Папір є універсальним матеріалом. Його використовують для:

 

А як виробляють папір? Здебільшого його виготовляли з  деревини. Сьогодні, щоб зберегти ліси, сучасні паперові фабрики використовують солому, стебла кукурудзи, ганчір’я, макулатуру.

Однією з перших паперових фабрик в Україні вважають папірню в  Радомишлі.  Її  було засновано на  початку 17  століття.

 

Скарбничка цікавого

V. Удосконалення вмінь і навичок

Вправа «Оберіть потрібне»

Вправа «Продовж речення»

Робота з зошитом. Вправи 1, 2

Відгадування загадок

Робота з плакатом

Інформація – це відомості про предмети, явища і процеси довкілля.

До нас завітали гості. Я пропоную вам пограти і запрошую  Цибулину.

Діти, які види інформації ми отримаємо від нашої гості? (Смакова, нюхова зорова, дотикова ).

Гра «Спіймай інформацію»

Огірок. (Смакова, зорова, нюхова,  дотикова).

Квітка (Зорова, нюхова,  дотикова).

Робот (Слухова, зорова, дотикова).

Бджола (Зорова, дотикова, слухова)

Чайник (Зорова, дотикова, слухова)

Фізкультхвилинка

Хто ж там, хто ж там вже стомився

І наліво похилився?

Треба дружно всім нам стати,

Фізкультпаузу почати. 

Руки в боки, вгору, вниз,

Раз, два, три – не помились.

Руки вгору, руки в боки

І зроби чотири кроки.

Вище руки підніми

І спокійно опусти.

Плесніть, діти кілька раз

За роботу – все гаразд.

Які органи чуття вам допомогли зрозуміти, які вправи потрібно було виконувати (очі, вуха)?

VІ. Робота за комп’ютером

Правила техніки безпеки

Робота в програмі LearningApps

  • Інформація в житті людини
  • Підсумковий тест

VІІ. Підсумки уроку

Міркуємо, даємо відповідь

docx
Додано
10 лютого 2020
Переглядів
840
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку