Економіка, як предмет забезпечує одну з важливих освітніх компетентностей, а саме «навчає бути», навчає жити разом, тобто володіти здатністю існувати раціонально, морально, виживати усвідомлено, самостійно.
Роль інноваційних підходів на уроках економіки в наданні освітніх послуг Вчитель Нижньоторгаївського ЗПЗСОНІВІНА Н. П.
Номер слайду 2
Економічна освіта – це засіб для розвитку економічного мислення здобувача освіти, що реалізується в формі економічної поведінки людини. Метою сучасного економічного виховання та освіти (економічного мислення й поведінки) є розвиток підготовки людини до економічного життя і забезпечується оптимальним поєднанням фундаментальної освіти та практичної підготовки при яких знання перетворюються у переконання, а уміння і навички дозволяють швидку адаптацію особистості в житті, яке невпинно трансформується та використання власного потенціалу для самореалізації й навчання впродовж життя.
Номер слайду 3
Основними завданнями економіки є:
Номер слайду 4
Економіка, як предмет забезпечує одну з важливих освітніх компетентностей, а саме «навчає бути», навчає жити разом, тобто володіти здатністю існувати раціонально, морально, виживати усвідомлено, самостійно.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Ознаки сучасного уроку економіки
Номер слайду 7
Інноваційні методи навчання
Номер слайду 8
Хмарні технологіїСучасні веб-сервіси у хмарі є важливою системою, завдяки якій створюються певні навчальні середовища для підвищення кваліфікації вчителів та розвитку їх професіоналізму та надається можливість залучити до освітнього процесу учнів та їх батьків через використання досягнень Інтернет-технологій, електронних додатків для освіти.
Номер слайду 9
Дистанційна освіта. Дистанційна освіта -система, в якій реалізується процес дистанційного навчання для досягнення і підтвердження учнем певного освітнього цензу, який стає основою його подальшої діяльності.
Номер слайду 10
Дистанційне навчання Переваги Гнучкість. Модульність. Паралельність. Економічність. Охоплення. Технологічність. Соціальна рівноправність.Інтернаціональність. Нова роль викладача. Недоліки. Відсутність живого контакту між вчителем і учнем;Відсутність живого спілкування між учнями;Висока трудомісткість на першому етапі створення навчальних курсів для дистанційного навчання;Учні повинні мати обов'язковий доступ до технічних засобів навчання (як мінімум - комп'ютер, модем, електронна пошта і доступ в інтернет);Може створювати значне навантаження на мережу;Неможливість 100% контролю над знаннями учнів
Номер слайду 11
Електронне інтерактивне навчання Електронне інтерактивне навчання - освітня технологія, при якій для передачі формальних та неформальних інструкцій, підтримки і оцінки використовуються мережеві технології (Інтернет і корпоративні мережі)
Номер слайду 12
Засоби і методи електронного інтерактивного навчанняінтерактивні ресурси і матеріали,електронні бібліотеки ,навчальні матеріали та курси,обговорення в реальному режимі часу,чати, відеочати,електронна пошта,відеоконференції,відеоконсультації і програмні додатки спільного використання Інструменти електронного навчання Веб-конференції Онлайн-семінар Вебінар
Номер слайду 13
Різноманітні форми і методи проведення навчальних занять дають можливість: виявити здібності кожного учня, викликати непідробну цікавість до предмета, розвинути ідею співробітництва вчителя й учня, стати активним учасником навчального процесу, засвоїти матеріал безпосередньо на уроці.
Номер слайду 14
ГЕЙМІФІКАЦІЯ ОСВІТИ : СТВОРЕННЯ І ВИКОРИСТАННЯНА УРОКАХ ІНТЕРАКТИВНИХ ВПРАВLearning. Apps.org. Онлайн - тести
Номер слайду 15
Освітні послуги – це змішані економічні блага, які надаються індивідууму для задоволення різноманітних освітніх потреб і споживаються ним з корисністю як для себе, так і для суспільства в цілому.
Номер слайду 16
Економічні спеціальності – це професії розумової праціCountry - менеджер (Кантрі - менеджер) PR - менеджер (PR - спеціаліст) Актуарій Аналітик Андеррайтер Аудитор Байєр Брокер Бухгалтер Дилер Економіст Маклер Маркетолог Менеджер з персоналу (HR-менеджер) Ризик-менеджер. Спеціаліст з IPO (Initial Public Offering) Товарознавець Тренд-вотчер Фінансист Футуролог
Номер слайду 17
Економіка та менеджмент Бухгалтерів та касирів у майбутньому прогнозовано замінять автоматизовані системи. А ось люди в економічному секторі знадобляться там, де потрібно буде розробляти програми фінансових заощаджень, схем страхування. Паперові гроші відмиратимуть, тому знадобляться профі, які конвертуватимуть живий «кеш» в електронну валюту та навпаки. Високий попит матимуть спеціальності бренд-менеджерів, PR-менеджерів. А оскільки зростатиме кількість фрілансерів, знадобляться послуги тайм-менеджерів, які будуть організовувати та продавати робочий час інших людей.
Номер слайду 18
Логіст. Логістика є невід’ємною частиною багатьох процесів господарської діяльності. У розподілі транспортних потоків, інформаційних ресурсів, матеріальних запасів беруть участь логісти. Спеціаліст з логістики повинен володіти аналітичними здібностями, системним мисленням і швидкістю реакції. Спеціаліст з маркетингу та продажів. З кожним роком шукати покупця для реалізації різних видів продукції стає все складніше. Фахівці з маркетингу та продажів користуються, і будуть користуватися великим попитом з боку роботодавців. Найбільшим попитом серед них стануть фахівці, що володіють хорошими знаннями в області економіки, юриспруденції та маркетингу.
Номер слайду 19
Головним критерієм успішної діяльності вчителя на шляху реалізації освітніх завдань з економіки є: Формування такої особистості випускника, який створює собі роботу, а не шукає її, має здатність створювати власні світи і гармонійно себе в них почувати. І тільки вчитель повинен знайти найефективніші способи формування такої особистісної ціннісної структури індивіда, яка виступає найважливішим чинником процесу соціалізації, за допомогою якого людина стає повноправним членом суспільства у всій повноті соціальних взаємин.