Роль інтерактивних технологій у підвищенні ефективності роботи класних керівників

Про матеріал

Будь-яка група людей може відбутися як яскравий і самобутній колектив тільки за умови повної та вільної реалізації особистості кожного і за умови поваги до кожної особистості. В. Сухомлинський

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Державний навчальний заклад “Бердичівське вище професійне училище”

Номер слайду 2

Будь-яка група людей може відбутися як яскравий і самобутній колектив тільки за умови повної та вільної реалізації особистості кожного і за умови поваги до кожної особистості. В. Сухомлинський

Номер слайду 3

Сучасна освіта характеризується широким впровадженням технологічного підходу. І це є об’єктивним процесом, новим етапом в еволюції освіти, на якому будуть переглянуті підходи до супроводу і забезпечення процесу природного розвитку учня.

Номер слайду 4

Поняття “технологія” в педагогіку прийшло з виробництва, де визначається як сукупність різних елементів, зокрема прийомів, операцій, дій, процесів та їхню послідовність, тобто це своєрідна майстерність людини. Таким чином “технологія” виступає як алгоритм за допомогою якого отримується запланований результат.

Номер слайду 5

Педагогічна технологія – науково обґрунтована педагогічна (дидактична) система, яка гарантує досягнення певної навчальної мети через чітко визначену послідовність дій, спроектованих на розв'язання проміжних цілей і наперед визначений кінцевий результат

Номер слайду 6

Технологія виховна – обґрунтований вибір характеру операційного впливу під час взаємоспілкування вчителя з дітьми, з метою максимального розвитку особистості як суб’єкта; як система знань, необхідних вчителеві для реалізації стратегій, тактики, процедури виховання.

Номер слайду 7

Технології інтерактивні – це взаємодія партнерів, у спілкуванні яких інтерпретується ситуація і конструюються особистісні дії.

Номер слайду 8

Роль інтерактивного виховання полягає в тому, що навчальний процес відбувається тільки шляхом постійної, активної взаємодії усіх учнів. Це співпраця, де і учень, і викладач є рівноправними, рівнозначними суб’єктами спільної діяльності. Викладач, вихователь виступає як організатор процесу навчання, консультант і порадник.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Пошук та впровадження членами педагогічного колективу ефективних засобів виховання в аспекті інноваційної діяльності скеровує виховний процес на створення системного підходу до організації виховної діяльності та відображає сучасний зміст виховання в Україні.

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
29 січня 2019
Переглядів
802
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку