Будь-яка група людей може відбутися як яскравий і самобутній колектив тільки за умови повної та вільної реалізації особистості кожного і за умови поваги до кожної особистості. В. Сухомлинський
Поняття “технологія” в педагогіку прийшло з виробництва, де визначається як сукупність різних елементів, зокрема прийомів, операцій, дій, процесів та їхню послідовність, тобто це своєрідна майстерність людини. Таким чином “технологія” виступає як алгоритм за допомогою якого отримується запланований результат.
Роль інтерактивного виховання полягає в тому, що навчальний процес відбувається тільки шляхом постійної, активної взаємодії усіх учнів. Це співпраця, де і учень, і викладач є рівноправними, рівнозначними суб’єктами спільної діяльності. Викладач, вихователь виступає як організатор процесу навчання, консультант і порадник.