Ротація товарів в магазині

Про матеріал
Презентація « Ротація товарів в магазині» дозволить удосконалити урок виробничого навчання й викликати зацікавленість здобувачів освіти у освітній діяльності
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ротація товарів в магазиніПідготувала: Наталія ЯЩЕНОК

Номер слайду 2

Ротація товарів - порядок переміщення і заміни товару як на складі, так і в торговому залі

Номер слайду 3

Мета ротації - це збільшення прибутку за рахунок зміни деяких параметрів торгового циклу (збільшення або зменшення кількості товарів на прилавку, відгук на склад старих виробів і розміщення нових, зміна ціни і так далі). Ротація поряд з рекламою є одним з основних методів просування товарів

Номер слайду 4

Оновлення асортименту. Коли покупець бачить, що продукція змінює місце розташування, у нього створюється враження, що в магазині оновився асортимент, і сюди завезли новий і свіжий товар. Цілі і завдання ротаціїЗбільшення продажів. Якщо розставити асортимент правильно, припустимо, поставити основний продукт, а біля нього супутній, то людина автоматично буде купувати і те й інше, і таким чином, збільшуються обсяги продажів. Зацікавленість покупців. Людині подобається шукати і бачити щось нове. Постійна міграція продукції дає покупцеві відчуття, що все кардинально змінилося і магазин пропонує йому спробувати новинки. Швидка реалізація залежалих товарів. Якщо слідувати всім правилам і принципам товарообігу, то проблема прострочення у вас не виникне, а виріб з короткими термінами може бути дуже легко і блискавично розпродано. Звільнення складського місця. Завдяки правильній ротації продуктів, ви зможете економити простір складу. Незабаром буде використовуватися зовсім мало місця, і відповідно витрачатися на утримання складських приміщень менше коштів

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Ротація за кількістю пов'язана із закупівлями і плануванням запасів. Спеціаліст із закупівель повинен ретельно планувати і відслідковувати кількість товарів і забезпечувати їх систематичне рух зі складу в торговий зал, а від постачальників на склади

Номер слайду 7

Ротація за вартістю. Маркетологи стверджують, що покупці не люблять часту зміну ціни, тому ротацію за ціною потрібно виконувати не частіше 1 разу на добу (зазвичай це рекомендується робити або після закриття торгової точки ввечері, або після відкриття вранці)

Номер слайду 8

Ротація за терміном придатності Використовується для того, щоб вироби не залежувались на полицях. Торговий процес здійснюється відповідно до принципу «першим прийшов - першим вийшов»

Номер слайду 9

Основні правила ротаціїВсю продукцію потрібно групувати за тематичними секціями. Наприклад, кефір потрібно розміщувати поруч з молоком, а гребінець - поруч з шампунями і милом. Також поруч з тими чи іншими продуктами можна розміщувати супутні об'єкти - наприклад, поруч з фарбою можна розмістити пензлика.

Номер слайду 10

Основні правила ротаціїТовари повинні бути повернені до покупця лицьовою стороною, щоб він легко міг ідентифікувати об'єкт.

Номер слайду 11

Основні правила ротаціїПерші ряди повинні бути заповнені. Не розміщуйте вироби в глибині полиці - розмістіть їх на першому ряду, навіть якщо аналогічних виробів більше немає на складі.

Номер слайду 12

Основні правила ротаціїЯкщо потрібно продати будь-які вироби швидше, розташуйте їх на рівні очей.

Номер слайду 13

Основні правила ротаціїДотримуйтеся принципу пропорційності - для продажу товарів з високим попитом встановіть великі полки, а для виробів з невеликим попитом підійдуть компактні полки або стенди. При ротації не слід переносити товар далеко від попереднього місця, оскільки постійні покупці добре запам'ятовують розташування, а в разі різкого переносу об'єктів покупець може піти додому з порожніми руками.

pptx
Додав(-ла)
Ященок Наталія
Додано
10 червня
Переглядів
243
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку