У завданні серед варіантів відповідей є лише один правильний. Виберіть і позначте правильний, на Вашу думку, варіант відповіді. Однаковий звук позначають букви, підкреслені в окремих словах речення. А Заспівала сопілочка осьдечки за вікном. Б Відповідаючи їм, не забудьте подякувати. В Ці квитки можна обміняти в касі вокзалу. Г Лікувальні можливості живокосту безмежні.
У завданні серед варіантів відповідей є лише один правильний. Виберіть і позначте правильний, на Вашу думку, варіант відповіді. Однаковий звук позначають букви, підкреслені в окремих словах речення. А Заспівала сопілочка осьдечки за вікном. Б Відповідаючи їм, не забудьте подякувати. В Ці квитки можна обміняти в касі вокзалу. Г Лікувальні можливості живокосту безмежні.
У завданні серед варіантів відповідей є лише один правильний. Виберіть і позначте правильний, на Вашу думку, варіант відповіді. Прочитайте речення (число позначає наступне слово).(1)Чотирнадцятого (2)листопада трапився курйозний (3)випадок: (4)мережа магазинів (5)«Решето» продала покупцям цілий (6)центнер (7)курятини всього за (8)сімдесят гривень, про що свідчив (9)виразний (10)цінник. НЕПРАВИЛЬНО підкреслено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах, позначених числами. А 1, 3, 6, 8 Б 1, 4, 7, 10 В 2, 3, 6, 9 Г 2, 4, 5, 10
У завданні серед варіантів відповідей є лише один правильний. Виберіть і позначте правильний, на Вашу думку, варіант відповіді. Прочитайте речення (число позначає наступне слово).(1)Чотирнадцятого (2)листопада трапився курйозний (3)випадок: (4)мережа магазинів (5)«Решето» продала покупцям цілий (6)центнер (7)курятини всього за (8)сімдесят гривень, про що свідчив (9)виразний (10)цінник. НЕПРАВИЛЬНО підкреслено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах, позначених числами. А 1, 3, 6, 8 Б 1, 4, 7, 10 В 2, 3, 6, 9 Г 2, 4, 5, 10
У завданні серед варіантів відповідей є лише один правильний. Виберіть і позначте правильний, на Вашу думку, варіант відповіді. НЕ потрібна жодна буква на місці пропуску в усіх словах рядка. А ціліс..ність, балас..ний, проїз..ний. Б жаліс..ний, свис..нути, контрас..ний. В блис..нути, тиж..невик, капус..няк. Г форпос..ний, ненавис..ний, віс..ник
У завданні серед варіантів відповідей є лише один правильний. Виберіть і позначте правильний, на Вашу думку, варіант відповіді. НЕ потрібна жодна буква на місці пропуску в усіх словах рядка. А ціліс..ність, балас..ний, проїз..ний. Б жаліс..ний, свис..нути, контрас..ний. В блис..нути, тиж..невик, капус..няк. Г форпос..ний, ненавис..ний, віс..ник
У завданні серед варіантів відповідей є лише один правильний. Виберіть і позначте правильний, на Вашу думку, варіант відповіді. Букву и на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка. А пр..буток, пр..варений, пр..своєння. Б пр..бічник, пр..славний, пр..леглий. В пр..хований, пр..звисько, пр..гріти. Г пр..велебний, пр..бій, пр..вабливий
У завданні серед варіантів відповідей є лише один правильний. Виберіть і позначте правильний, на Вашу думку, варіант відповіді. Букву и на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка. А пр..буток, пр..варений, пр..своєння. Б пр..бічник, пр..славний, пр..леглий. В пр..хований, пр..звисько, пр..гріти. Г пр..велебний, пр..бій, пр..вабливий
У завданні серед варіантів відповідей є лише один правильний. Виберіть і позначте правильний, на Вашу думку, варіант відповіді. Подвоєння букв є в усіх словах рядка. А заздріст..ю, нездолáн..ий, зіл..я. Б жовч..ю, зван..я, довгождан..ий. В громад..я, велич..ю, старан..ість. Г спотворен..ий, забут..я, суд..ею
У завданні серед варіантів відповідей є лише один правильний. Виберіть і позначте правильний, на Вашу думку, варіант відповіді. Подвоєння букв є в усіх словах рядка. А заздріст..ю, нездолáн..ий, зіл..я. Б жовч..ю, зван..я, довгождан..ий. В громад..я, велич..ю, старан..ість. Г спотворен..ий, забут..я, суд..ею
У завданні серед варіантів відповідей є лише один правильний. Виберіть і позначте правильний, на Вашу думку, варіант відповіді. М’який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка. А кол..оровість, промін..чик, різ..бяр. Б гагауз..кий, гет..манщина, тис..нява. В дівчинон..ці, ковал..ський, лос..йон. Г піднос..ся, задзелен..чати, посид..мо
У завданні серед варіантів відповідей є лише один правильний. Виберіть і позначте правильний, на Вашу думку, варіант відповіді. М’який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка. А кол..оровість, промін..чик, різ..бяр. Б гагауз..кий, гет..манщина, тис..нява. В дівчинон..ці, ковал..ський, лос..йон. Г піднос..ся, задзелен..чати, посид..мо
Прочитайте уривок (цифра позначає контрольне місце). З(1)посеред вітчизняних архітекторів варто виокремити Івана Левинського, який за свою сорока(2)літню діяльність спроєктував сотні будівель житлово(3)побутового та громадського призначення, що можуть здивувати будь(4)кого нестандартністю рішень. Дефіс треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМА 1 Б 2 В 3 Г 4
Прочитайте уривок (цифра позначає контрольне місце). З(1)посеред вітчизняних архітекторів варто виокремити Івана Левинського, який за свою сорока(2)літню діяльність спроєктував сотні будівель житлово(3)побутового та громадського призначення, що можуть здивувати будь(4)кого нестандартністю рішень. Дефіс треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМА 1 Б 2 В 3 Г 4
У завданні серед варіантів відповідей є лише один правильний. Виберіть і позначте правильний, на Вашу думку, варіант відповіді. НЕМАЄ орфографічних помилок у варіантіА У ситуації супержорсткої конкуренції на ринку туристичні агенції намагаються ставати все дужче клієнтоорієнтованими. Б Для цього вони створюють не які-небуть примітивні інформаційні сайти, а справжні освітньо розважальні ресурси. В Тут потенційному клієнтові можна як замовити квиток у якусь екзотичну місцевісць, так і чи мало довідатися про неї. Г Отже, куди б ви не вирішили поїхати, мабудь, точно щось цікаве й корисне вже знатемете про обраний куточок світу.
У завданні серед варіантів відповідей є лише один правильний. Виберіть і позначте правильний, на Вашу думку, варіант відповіді. НЕМАЄ орфографічних помилок у варіантіА У ситуації супержорсткої конкуренції на ринку туристичні агенції намагаються ставати все дужче клієнтоорієнтованими. Б Для цього вони створюють не які-небуть примітивні інформаційні сайти, а справжні освітньо розважальні ресурси. В Тут потенційному клієнтові можна як замовити квиток у якусь екзотичну місцевісць, так і чи мало довідатися про неї. Г Отже, куди б ви не вирішили поїхати, мабудь, точно щось цікаве й корисне вже знатемете про обраний куточок світу.
У завданні серед варіантів відповідей є лише один правильний. Виберіть і позначте правильний, на Вашу думку, варіант відповіді. Редагування потребує речення. А Людство неабияк переймається станом навколишнього середовища. Б Автомобілі й теплові електростанції дуже забруднюють атмосферу. В Якість питної води залежить від умов очищення та транспортування. Г Громадські організації часто проводять моніторинг стану природи. Д У більшості держав світу уряди піклуються й охороняють довкілля.
У завданні серед варіантів відповідей є лише один правильний. Виберіть і позначте правильний, на Вашу думку, варіант відповіді. Редагування потребує речення. А Людство неабияк переймається станом навколишнього середовища. Б Автомобілі й теплові електростанції дуже забруднюють атмосферу. В Якість питної води залежить від умов очищення та транспортування. Г Громадські організації часто проводять моніторинг стану природи. Д У більшості держав світу уряди піклуються й охороняють довкілля.
У завданні серед варіантів відповідей є лише один правильний. Виберіть і позначте правильний, на Вашу думку, варіант відповіді. Пряму мову в реченні Іван сказав: «Як і будь-якій людині, мені важливо знати, що про мене думають інші, як сприймають мої ідеї» правильно передано непрямою в рядку. А Іван сказав, що, як і будь-якій людині, мені важливо знати, що про мене думають інші, як вони сприймають мої ідеї. Б Іван сказав, що, як і будь-якій людині, для нього важливо знати, що про мене думають інші, як сприймають його ідеї. В Іван сказав, що йому, як і будь-якій людині, важливо знати, що про неї думають інші, як вони сприймають її ідеї. Г Іван сказав, що йому, як і будь-якій людині, важливо знати, що про них думають, як сприймають їхні ідеї. Д Іван сказав, що, як і будь-якій людині, йому важливо знати, що про нього думають інші, як сприймають його ідеї.
У завданні серед варіантів відповідей є лише один правильний. Виберіть і позначте правильний, на Вашу думку, варіант відповіді. Пряму мову в реченні Іван сказав: «Як і будь-якій людині, мені важливо знати, що про мене думають інші, як сприймають мої ідеї» правильно передано непрямою в рядку. А Іван сказав, що, як і будь-якій людині, мені важливо знати, що про мене думають інші, як вони сприймають мої ідеї. Б Іван сказав, що, як і будь-якій людині, для нього важливо знати, що про мене думають інші, як сприймають його ідеї. В Іван сказав, що йому, як і будь-якій людині, важливо знати, що про неї думають інші, як вони сприймають її ідеї. Г Іван сказав, що йому, як і будь-якій людині, важливо знати, що про них думають, як сприймають їхні ідеї. Д Іван сказав, що, як і будь-якій людині, йому важливо знати, що про нього думають інші, як сприймають його ідеї.
У завданні серед варіантів відповідей є лише один правильний. Виберіть і позначте правильний, на Вашу думку, варіант відповіді. Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак). Кожен користувач Siri або Alexa,(1) очевидно,(2) знає,(3) що цифрові помічники не завжди правильно трактують команди власників гаджетів:(4) програмам не вистачає визначеної психологами «теорії розуму» –(5) уміння розпізнавати емоції,(6) думки та наміри людей. НЕПРАВИЛЬНО обґрунтовано вживання розділових знаків у рядку. А коми 1, 2 – при вставному словіБ кома 3 – між частинами складного речення, що поєднані підрядним зв’язком. В двокрапка 4 – між частинами складного речення, що поєднані безсполучниковим зв’язком. Г тире 5 – на місці пропущеного члена речення. Д кома 6 – при однорідних членах речення
У завданні серед варіантів відповідей є лише один правильний. Виберіть і позначте правильний, на Вашу думку, варіант відповіді. Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак). Кожен користувач Siri або Alexa,(1) очевидно,(2) знає,(3) що цифрові помічники не завжди правильно трактують команди власників гаджетів:(4) програмам не вистачає визначеної психологами «теорії розуму» –(5) уміння розпізнавати емоції,(6) думки та наміри людей. НЕПРАВИЛЬНО обґрунтовано вживання розділових знаків у рядку. А коми 1, 2 – при вставному словіБ кома 3 – між частинами складного речення, що поєднані підрядним зв’язком. В двокрапка 4 – між частинами складного речення, що поєднані безсполучниковим зв’язком. Г тире 5 – на місці пропущеного члена речення. Д кома 6 – при однорідних членах речення
У завданні серед варіантів відповідей є лише один правильний. Виберіть і позначте правильний, на Вашу думку, варіант відповіді. Лексичної помилки НЕМАЄ в реченніА На лекціях з етики професор розповідав студентам, як тактичніше вчинити в тій чи тій не надто приємній ситуації. Б Імунологи прогнозують, що останні місяці року будуть удачними для укріплення здоров’я. В На симпозіум поїде чисельна група науковців, які брали участь у досліді цієї теми. Г На конференцію запросили різних за фахом лікарів: від хірургів до реабілітації. Д У тендітних руках балерини – оберемок червоних троянд, і це найвища оцінка її роботи в новому спектаклі.
У завданні серед варіантів відповідей є лише один правильний. Виберіть і позначте правильний, на Вашу думку, варіант відповіді. Лексичної помилки НЕМАЄ в реченніА На лекціях з етики професор розповідав студентам, як тактичніше вчинити в тій чи тій не надто приємній ситуації. Б Імунологи прогнозують, що останні місяці року будуть удачними для укріплення здоров’я. В На симпозіум поїде чисельна група науковців, які брали участь у досліді цієї теми. Г На конференцію запросили різних за фахом лікарів: від хірургів до реабілітації. Д У тендітних руках балерини – оберемок червоних троянд, і це найвища оцінка її роботи в новому спектаклі.
Визначте правильний варіант послідовного заповнення пропусків у реченні. Я вам __________ скуштувати нашої __________ піци, випеченої за спеціальним рецептом у дров’яній печі. А порадю, щонайсвіжішоїБ поражу, найсвіженькішоїВ поражджу, самої свіжоїГ порадьжу, якнайнайсвіжоїД пораджу, найбільш свіжої
Визначте правильний варіант послідовного заповнення пропусків у реченні. Я вам __________ скуштувати нашої __________ піци, випеченої за спеціальним рецептом у дров’яній печі. А порадю, щонайсвіжішоїБ поражу, найсвіженькішоїВ поражджу, самої свіжоїГ порадьжу, якнайнайсвіжоїД пораджу, найбільш свіжої
Визначте правильний варіант послідовного заповнення пропусків у реченні.__________ Чарльза Дарвіна, головною рушійною силою еволюції є __________ добір. А По теорії, природній. Б За теорією, природний. В Згідно теорії, природний. Г У відповідності до теорії, природній. Д Відповідно теорії, природній
Визначте правильний варіант послідовного заповнення пропусків у реченні.__________ Чарльза Дарвіна, головною рушійною силою еволюції є __________ добір. А По теорії, природній. Б За теорією, природний. В Згідно теорії, природний. Г У відповідності до теорії, природній. Д Відповідно теорії, природній
Визначте правильний варіант послідовного заповнення пропусків у реченні. Від екскурсовода __________Тетяна з Андрієм __________, що Тарасові __________ встановлено сімсот двадцять __________ в Україні й сімдесят п’ять за кордоном. А вперше, дізналися, Шевченку, пам’ятників. Б уперше, дізналися, Шевченко, пам’ятників. В вперше, дізналася, Шевченку, пам’ятників. Г вперше, дізналися, Шевченко, пам’ятників. Д уперше, дізналися, Шевченку, пам’ятники
Визначте правильний варіант послідовного заповнення пропусків у реченні. Від екскурсовода __________Тетяна з Андрієм __________, що Тарасові __________ встановлено сімсот двадцять __________ в Україні й сімдесят п’ять за кордоном. А вперше, дізналися, Шевченку, пам’ятників. Б уперше, дізналися, Шевченко, пам’ятників. В вперше, дізналася, Шевченку, пам’ятників. Г вперше, дізналися, Шевченко, пам’ятників. Д уперше, дізналися, Шевченку, пам’ятники
Визначте правильний варіант послідовного заповнення пропусків у реченні. Старшокласники подякували __________ за таку чудову новину й розбіглися по __________, і лише __________ залишилися й розпочали планувати майбутню поїздку. А Людмилі Володимирівні, кабінетах, троє учениць. Б Людмилу Володимирівну, кабінетах, три учениціВ Людмилі Володимирівній, кабінетам, троє учениць. Г Людмилу Володимирівну, кабінетам, три учениціД Людмилі Володимирівні, кабінетах, три учениці
Визначте правильний варіант послідовного заповнення пропусків у реченні. Старшокласники подякували __________ за таку чудову новину й розбіглися по __________, і лише __________ залишилися й розпочали планувати майбутню поїздку. А Людмилі Володимирівні, кабінетах, троє учениць. Б Людмилу Володимирівну, кабінетах, три учениціВ Людмилі Володимирівній, кабінетам, троє учениць. Г Людмилу Володимирівну, кабінетам, три учениціД Людмилі Володимирівні, кабінетах, три учениці
У завданні до кожного з фрагментів інформації, позначених цифрою, доберіть один правильний, на Вашу думку, варіант, позначений буквою. Доберіть до кожного речення (1–4), у якому зроблено пропуск, відповідний за значенням фразеологізм (А – Д). Речення1 Ініціативна група висадила на пустирі дерева, вирішивши так […] комунальників.2 Для успішного перебігу будь-якої справи важливим є правильний розподіл обов’язків: головне – […] людину з лідерськими якостями.3 Оцінюючи чиїсь учинки, не будьте категоричними, якщо не знаєте всіх обставин, спробуйте себе […] іншого.4 За такого непередбачуваного перебігу подій доведеться […] все: або пан, або пропав!Фразеологізм. А поставити на місце. Б поставити на чоліВ поставити на карту. Г поставити перед фактом. Д поставити на ноги
У завданні до кожного з фрагментів інформації, позначених цифрою, доберіть один правильний, на Вашу думку, варіант, позначений буквою. Доберіть до кожного речення (1–4), у якому зроблено пропуск, відповідний за значенням фразеологізм (А – Д). Речення1 Ініціативна група висадила на пустирі дерева, вирішивши так […] комунальників.2 Для успішного перебігу будь-якої справи важливим є правильний розподіл обов’язків: головне – […] людину з лідерськими якостями.3 Оцінюючи чиїсь учинки, не будьте категоричними, якщо не знаєте всіх обставин, спробуйте себе […] іншого.4 За такого непередбачуваного перебігу подій доведеться […] все: або пан, або пропав!Фразеологізм. А поставити на місце. Б поставити на чоліВ поставити на карту. Г поставити перед фактом. Д поставити на ноги
У завданні до кожного з фрагментів інформації, позначених цифрою, доберіть один правильний, на Вашу думку, варіант, позначений буквою. З’ясуйте, якою частиною мови (А – Д) є виділені слова (1–4) в реченні (цифра позначає наступне слово).Ілон Маск (1)відомий своїми побоюваннями щодо розвитку штучного інтелекту, ба (2)більше: він уважає останні здобутки, (3)досягнуті в (4)цій галузі, найбільшою загрозою для існування людства. Слово в реченні1234 Частина мови. А займенник. Б прикметник. В дієслово (дієприкметник)Г прислівник. Д прийменник
У завданні до кожного з фрагментів інформації, позначених цифрою, доберіть один правильний, на Вашу думку, варіант, позначений буквою. З’ясуйте, якою частиною мови (А – Д) є виділені слова (1–4) в реченні (цифра позначає наступне слово).Ілон Маск (1)відомий своїми побоюваннями щодо розвитку штучного інтелекту, ба (2)більше: він уважає останні здобутки, (3)досягнуті в (4)цій галузі, найбільшою загрозою для існування людства. Слово в реченні1234 Частина мови. А займенник. Б прикметник. В дієслово (дієприкметник)Г прислівник. Д прийменник
У завданні до кожного з фрагментів інформації, позначених цифрою, доберіть один правильний, на Вашу думку, варіант, позначений буквою. Доберіть умову вживання тире (А – Д) до кожного прикладу речення (1–4). Приклад речення1 Полюси мого світу – карамель і полин.2 Поміж ними – пустельні поля магнетизму.3 Тут немає землі – і не видно землі.4 Є один тільки метод – молитися й дихать. Умова вживання тире. А тире при відокремленому означенніБ тире в складносурядному реченніВ тире на місці пропущеного члена речення. Г тире в складному безсполучниковому реченніД тире між підметом і присудком
У завданні до кожного з фрагментів інформації, позначених цифрою, доберіть один правильний, на Вашу думку, варіант, позначений буквою. Доберіть умову вживання тире (А – Д) до кожного прикладу речення (1–4). Приклад речення1 Полюси мого світу – карамель і полин.2 Поміж ними – пустельні поля магнетизму.3 Тут немає землі – і не видно землі.4 Є один тільки метод – молитися й дихать. Умова вживання тире. А тире при відокремленому означенніБ тире в складносурядному реченніВ тире на місці пропущеного члена речення. Г тире в складному безсполучниковому реченніД тире між підметом і присудком
У завданні до кожного з фрагментів інформації, позначених цифрою, доберіть один правильний, на Вашу думку, варіант, позначений буквою. З’ясуйте тип кожного речення (А – Д) в тексті (цифра позначає наступне речення (1–4)). Речення1 Японія традиційно була сільськогосподарською країною: самé існування її мешканців і їхній добробут залежали від довкілля.2 Японці вирішили не боротися з природою, а любити її, гармонізувати з нею своє життя, навчитися пильно спостерігати за найменшими змінами.3 Народження й умирання людини поєдналися з пробудженням і згасанням природи, так що істота й усе навколо стали рівними перед вічними небесами.4 Пори року проникли й у звичайне спілкування: навіть у сучасному листуванні японці обов’язково мають згадати поточний сезон, щоб показати свою ґречність. Тип речення. А просте ускладнене. Б складносурядне. В складнопідрядне. Г складне безсполучникове. Д складне з різними видами зв’язку
У завданні до кожного з фрагментів інформації, позначених цифрою, доберіть один правильний, на Вашу думку, варіант, позначений буквою. З’ясуйте тип кожного речення (А – Д) в тексті (цифра позначає наступне речення (1–4)). Речення1 Японія традиційно була сільськогосподарською країною: самé існування її мешканців і їхній добробут залежали від довкілля.2 Японці вирішили не боротися з природою, а любити її, гармонізувати з нею своє життя, навчитися пильно спостерігати за найменшими змінами.3 Народження й умирання людини поєдналися з пробудженням і згасанням природи, так що істота й усе навколо стали рівними перед вічними небесами.4 Пори року проникли й у звичайне спілкування: навіть у сучасному листуванні японці обов’язково мають згадати поточний сезон, щоб показати свою ґречність. Тип речення. А просте ускладнене. Б складносурядне. В складнопідрядне. Г складне безсполучникове. Д складне з різними видами зв’язку