Алгоритм розв’язання задач. Уважно прочитати умову та відповідно записати її в робочому зошиті;За умовою визначити, що є розчинником, а що є розчиненою речовиною;Записати робочу формулу і підставити, що відомо; елементи, які невідомі, можна позначити символом «х»;Зробити необхідні обчислення;Записати відповідь
Для приготування розчинів із заданим вмістом розчиненої речовини вважати, що:1 чайна ложка солі (цукру) – 10 грам1 столова ложка солі (цукру) – 30 грам1 стакан води – 200 грам. Провести відповідні обчислення та заповнити таблицю. Пам’ятаючи, що:m(розчину) = m(солі) + m(води)m (солі) = (розчину) - m(води)m(води) = (розчину) - m (солі) {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№ з/пm (розчину) m (солі) m (води) 1230 г200 г230 г300 г3110 г10 г
Послідовність виконання дослідження. Підготуйте все необхідне для дослідження: стакани, сіль, воду, чайну, столову ложки. Проведіть розрахунки за таблицею. Приготуйте відповідні розчини за навединими даними у таблиці. Зробіть висновок Презентуйте практичне завдання перед однокласниками та однокласницями у вигляді презентації чи відеоролику
Домашнє завдання. Опрацювати п.9 Виконати задачіЗадача №1 Визначте масу розчину, для приготування якого використали 37 грамів солі та 173 грамів води. Задача №2 Обчисліть масу води в розчині масою 250 грамів, якщо було витрачено 56 грамів солі. Задача №3 Обчисліть масу солі в розчині масою 1500 грамів, якщо було витрачено 300 грамів води. Виконати Практичне завдання «Виготовлення водного розчину з різним вмістом розчиненої речовини»Презентуйте практичне завдання перед однокласниками та однокласницями у вигляді презентації чи відеоролику