Роздатковий матеріал для тренування граматичної структури "I have" " Who has"

Про матеріал
Такі картки стануть у нагоді при вивченні граматики англійської мови у початкових класах. Вони розраховані на відпрацювання дієслова " have/ has".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

I’ve got a whale. I’ve got a dog. I’ve got a cat. I’ve got a mouse. I’ve got a rabbit. I’ve got a frog. Who’s got a whale? Who’s got a dog? Who’s got a mouse ? Who’s got a rabbit? Who’s got a frog? Who’s got a lion?

Номер слайду 2

I’ve got a hen. I’ve got a snake. I’ve got a lion. I’ve got a goose. I’ve got a pig. I’ve got a sheep. Who’s got a hen? Who’s got a snake? Who’s got a goose? Who’s got a pig? Who’s got a sheep? Who’s got a cat?

Номер слайду 3

I’ve got a baby. I’ve got a computer. I’ve got an ant. I’ve got a doctor. I’ve got an ear. I’ve got a frog. Who’s got a baby? Who’s got a computer? Who’s got a doctor ? Who’s got an ear? Who’s got a frog? Who’s got a grandma and a grandpa?

Номер слайду 4

I’ve got a hat. I’ve got insects. I’ve got a jacket. I’ve got a kite. I’ve got a lion. Who’s got a hat? Who’s got insects? Who’s got a jacket? Who’s got a kite? Who’s got a lion? Who’s got a monkey? I’ve got a grandma and a grandpa?

Номер слайду 5

I’ve got a nurse. I’ve got an ox. I’ve got a plane. I’ve got a queen. I’ve got a rabbit. Who’s got a nurse? Who’s got an ox? Who’s got a plane? Who’s got a queen? Who’s got a rabbit? Who’s got a school bus? I’ve got a monkey?

Номер слайду 6

I’ve got a teddy bear. I’ve got an umbrella. I’ve got vegetables. I’ve got a watermelon. I’ve got x-ray. Who’s got a teddy bear? Who’s got an umbrella? Who’s got vegetables. ? Who’s got watermelon? Who’s got x-ray? Who’s got yoyo? I’ve got a school bus.

Номер слайду 7

I’ve got a zoo. Who’s got an ant? I’ve got yoyo. Who’s got a zoo?

ppt
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
620
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку