Для вчителя
Відкривати двері - відчинити
Відкривати воду - пустити воду
Відкривати рот - роззявити рот
Відкривати сезон – розпочати сезон
Відкривати секрет - розсекретити
Відкривати очі- розплющити очі
Відкривати пляшку– відкоркувати пляшку
Відкривати парасольку– розкласти, розгорнути парасольку
Відкривати банку – відкупорити банку
Відкривати книгу – розгортати книгу
Відкривати родовище – знаходити родовище
Відкривати душу – звірятися, виливати душу
Відкриватися зору - явити зору
Відкрита людина – відверта людина
Відкритий урок – показовий урок
Відредагуйте словосполучення, використовуючи хмаринку
Відкривати двері
відкривати воду
відкривати рот
відкривати сезон
відкривати секрет
відкривати очі
відкривати пляшку
відкривати парасольку
відкривати банку
відкривати книгу
відкривати родовище
відкривати душу
відкриватися зору
відкрита людина
відкритий урок
Завдання до “хмаринки”
Завдання до “хмаринки” “Число іменників”
Виписати іменники і визначити їх число.
Завдання до “хмаринки” “Частини мови”
Завдання до “хмаринки” “Народні пісні”
Хмаринка “Метелик”
Знайдіть відповіді на запитання.
1. Існують такі роди літератури …( епос, лірика, драма)
2.Невеликий закінчений за змістом і формою поетичний твір, написаний віршованою мовою, називається…(вірш).
3. Співзвучне закінчення рядків у вірші називається…( римою).
4.Група складів із незмінним для конкретного вірша розташуванням у ній одного наголошеного та одного чи двох ненаголошених складів – це…( стопа).
5.Закономірне чергування таких елементів, як наголос, стопа, рима, міжрядкова пауза – це…(ритм).
6. Повторюване у даному вірші поєднання кількох віршових рядків, зв’язаних між собою певною системою рим та інтонацією називається…(строфою)
1.Застарілі і нові слова запишіть у дві колонки
2.Поясніть лексичне значення кожного нового слова.
Дайте визначення термінам.
“Хмаринка” “Дієприкметник”
Випишіть ознаки дієслова і прикметника у дві колонки.