План конспект уроку розроблений відповідно до програми з метою : Ознайомити з новими ЛО. Удосконалювати техніку читання. Формувати навички аудіювання. Розвивати культуру усного й писемного мовлення. Виховувати прагнення до активного способу життя.
Дата :
Урок № 11
Клас: 9
Тема :Молодіжна культура
Підтема : Молодіжні організації України.
Мета : Ознайомити з новими ЛО. Удосконалювати техніку читання. Формувати навички аудіювання. Розвивати культуру усного й писемного мовлення. Виховувати прагнення до активного способу життя.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО₁),(НО₃), для роботи в парах (HO₂).
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання.
T: How do you do!
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T: Today we’ll start a new topic — «Youth Culture», and at this lesson we are going to focus on free-time activities during your summer holidays
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
1) Вивчення вірша «Dream Holidays».
Учитель роздає картки (НО1) і читає текст вірша, учні слухають і заповнюють пропуски. Потім клас хором читає вірш, двоє-троє учнів, за бажанням, розповідають його самостійно. Учитель стежить за правильністю вимови слів.
DREAM HOLIDAYS
Next week is my dream holidays.
Next week is my dream holidays.
No work
No worries
No problems —
Just paradise for seven days!
I’m leaving next Monday.
And then on Tuesday,
I’ll spend all day at the sea
Sunbathing and swimming
And all beach games winning
Oh how great fun it can be!
I’ll relax, until Friday
Then hire a car and maybe I’ll go for a ride.
And on Saturday,
I’ll go clubbing.
Just dance, dance, dance, all night!
On Sunday — I don’t know,
Maybe I’ll relax a little more.
And every day
Of my holiday,
I’ll have fun and never feel bore!
НО₁:
ІІ. Основна частина уроку
1. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 14).
1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.
a) Бесіда в режимі T→P1→P2→P3.
T: Look at the pictures on pages 14—15. Who can you see there? Where are the children? What are they doing?
б) Презентація лексичного матеріалу тексту.
T: Look at the «New Vocabulary» box on page 15. Do you know the meaning of these words?Учитель пояснює учням значення нових слів і просить записати їх у словники.
T: Will you also look at the «Remember» section and tell what verb forms like reading, swimming, running, etc. Are called? Now find the examples of gerund forms in the text of the dialogue (ex. 1, p.14).
2) Reading. Етап читання
Учні в парах читають текст діалогу за ролями.
3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.
а) Бесіда за запитаннями (с. 15).
Учні ланцюжком усно відповідають на запитання.
б) Впр. 2(с. 16).
Учні, не дивлячись у текст впр.1(с.14), самостійно заповнюють пропуски в реченнях вправи, потім по черзі читають доповнені речення. Учитель стежить за правильністю виконання завдань.
2. Активізація мовленнєвих зразків.
1) Робота з картками.
Гра «De-vowelled Words».
Учитель роздає картки (НО₂) зі словами з тексту впр.1, в яких пропущені голосні. Учні в парах заповнюють пропуски в словах (не підглядаючи у підручник або у свій словничок), потім читають їх по буквах і пригадують значення цих слів. Учитель допомагає за потреби.
НО₂:
ІІІ. Заключна частина уроку
1. Домашнє завдання.
Вивчити нові лексичні одиниці. Доповнити речення вправа 2, с. 16.
2. Підведення підсумків уроку.
Бесіда в режимі T→P1→P2→P3
T: What did we do at the lesson today? What did we read/hear about? Tell one thing which can be a common summer activity for children of your age.
Дата :
Урок № 12
Клас :9
Тема : Молодіжна культура.
Підтема : Життя молоді в США.
Мета : Повторити й активізувати ЛО теми. Удосконалювати техніку читання. Продовжувати розвивати навички аудіювання. Розвивати культуру усного й писемного мовлення. Виховувати толерантне ставлення до інтересів інших людей.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО)
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу
1. Привітання.
T: Good morning, pupils. How are you?
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T: Today we’ll speak about young people’s interests and hobbies; you’ll remember the vocabulary on this topic, discuss why it is important to have a hobby, find out about typical pastimes of young Americans and unusual hobbies of celebrities. Besides, you’ll practise getting more information and asking for clarification in a conversation.
3. Перевірка домашнього завдання.
Для перевірки домашнього завдання вчитель збирає зошити наприкінці уроку.
4. Уведення в іншомовну атмосферу.
1) Повторення вірша «Dream Holidays».
Двоє учнів по черзі декламують вірш. Учитель стежить за правильністю вимови слів.
ІІ. Основна частина уроку
1. Активізація мовленнєвих зразків.
1) Бесіда в режимі T→P1→P2→P3.
T: What do you usually do in your spare time:
— go shopping?
— go to the cinema?
— chat?
— play computer games?
— go to the disco?
— play sports?
— read?
— relax?
What possibilities for active rest do you have in your village?
2) Гра «Associate That!».
Гра проводиться ланцюжком у швидкому темпі. Учитель або один з учнів називає будь-яке слово за темою «Хобі». Другий учень називає асоціацію до цього слова. Наступний у свою чергу називає асоціацію до слова другого учня і т.д. Учитель стежить за правильністю вимови слів.
3) Впр.3(с. 16).
Учні спочатку дивляться на малюнки й здогадуються, якій темі присвячено текст. Потім самостійно заповнюють пропуски в тексті поданими словами,а по закінченні роботи ланцюжком читають і перекладають речення тексту.
4) Впр. 4 (с.17).
Учні, користуючись активною лексикою уроку, мовленнєвими зразками секції «Conversational Guide», а також матеріалом впр.3 (с.16), у парах складають діалоги за поданою темою. По закінченні роботи дві пари інсценують діалоги. Вчитель контролює правильність граматичної будови речень.
2. Подання тексту для читання.
Учні отримують картки (НО₁) і самостійно виконують завдання. По закінченні роботи вони по черзі читають розділи тексту з дібраними заголовками. Учитель стежить за правильністю виконання завдання.
НО₁:
ІІІ. Заключна частина уроку
1. Домашнє завдання.
Повторити граматичний матеріал.
Написати діалог вправа 2, с. 20.
Виконати завдання на картках*
2. Підведення підсумків уроку.
Бесіда в режимі T→P1→P2→P3
T: What have you found out at the lesson today? What did we read/hear about? Which tasks were difficult? Which task did you like most?
Дата:
Урок № 13
Клас :9
Підтема : Молодіжні культури.
Мета : Закріпити ЛО теми. Повторити граматичний матеріал: герундій. Тренувати у письмі. Удосконалювати техніку читання. Розвивати комунікативні вміння учнів. Виховувати зацікавленість у навчанні.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах (НО1), для самостійної роботи (НО2), (НО3)
Хід уроку
І.Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу
1. Привітання.
T: Good morning! How are you today?
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T: Today we are going to revise and practise the use of a verb form — the Gerund.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
1) Повторення вірша «Dream Holidays».
Двоє учнів декламують вірші по черзі. Учитель стежить за правильністю вимови слів.
2) Завдання на картках.
Учні отримують картки (НО1) і виконують завдання в парах. По закінченні роботи вони ланцюжком називають форми герундія, які знайшли в тексті. Учитель контролює правильність відповідей.
НО₁:
ІІ. Основна частина уроку
1. Повторення граматичного матеріалу: герундій.
1) Бесіда в режимі T→P1→P2→P3
T: Please, look at the «Grammar Point» box on page 18 and tell:
— What is the Gerund?
— What Gerund forms can you name?
— Give some examples of sentences with the Gerund.
— What verbs demand only the Gerund after them? Either the Infinitive or the Gerund?
— What phrasal verbs is the Gerund used after?
2) Впр.1 (с.18).
Учні письмово складають речення за зразком. Потім читають їх ланцюжком.
3) Впр. 3(с.19).
Учні усно відповідають на запитання вчителя.
4) Впр. 4(с.20).
Учні переписують речення вправи в зошити, розкриваючи дужки. Потім читають текст ланцюжком. Учитель контролює правильність виконання завдань.
5) Граматична гра.
Учитель поділяє клас на дві команди і пише на дошці дієслова: to read, to sing, to play outside, to invite friends home, to go, to cook dinner myself і т. ін. Кожна з команд має утворити від них форму герундія та скласти речення з цими формами. Кожне правильно складене речення приносить 1 бал. Перемагає команда, що набере більше балів. Учитель контролює правильність граматичної будови речень. Наприклад:
to read → reading
Team 1: Reading helps you learn English.
Team 2: Her favourite hobby is reading.
6) Впр. 6 (с.20).
Учні спочатку усно складають речення, а потім записують їх у зошити. Учитель стежить за правильністю відповідей.
7) Робота з картками.
Учні отримують картки (НО 2 ) і самостійно письмово виконують завдання. Вчитель збирає картки на перевірку.
НО₂:
2. Розвиток умінь мовлення.
1) Впр. 5 (с.20).
Учні усно трансформують речення у конструкції мовленнєвого етикету за зразком.
2) Впр. 7 (с. 20).
Учні в парах складають діалог. По закінченні роботи пари інсценують свої діалоги. Учитель контролює правильність граматичної будови речень.
ІІІ. Заключна частина уроку
1.Домашнє завдання
Вивчити лексику.
Підготуватись до обговорення вправа 5,с. 24
2. Підведення підсумків уроку.
Бесіда в режимі T→P1→P2→P3.
T: What grammar material have we revised at the lesson today? What grammar aspect should you pay more attention to?
Дата :
Урок №14
Клас :9
Тема: Молодіжна мода.
Мета: Повторити й активізувати ЛО теми. Розвивати культуру усного й писемного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Тренувати у читанні.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), (НО2)
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу
1. Привітання.
T: Good morning! How are you today?
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T: Today we’ll speak about youth cultures. You’ll find out more about hippies and punks, mods and rappers; you’ll learn some new words on this topic and practise them in texts, games and exercises.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
1) Робота з картками.
Учні отримують картки (НО1) і самостійно виконують завдання. По закінченні роботи вони ланцюжком називають течі молодіжного руху, які знайшли. Учитель стежить за правильністю відповідей.
T: In the chart find and circle the names of youth groups.
ІІ. Основна частина уроку
1. Розвиток умінь мовлення.
1) Бесіда з учнями.
T: What images spring to mind when you hear the word «youth»? What are the good things and bad things about today’s youth? Are today’s youth different from the youth of yesterday? How would you describe an average member of today’s youth? How are the youth of different continents different to the young people in your country? What three adjectives would you use to describe today’s youth? What youth subcultures have you heard of? Do you know anybody who belongs to a youth group? Would you like to be a member of a youth group? Why (not)? Did your parents belong to a youth group when they were young?
2) Впр.1 (с.21).
Учні обговорюють твердження в парах.
2. Подання тексту для читання. Впр. 2b (с. 21).
1) Pre-Reading Activity.
а) Презентація лексичного матеріалу тексту.
Робота з підручником.
T: Today we’ll learn some new words, phrases and expressions on the topic «Youth Culture». Look at the words on page 21. Repeat them after me (Читає вголос нові слова, а учні хором повторюють). Now do the task on your cards.
Робота з картками.
Учні отримують картки (НО₂) і самостійно виконують завдання. По закінченні роботи вони по черзі читають нові слова і їх переклад.
НО₂:
б) Впр. 2a(с. 21).
T: Read the passage. What words can be called international? Can you offer a Ukrainian equivalent for the words in italics?
2) Reading.
Учні ланцюжком читають текст.
3) Post-Reading Activity.
а) Гра «Correct Your Friend».
Учні працюють у парах: по черзі висловлюють неправильні твердження за текстом вправи 2b та виправляють один одного.
б) Впр. 3a,b (с. 23).
Учні мовчки читають текст (методом вибіркового читання) і виконують завдання вправи. Учитель контролює правильність виконання завдань.
ІІІ. Заключна частина уроку
Бесіда в режимі T→P1→P2→P3.
T: What have you found out at the lesson today? What did we read about? What things do you associate with the word hippie/mod/punk/rapper?
Дата :_____________________
Урок №15
Клас:9
Підтема: Молодіжні клуби
Мета: Повторити й активізувати ЛО теми. Удосконалювати техніку читання. Продовжувати формувати навички аудіювання. Розвивати культуру усного й писемного мовлення. Навчати працювати у групах.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи у групах (НО1), для самостійної роботи (НО2), (НО3).
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу
1.Привітання
T: Good morning! How are you today?
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T: At this lesson we’ll speak about after-school activities and school clubs. So today you’ll learn the poem «Respect Yourself», get to know the new vocabulary and practise it in many games and exercises.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Гра «Join the Club».
Учитель роздає учням картки для групової роботи (НО1).Два учні виконують роль вчителів: вони пересуваються класом і шукають учнів для свого гуртка, ставлячи запитання стосовно їхніх інтересів, позначених на картках: «What are you interested in/fond of? What do you like doing in your free time? Are you interested in computers/art etc?» і запрошуючи до свого гуртка: «Join the Computer/Art/Drama/ Cross Country Club!» Виграє «гурток», що зустрічається першим.
НО₁:
You are the Computer Club teacher.
Find members for your club. |
You are the Art Club teacher.
Find members for your club. |
You are the Drama Club teacher.
Find members for your club. |
You are the Cross Country Club teacher.
Find members for your club. |
You like everything connected with computers.
Join the Club to your interest. |
You like surfing The Internet in your free time.
Join the Club to you interest. |
You are fond of drawing.
Join the Club to your interest. |
You are extremely interested in Art.
Join the Club to your interest. |
You are fond of theatre.
Join the Club to your interest. |
You dream of Becoming an actor/ actress. Join the Club to your interest |
You are fond of hiking.
Join the Club to your interest |
You like camping In the forest or in The mountains. Join the Club to your interest. |
ІІ. Основна частина уроку
1. Аудіювання.
1) Підготовка до аудіювання.
а) Впр. 1а (с.28).
Учні усно відповідають на запитання вправи.
б) Робота у групах.
Учні у групах складають перелік позашкільних занять.
T: In groups, make up a list of after-school activities.
2) Подання тексту для слухання. Впр. 1b(с. 28).
Учитель читає текст двічі, учні уважно слухають.
3) Перевірка розуміння змісту тексту. Впр. 2 (с. 28).
2) Робота з картками.
Учні отримують картки (НО2) і самостійно виконують завдання. По закінченні роботи вони по черзі читають доповнені речення. Учні слухають текст і самостійно відновлюють речення вправи. По закінченні роботи вони по черзі читають речення.
НО₂:
3. Розвиток навичок писемного мовлення.
Учні самостійно виконують завдання карток (НО 4 ). Наприкінці уроку вчитель збирає твори на перевірку.
НО₃:
ІІІ. Заключна частина уроку
1. Домашнє завдання.
Читати вправа 4, с. 29.
Підготуватись до диктанту.
2. Підведення підсумків уроку.
Бесіда в режимі T→P1→P2→P3.
T: What did we do at the lesson today? What after-school activities can you name? Which of them would you like to take? Which of them will never be interesting for
you? Which ones can you recommend to your friend? Why?
Дата:____________
Урок №16
Клас: 9
Тема : Молодіжна культура
Підтема : Хто такі тинейджери?
Мета : Презентувати нові ЛО. Удосконалювати техніку читання.
Розвивати навички усного й писемного мовлення. Виховувати толерантне ставлення до інтересів інших людей.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи у парах (НО)
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу
1. Привітання.
T: Good morning! How are you today?
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T: At this lesson we’ll speak about teenagers of different countries — we’ll find out if their interests and problems are alike or how are they different.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Робота з картками.
Учні виконують завдання карток (НО1) y парах а потім відповідають по черзі на запитання вчителя.
T: Read the statements about teenagers. Are they about Ukrainian or British teens?
Why can we (not) say that?
Which of these statements are true about you/your best friend/your brother or sister?
Which of them do you consider to be disputable?
What statement about teens can you add?
НО:
ІІ. Основна частина уроку
1. Подання тексту для читання. Впр. 1b (с. 31).
1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.
а) Впр. 1а (с.31).
Учні розглядають малюнок на с. 31 і висловлюють свої припущення, аргументуючи їх.
б) Бесіда з учнями.
T: Look at the text on page 31. What do you think the text is about?
в) Презентація лексичного матеріалу тексту.
Учні з’ясовують значення пар слів за допомогою вчителя.
T: Look at the pairs of words and describe the difference:
global — the globe;
to appeal — an appeal;
to exist — existence;
the universe — universal.
2) Reading. Етап читання.
Учні самостійно читають текст, складаючи план до нього.
T: Read the text quietly and make its plan.
3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.
а) Впр. 2 (с.33).
Учні ланцюжком читають твердження вправи, погоджуються з правильними і виправляють неправильні.
б) Впр. 3 (с.33).
Учні знаходять у тексті впр. 1b(с. 31) слова, що відповідають поданим у вправі визначенням.
в) Переказ тексту за планом.
Два учні переказують текст, спираючись на план, який вони склали під час читання.
2. Розвиток умінь мовлення. Впр. 4 b (с. 33).
Учні в парах читають діалог. Потім записують його СМС-символами.
ІІІ. Заключна частина уроку
1. Домашнє завдання.
Вивчити лексику.
Читати вправу 1, с.31
2. Підведення підсумків уроку.
Бесіда в режимі T→P1→P2→P3.
T: What topic have we discussed at the lesson today? What information about teens have you found out? What new words have you learned?
Дата :_____________________
Урок №18
Клас :9
Тема: Молодіжна культура.
Підтема: Музичні захоплення молоді.
Мета: Подати й активізувати нові ЛО. Формувати навички монологічного й діалогічного мовлення. Розвивати культуру усного й писемного мовлення. Виховувати толерантне ставлення до інтересів інших людей.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО)
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу
1. Привітання.
T: Good morning! How are you today?
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T: Today we are going to speak about the importance of music in the life of modern teenagers. But first let’s check on your homework.
Translate the verbs into Ukraine
An appeal
Dominant
Universal
To share
Modern
The globe
ІІ. Основна частина уроку
1. Розвиток умінь мовлення.
1) Бесіда в режимі T→P1→P2→P3
T: How does music make you feel?
How much time do you spend listening to music?
What is one of your favourite songs? Why do you like it? When did you first hear it? Who sings it?
Do you like all kinds of music?
Do you like American rock bands/country music/punk music/heavy metal bands/jazz/ classical music?
Who is your favourite singer?
Do you enjoy music videos?
Do you ever listen to MP3 files on your computer?
Do you like singing karaoke? How often do you sing karaoke?
Can you play a musical instrument? If so, what do you play? How long have you been playing? Are you good at it?
If you could play any musical instrument, what would it be?
Do you listen to music while doing your homework?
2. Активізація мовленнєвих зразків.
1) Впр. 1a (с. 35).
Учні самостійно відповідають на запитання анкети, потім по черзі повідомляють про результати опитування класу.
2) Впр. 4 (с.36).
Учні співвідносять імена дітей з малюнками на с. 36, читають діалог за ролями.
3) Робота з картками.
Учні отримують картки (НО ) і виконують завдання в парах. По закінченні роботи діти ланцюжком читають доповнені речення. Учитель контролює правильність відповідей.
НО:
ІІІ. Заключна частина уроку
1. Домашнє завдання.
Заповнити пропуски вправа 7,с.38.
Виконати завдання на картках*
2. Підведення підсумків уроку.
Бесіда в режимі T→P1→P2→P3
T: What topic have we discussed at the lesson today? What have you learned to speak
about? What interesting facts have you found out?
Дата :_________________________
Урок №33
Клас :9
Тема: Наука і технічний прогрес
Підтема: Наука та відомі вчені
Мета : Ознайомити з новими ЛО. Удосконалювати техніку читання. Розвивати навички монологічного й діалогічного мовлення. Продовжувати формувати вміння писемного мовлення. Розширити уявлення учнів про відомих вчених. Виховувати пізнавальний інтерес.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах
(НО1 ), для самостійної роботи (НО2).
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу
1. Привітання.
T: Hello, children! I’m very glad to see you!
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T: Today we’ll start a new topic — «Science and Inventions», and at this lesson we are going to focus on certain areas of science and academic disciplines.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Метод «Мозкового штурму».
T: What words do you associate with the topic «Science»?
SCIENTISTS NATURAL SCIENCES
SCIENTIFIC TERMS SCIENTOFIC PROGRESS
SCIENCE
SCIENTIFIC EXPERIMENT
KNOWLEDGE INVENTIONS
ІІ. Основна частина уроку
1. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 78).
1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.
T: Look at the «New Vocabulary» box on page 78. Do you know the meaning of these words?
2) Reading. Етап читання.
Учні читають текст діалогу в парах за ролями.
3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.
Бесіда з учнями.
T: What was Terry’s mother doing when he came home?
Why was she reading a book on Physics?
What physical terms were used in the text of the dialogue?
2. Подання й активізація лексичного матеріалу.
1)Ex.2 (p.79).
Match the science and their definitions
2) Ex. 3(p.79).
Speak of the natural sciences you study at school
3)Ex.4 (p.79).
Look at the definitions of sciences in task 2, and say what each scientist studies.
4) Робота з картками.
а) Учні отримують картки (НО1) і виконують завдання в парах. По закінченні роботи вони ланцюжком читають речення.
НО1:
б) Учні отримують картки (НО2), читають текст і самостійно доповнюють речення. По закінченні роботи вони ланцюжком читають відповіді.
НО2:
ІІІ. Заключна частина уроку
1. Домашнє завдання.
Вивчити лексику.
Розповісти про вчених вправа 5, с.80
2. Підведення підсумків уроку.
Бесіда в режимі T→P1→P2→P3.
T: What topic have we discussed at the lesson today? What new words have you learned? Whatа sciences can you name?
Дата:_____________
Урок №34
Клас :9
Тема: Наука і технічний прогрес
Підтема: Винахідники та винаходи
Мета : Ознайомити з новими ЛО. Удосконалювати техніку читання. Продовжувати формувати навички монологічного й діалогічного мовлення. Тренувати у написанні стислих переказів. Розширити уявлення учнів про винахідників та винаходи.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи у парах(НО1)
Хід уроку:
І. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу
1. Привітання.
T: Hello, children! I’m very glad to see you!
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T: Today we’ll continue speaking about sciences and scientists, and at this lesson we’ll practise making a summary of the text.
3. Перевірка домашнього завдання.
4. Уведення в іншомовну атмосферу.
Учні отримують картки (НО1) і виконують завдання в парах. По закінченні роботи учні читають доповнені речення.
НО1:
ІІ. Основна частина уроку
1. Подання нового лексичного матеріалу.
1) Впр. 1 (с.83).
Учні в парах читають приклади словосполучень і речень, що ілюструють нові слова, і з’ясовують їхнє значення. Потім записують нові ЛО у словнички.
2. Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 83).
1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.
T: In pairs, make up a list of reasons why science is significant in our life.
2) Reading. Етап читання.
Учні самостійно читають текст і письмово роблять його стислий переказ.
3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.
а) Перевірка переказів.
Учитель викликає двох-трьох учнів і просить їх прочитати свої перекази.
б) Впр. 3(с.85).
Учні доповнюють речення за змістом тексту впр. 2 (с. 83), а потім по черзі їх читають. Учитель стежить за правильністю виконання завдання.
4. Розвиток умінь мовлення.
1) Впр. 6(с. 86). Учні в парах обговорюють подані у вправі припущення.
ІІІ. Заключна частина уроку
1. Домашнє завдання.
Вивчити лексику.
Скласти речення вправа 4, с.82.
Виконати завдання на картках*
2. Підведення підсумків уроку.
Бесіда в режимі T→P1→P2→P3.
T: What did we speak about at the lesson today? What new words have you learned? What new information have you found out
Дата________________
Урок №35
Клас:9
Підтема: Наука і технічний прогрес.
Мета : Ознайомити з новими ЛО. Удосконалювати техніку читання. Формувати навички аудіювання. Продовжувати розвивати навички письма. Розвивати навички монологічного й діалогічного мовлення. Розширити уявлення учнів про науку і технічний прогрес.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах (Н1), для самостійної роботи (НО2)
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу
1. Привітання.
T: Hello, children! I’m very glad to see you!
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T: Today we’ll speak about science, technology and scientific discoveries.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Учні отримують картки (НО1) і в парах розв’язують загадки протягом 5 хвилин. Виграє група, що дасть найбільшу кількість правильних відпо-відей.
НО1:
The Answers:
1) 116 years, from 1337 to 1453. 2) Ecuador. 3) An envelope. 4) A mush room. 5) The person speaking. 6) A jar. 7) Tomorrow.
ІІ. Основна частина уроку
1. Подання тексту для читання. Впр. 1а (с. 87).
1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.
а) Презентація лексичного матеріалу тексту.
T: Look through the text and tell if there are any words you don’t know. Write them down into your vocabularies.
б) Бесіда з учнями.
T: What kind of text is it? Who is the letter addressed to? Who is the author of the letter? What are the letters about?
2) Reading. Етап читання.
Учні самостійно читають текст.
3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.
а) Впр. 1b (с. 88).
Учні в парах, спираючись на подані у вправі запитання, обговорюють прочитані тексти.
б) Впр. 2(с. 89).
Учні самостійно записують у зошити відповіді на запитання вправи 1b (с.88). Потім по черзі розповідають про винаходи, описані в текстах вправи 1а (с.87).
2. Активізація мовленнєвих зразків.
1) Впр. 3(с.89).
Учні виконують завдання в парах
2) Впр. 4 (с. 90).
Учні виконують завдання в парах: розподіляють слова за вказаними групами, до кожної з груп додають власні ЛО і, застосовуючи ці слова, дають відповідь на запитання вправи.
3) Впр. 5(с.90).
Учні читають зміст наукового журналу (с.91) і в парах обговорюють запитання на с.90.
3. Розвиток умінь мовлення.
Робота з картками.
Кожен з учнів отримує по картці з запитанням (НО2) і висловлює свою точку зору щодо вказаної проблеми.
T: Read and answer the questions.
НО2:
Do you agree or disagree with the following statement: Technology has made the world a better place to live? Use specific reasons and examples to support your opinion. |
What discovery in the last 100 years has been most beneficial for people in your country? Use specific reasons and examples to support your choice. |
If you could invent something new, what product would you develop? Use specific details to explain why this invention is needed. |
If you could travel back in time to meet a scientist from history, what person would you like to meet? Use specific reasons and examples to support your choice. |
What is your opinion about children playing violent video games or computer programs? |
4. Розвиток умінь писемного мовлення. Впр. 6 (с. 91).
Учні самостійно пишуть лист. Наприкінці уроку вчитель збирає зошити на перевірку.
ІІІ. Заключна частина уроку
1. Домашнє завдання.
Читати вправу 2, с.83. підготуватись до диктанту
2. Підведення підсумків уроку.
Бесіда в режимі T→P1→P2→P3
T: Was this lesson interesting? Why? Which task did you like most?
Дата:________________________
Урок№36
Клас :9
Підтема :Винахідники та винаходи
Мета : Повторити лексичний матеріал теми. Ознайомити з новими ЛО. Продовжувати формувати навички аудіювання. Удосконалювати техніку читання. Сприяти розвиткові пам’яті. Розвивати навички монологічного й діалогічного мовлення. Розширити уявлення учнів про наукові винаходи.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи y парах (НО 1)
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання.
T: Hello, children! I’m very glad to see you!
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T: Today we’ll speak about scientists and inventors in general and you’ll learn about
Eugene Paton and Serhiy Korolyov in рarticular.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Бесіда з учнями.
T: What scientists/inventors do you know?
What are they famous for?
What areas of study did they work in?
What countries were they from?
ІІ. Основна частина уроку
1. Аудіювання.
1) Етап підготовки до слухання тексту. Впр. 1а(с. 92).
Учні за допомогою вчителя пригадують, хто такий Євген Патон і чим він відомий. Потім записують нові слова, подані на с. 92, у словнички.
2) Етап слухання тексту. Впр. 1b(с.92).
Учитель двічі читає текст, учні уважно слухають.
3) Етап перевірки розуміння змісту тексту.
а) Впр. 2 (с. 92).
Учні ланцюжком читають твердження, погоджуючись із правильними і виправляючи неправильні.
б) Впр. 3(с.93).
Учні усно відповідають на запитання.
3. Активізація мовленнєвих зразків.
1) Впр. 5 (с. 93).
Учні самостійно читають текст, заповнюючи пропуски поданими словами, потім
усно по черзі відповідають на запитання вправи.
2) Робота з картками.
Учні отримують картки (НО1) і виконують завдання в парах.
НО1:
ІІІ. Заключна частина уроку
1. Домашнє завдання.
Вивчити лексику. Відповісти на питання вправа 3,с. 89
2. Підведення підсумків уроку.
Бесіда в режимі T→P1→P2→P3
T: What have you found out about famous inventors today? Tell one thing that impressed you most.
Дата_____________________
Урок №37
Клас:9
Підтема: Відомі вчені
Мета: Повторити ЛО теми. Удосконалювати техніку читання. Розвивати навички монологічного й діалогічного мовлення. Розширити уявлення учнів про відомих вчених. Розвивати ерудицію учнів. Виховувати пізнавальний інтерес.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах (НО1)
Хід уроку
І.Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу
1. Привітання.
T: Hello, children! I’m very glad to see you!
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T: Today you’ll read and speak about Elbert Einstein — his life, scientific work and discoveries.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Учні отримують картки (НО1) і виконують завдання в парах. По закінченні роботи вони по черзі читають жарти. Учитель стежить за правильністю вимови слів.
T: The English language is very good for joking because most of the English words can have more than one meaning. The following Science jokes have such words.
They are:
— the word «charge» which can mean «оплата, ціна» and «заряд»;
— and the word «positive» which can mean «позитивний» and «упевнений».
Now try to match the parts of the jokes and explain what is funny about them.
НО1:
A neutron goes into a café and asks the waiter, «How much for a beer?» |
«Are you sure?» «Yeah, I’m positive!» |
Did you hear about the chemist who Was reading a book about helium and |
The waiter replies, «For you, no charge». |
Two atoms are walking down the street аnd they run into each other. One says to the other, «Are you all right?» «No, I lost an electron!» |
just couldn’t put it down? |
3. Перевірка домашнього завдання.
ІІ. Основна частина уроку
1. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 95).
1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.
а) Презентація лексичного матеріалу тексту.
T: Look at the «New Vocabulary» box on page 96. Do you know the meaning of these words?
б) Бесіда з учнями.
T: What do you know about Albert Einstein? What country did he live in? Why is he
famous? What science did he specialize in?
2) Reading. Етап читання.
T: Read the text. Match the headlines below with the paragraphs of the text.
3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.
а) Впр. 2(с.96).
Учні ланцюжком усно відповідають на запитання за змістом тексту.
б) Впр. 3 (с.97).
Учні в парах ставлять один одному запитання, керуючись порядком заголовків до
тексту впр. 1 (с.95).
2. Рольова гра. Впр. 6 (с. 97).
Учні в парах складають інтерв’ю за завданням вправи. По закінченні підготовки кілька пар по черзі інсценують діалоги, які в них вийшли.
ІІІ. Заключна частина уроку
1. Домашнє завдання.
Підготувати розповідь про відомого вченого.
Виконати завдання на картках*
2. Підведення підсумків уроку.
Бесіда в режимі T→P1→P2→P3
T: What have you found out about Albert Einstein at this lesson? Tell one fact of his life you have remembered.
Дата:_____________________
Урок №38
Клас :9
Підтема : Наука і технічний прогрес.
Мета: Повторити ЛО теми. Продовжувати формувати навички аудіювання. Удосконалювати техніку читання. Розвивати навички монологічного й діалогічного мовлення.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах (НО1), для самостійної роботи (НО2).
Хід уроку
І.Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу
1. Привітання.
T: Hello, children! I’m very glad to see you!
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T: Today you’ll learn about some of the outstanding scientists and inventors, and find out why they deserved their fame. Besides, you’ll read about a new NASA project and get to know why students were involved into it.
3.Уведення в іншомовну атмосферу.
Учні отримують картки (НО1) і в парах виконують завдання, а потім усно називають найкращі та найгірші винаходи й пропонують свої ідеї.
НО1:
1. Put these inventions into two columns — the best and the worst. Explain your point of view. 2. Think of one or two inventions that have changed the world, and how. |
|
tetra-pak cartons bicycle plastic bags radio computer penicillin landmines Internet car alarms television light bulb telephone nuclea weapons speed cameras mobile phones |
|
Inventions |
|
The Best Inventions Ever |
The Worst Inventions Ever |
|
|
3. Перевірка домашнього завдання.
ІІ. Основна частина уроку
1. Аудіювання.
Учитель роздає картки (НО2) і читає текст. Учні уважно слухають і виконують завдання на картках. По закінченні роботи вони називають винахідників та їхні винаходи.
THE TOP TEN MOST POPULAR INVENTORS
The following popular inventors are considered to be the most popular.
1) Thomas Edison
The first great invention developed by Thomas Edison was the tin-foil phonograph. A prolific producer, Edison is also known for his work with light bulbs, electricity , film and audio devices, and much more.
2) Alexander Graham Bell
In 1876, at the age of 29, Alexander Graham Bell invented his telephone. Among one of his first innovations after the telephone was the «photophone», a device that enabled sound to be transmitted on a beam of light.
3) George Washington Carver
George Washington Carver was an agricultural chemist who invented three hundred uses for peanuts and hundreds more uses for soybeans, pecans and sweet potatoes; and changed the history of agriculture in the south.
4) Eli Whitney
Eli Whitney invented the cotton gin in 1794. The cotton gin is a machine that separates seeds, hulls and other unwanted materials from cotton after it has been picked.
5) Johannes Gutenberg
Johannes Gutenberg was a German gold smith and inventor best-known for the Gutenberg press, an innovative printing machine that used movable type.
6) John Logie Baird
John Logie Baird is remembered as the inventor of mechanical television (an earlier
version of television). Baird also patented inventions related to radar and fiber optics.
7) Benjamin Franklin
Benjamin Franklin invented the lightning rod, the iron furnace stove or «Franklin Stove», bifocal glasses, and the odometer.
8) Henry Ford
Henry Ford improved the «assembly line» for automobile manufacturing, received
а paten for a transmission mechanism, and popularized the gas-powered car with the
Model-T.
9) James Naismith
James Naismith was a Canadian physical education instructor who invented basketball
іn 1891.
10) Herman Hollerith
Herman Hollerith invented a punch-card tabulation machine system for statistical computation. Herman Hollerith’s great breakthrough was his use of electricity to read, count, and sort punched cards whose holes represented data gathered by the censustakers. His machines were used for the 1890 census and accomplished in one year what would have taken early ten years of hand tabulating.
НО2:
2. Розвиток умінь мовлення.
Бесіда в режимі T→P1→P2→P3
T: What do you think are the three most important or interesting inventions since
1850? How about since 1950?Do you think modern technology reduces or increases stress? Why?What social changes have cell phones made? What are good and bad points of using computers? How do you think face-to-face communication differs from communication using computers? Have you used the Internet to learn English or read or talk in English? What are the pros and cons (good and bad points) about improving your English by the Internet rather than with a teacher?
ІІІ. Заключна частина уроку
1. Домашнє завдання.
Читати вправу 1,с.95.
Відповісти на питання вправа 2, с.96
2. Підведення підсумків уроку.
Бесіда в режимі T→P1→P2→P3
T: Tell one thing that you have learned about the famous scientists/inventors at this
lesson. Which tasks were interesting/useful/difficult
Дата:____________
Урок № 40
Клас :9
Підтема:Повторення вивченого з теми «Наука і технічний прогрес»
Мета: Повторити ЛО теми. Повторити граматичний матеріал: пасивний стан дієслів. Удосконалювати техніку читання. Розвивати навички монологічного й діалогічного мовлення. Практикувати у письмі. Розширити уявлення учнів про наукові винаходи.
Обладнання : Підручник, робочий зошит, картки для роботи у парах (НО1), для самостійної роботи (НО2)
Хід уроку:
І. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу
1. Привітання.
T: Hello, children! I’m very glad to see you!
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T: Today you’ll practise expressing your opinion on the topic «Science and Inventions»; you’ll remember the vocabulary and read about the most significant objects of the Science Museum in London.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Гра «Words Relations».
Учні працюють в групах. Кожній пропонується завдання на картках: продовжити асоціативний ряд протягом 3—4 хвилин. Перемагає група, яка знайде найбільше асоціацій за цей час. Учитель стежить за правильністю виконання завдання.
НО1:
3. Перевірка домашнього завдання
ІІ. Основна частина уроку
1. Розвиток умінь мовлення.
1) Впр.4(c.99).
Учні в парах обговорюють подані запитання. Потім обмінюються думками з іншими учнями класу.
2) Впр. 5(c. 99).
Кожне твердження коментують по два-три учні.
3) Впр. 6 (c. 99).
Учні в парах складають списки галузей науки і відповідних навчальних предметів
4) Впр. 7(c.99).
Учні спочатку обговорюють подані запитання в парах, а потім з усім класом. .
5) Бесіда в режимі T→P1→P2→P3
T: Do you know the answers to these questions?
Do we come from apes?
Is there life on the Mars?
What was before the Big Bang?
Can robots be intelligent?
Will we live forever?
Do ghosts exist?
2. Активізація мовленнєвих зразків
Гра «Доміно».
Т: Match the names of the scientists with their inventions.
3. Повторення граматичного матеріалу.
Робота з картками.
Учні отримують картки (НО2 ) і самостійно письмово виконують завдання. Напри-кінці уроку вчитель збирає картки на перевірку.
НО2:
ІІІ. Заключна частина уроку
1. Домашнє завдання.
Заповнити пропуски вправа 3, с.98
2. Підведення підсумків уроку.
Бесіда в режимі T→P1→P2→P3
T: Tell one thing that you have learned about the famous scientists/ inventors at this lesson. Which tasks were interesting/useful/difficult?
Дата: 13.02.2017
Урок №41
Клас:9
Тема :Природа і погода
Мета: Ознайомити з новими ЛО. Удосконалювати техніку читання. Розвивати навички монологічного й діалогічного мовлення. Продовжувати формувати вміння письма. Виховувати дбайливе ставлення до природи та усвідомлення важливості охорони довкілля.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО 1), для роботи у парах (НО2)
Хід уроку
І.Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу
1. Привітання.
T: How are you today?
Ps: We are fine, thank you!
Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.
T: Today we’ll start a new topic — «Environment».
There are lots of problems facing our planet today. A lot of people live on our planet,
and the Earth’s resources won’t last forever. But there are lots of things that we can
do to help to look after our planet, and to make sure that the environment has a great
future. So today we’ll learn words to talk about the environment in English, and findout why this topic is extremely important nowadays.
ІІІ. ЗаКлЮЧнаЧаСТИна уроКу
Homework 1. Домашнє завдання.
Впр. 8 (с. 100), усно.
Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.
Бесіда в режимі T→P1→P2→P3
.
T: Tell one thing that you have learned about the famous scientists/inventors at this
lesson.
Which tasks were interesting/useful/difficult?