Розміщення на площині: перешикування з колони у коло, у шеренгу, ланцюжок, «равлик».

Про матеріал
Конспект уроку з хореографії для учнів 3 класу на тему: «Розміщення на площині: перешикування з колони у коло, у шеренгу, ланцюжок, «равлик».
Перегляд файлу

Тема уроку: Розміщення на площині: перешикування з колони у коло, у шеренгу, ланцюжок, «равлик».

Клас: 3

Тривалість: 45 хвилин

 

Мета уроку:

- Ознайомити учнів з основними способами розміщення на площині у хореографії.

- Вивчити техніку виконання перешикувань з колони у коло, у шеренгу, ланцюжок та "равлик".

- Розвивати координацію, співпрацю, розуміння простору та музикальне сприйняття.

- Виховувати в учнів відчуття колективу та впевненість у власних рухах.

 

Обладнання:

- Музичний програвач та музика для хореографії.

- Маркери або стрічки для позначення місць на підлозі.

Хід уроку:

Вступ (5 хв):

Вчитель: Доброго дня, діти! Сьогодні на уроці ми будемо вчитися розміщенню на площині та виконувати рухи перешикування. Хто знає, що таке розміщення на площині?

(Діти дають відповіді, які можуть включати розташування на підлозі, переміщення, форми та композиції.)

 

Основна частина (35 хв):

1. Ознайомлення з перешикуваннями на площині:

Вчитель: Переходимо до першого виду розміщення на площині - перешикування з колони у коло. Будь ласка, розташуйтеся в одному ряду, утворюючи колону. (Діти розташовуються в колоні.)

Вчитель: Зверніть увагу на мене. Зараз я покажу, як ми будемо рухатися з колони у коло. Дивіться на мої рухи. (Вчитель демонструє перешикування з колони у коло.)

Вчитель: Тепер ваш черга. Будь ласка, повторіть за мною.

 (Учитель проводить вправу з учнями, пояснюючи кроки та напрямки руху.)

2. Вивчення форми "равлик":

Вчитель: Добре, діти! Тепер ми перейдемо до наступної форми - "равлик". У цій формі ви будете утворювати ланцюг, тримаючись один за одного.

Вчитель: Дивіться на мене. Я покажу, як створити форму "равлик" та як рухатися в цій формі. (Вчитель демонструє створення форми "равлик" та рухи в колі.)

Вчитель: Тепер ваш черга. Утворіть форму "равлик" і рухайтеся в колі, тримаючись один за одного. (Учитель проводить вправу з учнями, спрямовуючи їх рух та нагадуючи про правильне тримання один одного.)

3. Практичне застосування:

Вчитель: Тепер, коли ви вже ознайомилися з перешикуваннями та формою "равлик", спробуємо застосувати їх у руховій композиції.

Вчитель: Поставлю музику, і ми почнемо. Учні, будь ласка, виконайте послідовно перешикування з колони у коло, у шеренгу та ланцюжок. А потім перейдіть до форми "равлик".

(Вчитель включає музику і учні по черзі виконують перешикування з колони у коло, у шеренгу та ланцюжок. Потім вони утворюють форму "равлик" і рухаються в колі під музику.)

 

Заключна частина (5 хв):

Вчитель: Діти, сьогодні ви чудово працювали з розміщенням на площині та перешикуваннями. Що вам сподобалося найбільше на цьому уроці?

(Діти дають відповіді, які можуть включати виконання рухів, співпрацю зі своїми однокласниками, музику тощо.)

Вчитель: Ви дійсно чудово попрацювали сьогодні. Ваші рухи були точними та гармонійними. Ви добре співпрацювали один з одним. Продовжуйте тренуватися і розвиватися у хореографії!

 

Підсумки уроку:

- Учні 3 класу ознайомилися з розміщенням на площині та виконували перешикування з колони у коло, у шеренгу та ланцюжок.

- Вони вивчили форму "равлик" та рухалися в колі, тримаючись один одного.

- Учні розвивали координацію, співпрацю, розуміння простору та музикальне сприйняття.

- Вони виявляли впевненість у власних рухах та розуміння колективної роботи.

 

Примітка для вчителя:

Врахуйте, що учні 3 класу можуть мати різний рівень фізичних можливостей та розуміння. Пристосуйте завдання та підходи до потреб та здібностей вашого класу.

docx
Додано
9 червня 2023
Переглядів
300
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку