Розпізнаю і добираю антоніми. Розділ 2. Спостерігаю за значенням слів
Каліграфічна хвилинка
Вправа 1. Прочитай вірш. Випиши протилежні за значенням слова
Перевіряємо:
Що ж таке антоніми?
Вправа 2. Спиши текст, замінивши слова, що в дужках, антонімами. Поміркуй, чому Закарпаття і Ужгород мають такі назви.
За інтернет-джерелами. Вікіпедія.
Вправа 3. Побудуй звукову модель слова, виділеного в тексті попереднього завдання.
Вправа 4. Прочитай легенду, яка зацікавила Читалочку.
Словникова робота
Вправа 5. Випиши в колонку, виділені в легенді про сакуру, слова. Вибери з довідки антоніми до них і запиши в другу колонку.
Рефлексія. Вправа «Відкритий мікрофон».
Пояснення домашнього завдання. Підручник с.28-29 Вивчити правило. Перевір правильність написання всіх видів робіт на уроці.
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект