Розрахункові задачі 8. Обчислення об `єму певної маси або кількості речовини відомого газу за нормальних умов

Про матеріал
Мета вчителя: навчати користуватися функціоналом онлайн-тестів, викладаючи відео на ютуб-канал, або під час вебінарів чи конференцій за межами проєкту «На Урок» Діяльнісна мета: розвивати компетентний образ “Я –здобувач знань ” через формування уявлень про гармонію речовин, рослин, тварин...Людини, Всесвіту
Зміст слайдів
Номер слайду 1

  8 -А клас. ХІМІЯОДЕСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №66 ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВЧИТЕЛЬКА: ЩЕГЛАКОВА ДЖУЛЬЄТТА ВОЛОДИМИРІВНАКОРОТКИЙ УРОК ПРО ГОЛОВНЕМета вчителя: навчати користуватися функціоналом онлайн-тестів, викладаючи відео на ютуб-канал, або під час вебінарів чи конференцій за межами проєкту «На Урок»Розрахункові задачі 8. Обчислення об `єму певної маси або кількості речовини відомого газу за нормальних умов. Параграф 21

Номер слайду 2

Діяльнісна мета: розвивати компетентний образ “Я –здобувач знань ” через формування уявлень прогармонію природиречовин…Людини…Всесвіту , в ході опанування темиІз життя

Номер слайду 3

Ментальна карта уроку. Почніть Що означає…?(знання)Як це працює?(розуміння)Моя оцінка?(ставлення)Де і як застосовуємо з користю… ?(застосування)Тема – компетентний образ “Я”Тема – проблема, яку треба вирішити. Як це працює…?Що означає …? Де і як використати з користю для себе, суспільства та природи?Оцінка життєвої ситуації42

Номер слайду 4

ОЦІНКА АКТУАЛЬНОСТІ ПРОБЛЕМИ-ЖИТТЄВА СИТУАЦІЯ У кисневій подушці міститься кисень об’ємом 6,72 л (н. у.). Яка це маса, кількість? Прилад «Кисневий концентратор» призначено для індивідуальної кисневої терапії та для створення сприятливого клімату в приміщеннях. Він виробляє 4 л/хв кисню. Чи вистачить його хворому певної маси і на який термін?Вміння вирішувати такі задачі іноді рятує чиєсь життя. Апарати для оксигенотерапії:а - устрій, який збільшує вологість повітря і дозатор кисню;б - автоматичний регулятор кисню у повітрі, що вдихає хворий

Номер слайду 5

Що означає …?Кисень – газ Слово «газ» (нід. Gas, від давньогрец. χάος) було придумано на початку XVII століття фламандським натуралістом для позначення отриманого ним «мертвого повітря» (вуглекислого газу) Гельмонт Ян Баптиста ван (1580-1644) - знаменитий фізіолог і хімік. Завдяки йому наука збагатилася такими поняттями, як «газ», «ферменти» тощо. У своїх дослідженнях велику увагу приділяв процесу травлення і його впливу на здоров’я тварини і людини Гельмонт зазначав: «Таку пару я назвав газом, тому що він майже не відрізняється від хаосу древніх. Агрегатні стани речовини: 1 - газуватий, 2 - рідкий, 3 - твердий

Номер слайду 6

Як це працює?Як відміряти кількість газуватої речовини. У хімічних розрахунках замість мас газуватих реагентів і продуктів зручніше використовувати їхні об’єми. Щоб відрахувати певне число структурних одиниць газуватої речовини, потрібно знати, як взаємопов’язані кількість речовини, число структурних одиниць у ній та її об’єм. Порція будь-якої речовини кількістю 1 моль містить 6,02 · 1023 частинок і має не лише певну масу (Молярну масу), а й певний об’єм (Молярний)Порції речовин кількістю 1 моль мають різні об’єми 1. Меркурій(ІІ) оксид. 2. Сахароза. 3. Сірка. 4. Мідний купорос. 5. Натрій хлорид. 6. Мідь. Взаємозв’язок між ними. V=n. Vм==nm\M

Номер слайду 7

Як можна використати набуті знання?nnn. У повітряній кульці міститься водень масою 0,5 г. Обчисліть об’єм (л) газу (н. у.) та кількість його молекул у цій порції.

Номер слайду 8

Інтернет-ресурс: Тест для самооцінки. Повідомлення учням. Код доступу 6869033 Прохання до учнів використати цей код,відкривши посиланняjoin.naurok.ua. Або надсилаю посилання учням:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6869033 Дякую за увагу!https://history.vn.ua/pidruchniki/lashevska-chemistry-8-class-2016/20.phphttps://rogozhnikova-ov.livejournal.com/22488.htmlhttps://svitppt.com.ua/himiya/kilkist-rechovini-molyarna-masa-molyarniy-obem.htmlhttps://www.oborudunion.ru/podushka-kislorodnaya-40-l-1000270397https://mykonspekts.ru/1-156729.htmlhttps://www.syl.ru/article/82691/kislorodnaya-podushka-kak-sredstvo-oksigenoterapii

pptx
Пов’язані теми
Хімія, 8 клас, Розробки уроків
Додано
5 грудня 2020
Переглядів
1636
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку