«Розробка алгоритму проведення, матеріалів, карток контролю, карт само оцінювання для «Щоденних 3» у період квітень – травень 1 класу»
Щоденно, протягом цього тижня, я пропоную застосовувати роздаткові матеріали, що спиратимуться на власний досвід дітей, навчатимуть, поглиблюватимуть знання, розвиватимуть в учнів уявлення про Великдень.
Комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»
Запорізької області
Кафедра початкової освіти
Авторська розробка
На тему: «Розробка алгоритму проведення, матеріалів, карток контролю, карт само оцінювання для
«Щоденних 3» у період
квітень – травень 1 класу»
Виконала:
Біюн Світлана Леонідівна
Вчитель Енергодарського
НВК «ДНЗ-ЗНЗ» №9
Запорізької області
Вступ
Сучасний світ має зосереджувати на розвитку, обміні знаннями та інформацією. У цьому світі виграє той, хто вміє поєднувати та практично застосовувати знання з декількох дисциплін.
Готуючи авторську розробку я поставила перед собою мету: вивчити основні методичні прийоми впровадження педагогічної технології «Щоденних 3», з`ясувати місце і час їх проведення, встановити інтеграційні зв’язки, розробити математичні ігри, картки контролю, самооцінювання на період квітень- травень.
Основна частина
Для розробки я обрала тему 26 навчального тижня «Великодні свята». Щоденно, протягом цього тижня, я пропоную застосовувати
роздаткові матеріали, що спиратимуться на власний досвід дітей, навчатимуть, поглиблюватимуть знання, розвиватимуть в учнів уявлення про Великдень.
Понеділок
Весняні зміни у природі
1.Математика для себе
- Допоможіть весні засіяти квітами математичну країну. Зверніть увагу на розрядний склад чисел.
2. Математика письмово
- Розв’яжіть приклади, впишіть букви у ячейки та дізнайтеся нові факти.
3. Математика разом
- Вимірювання та порівняння висоти дерев.
Вівторок
Як святкують прихід весни
1.Математика для себе
- Посели пташок у гніздечка. Розклади числа на розрядні доданки.
2. Математика письмово
- Дізнайтеся, як розташовуються птахи під час перельоту. Для цього зафарбуйте ячейки з відповідними відповідями.
3. Математика разом
- Заповніть «чарівний квадрат» так, щоб птахи не повторювалися ні по горизонталі, ні по вертикалі.
Середа
Які традиції Великодня у моїй родині
1.Математика для себе
- Збери пасочки, пригадай відношення між одиницями вимірювання довжини.
2. Математика письмово
- Заповни таблицю. Розпиши писанки, відповідними числами.
3. Математика разом
- Розвязок математичних ребусів
Четвер
Про що розповідає писанка
1.Математика для себе
- Збери писанки у кошик, розв’язавши вирази.
2. Математика письмово
- Розвяжіть приклади та впиши букви у ячейки. Що означають символи на писанках.
3. Математика разом
- Розташуй писанки у «Магічному квадраті», щоб сума цифр дорівнювала 15.
П’ятниця
Збираємо Великодній кошик
1.Математика для себе
- Збери кошик, розв’язавши приклади.
2. Математика письмово
- Розв’яжи вирази, впиши букви у клітинки, прочитай що поклали у кошик.
3. Математика разом
- Розрахуйте вартість продуктів з Великоднього кошика.
У виготовленні роздаткового матеріалу «математики для себе» мені допомагали четвертокласники на уроках та у позаурочний час. Такі завдання, крім розвивального характеру мають ще й виховний потенціал.
Перевірка «математики письмово» відбувається шляхом читання слів-відгадок. «Математика разом» на цьому тижні може проходити у вигляді роботи в парах, малих групах або фронтально, в залежності від рівня підготовки учнів та складності завдань.
https://drive.google.com/file/d/1UjbrTIY1conlPSO32z21iAvqHMqkU_PS/view
Ще більше цікавих ігор
https://www.facebook.com/abetkaland/videos/2272228443007512/
https://www.facebook.com/RainyDaysByKidspiration/videos/244910533022357/
https://www.facebook.com/groups/1511291558958732/permalink/1906560369431847/
https://www.facebook.com/groups/1511291558958732/permalink/1938787936209090/
https://www.facebook.com/biyunsvetlana/posts/676291766082912