Розробка дистанційного уроку за темою «Розряди прислівників за значенням»

Про матеріал
Проведення дистанційного уроку з використанням матеріалів сайту«Learningapps.org», освітнього порталу «На урок» та ін .
Перегляд файлу

                                    Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області

Ліцей зі структурним підрозділом гімназії №6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробка дистанційного уроку

за темою «Розряди прислівників за значенням»

 

 

 

 

 

 

                     Підготувала

учитель ліцею зі структурним

                        підрозділом гімназії №6

    Покровської міської ради

    Донецької області

Смик Тетяна    Семенівна

 

 

 

 

 

 

м. Покровськ

2022

                                          

                        Розробка дистанційного уроку

    Тема - «Розряди прислівників за значенням»

    Мета: поглибити знання учнів про прислівник як незмінну частину мови,     ознайомити з особливостями його поділу на розряди за значенням;

   розвивати вміння робити спостереження над мовними явищами, навички роботи з цифровими технологіями;

    формувати загальнопізнавальні вміння знаходити прислівники в тексті, визначати їхні розряди за значенням, добирати різні за значенням прислівники, використовувати їх у мовленні;

   виховувати…

   Обладнання: підручник з української мови, 7 клас (автор Глазова О. П.),  за посиланнямhttps://pidruchnyk.com.ua/761-ukrmova-7-klas-glazova-2015.html;

  1. наочна таблиця «Розряди прислівників за значенням», презентація «Розряди прислівників» за посиланням

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-rozradi-prislivnikiv-7-kl-120368.html

    Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

                                        Хід уроку

   І.Приєднання вчителя й учнів до «Зустрічі», створеної вчителем у мережі «Тимс».

   ІІ. Організаційний момент.

   ІІІ. Актуалізація опорних знань. 

         1.Фронтальне опитування учнів про прислівник як частину мови, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль (учні задають один одному питання й відповідають на них).

        2.Виконання пошукового завдання на сайті «Learningapps.org».          2.1.  Інструкція для користувача:

           1.Учитель відкриває сайт «Learningapps.org», розділ «Українська мова».

             2.Учитель обирає вправу

             3. Учитель копіює веб-покликання на вправу.

             4.Учитель надсилає учням веб-покликання  https://learningapps.org/2060936

             5.Учні відкривають вправу, читають завдання: Прочитайте текст і виділіть прислівники.

              6. Учні виконують вправу.

              7. Учні читають, як виконали вправу.

               8. Учні клікають мишкою на «закінчити», і алгоритм програми      перевіряє правильність відповідей.

               9. Учитель пропонує учням надсилати знімок екрана вчителю для оцінювання в Тимс.

        Завдання 3.Виписування в зошит прислівників у складі словосполучень, використавши принцип «Попелюшки»: розподіл їх відповідно до того, що вони означають: ознаку дії, ознаку стану чи ознаку іншої ознаки.

   ІУ.Сприйняття й засвоєння нового матеріалу.

1.Записування теми уроку. Оголошення мети й  завдань уроку. Пояснення вчителя матеріалу про поділ прислівників на розряди за значенням. Для кращого сприйняття виставляємо презентацію за посиланням

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-rozradi-prislivnikiv-7-kl-120368.html    ,демонструємо слайди   2, 4, 6

 https://fs01.vseosvita.ua/010037yq-32c2/002-0x0.jpg?t=33850dda31103ef473c88542f57a8c7d                https://fs01.vseosvita.ua/010037yq-32c2/004-150x0.jpg?t=33850dda31103ef473c88542f57a8c7d    https://fs01.vseosvita.ua/010037yq-32c2/006-0x0.jpg?t=33850dda31103ef473c88542f57a8c7d

    У. Закріплення вивченого.

     .Виконання завдань.

      1.Логічний диктант (за матеріалами вище зазначеної презентації; слайд 8.

    Замінити фразеологізми близькими за значенням прислівниками. Додатково, використавши матеріал підручника с.172 (або слайда 4), визначити їх розряд за значенням.

    Одна нога тут, а дрга там. Ніс у ніс. До останньої нитки. Бурмотіти під носа. На одній нозі. Знати як облупленого. З першого слова. Як сніг на голову.

 

   https://fs01.vseosvita.ua/010037yq-32c2/008-150x0.jpg?t=33850dda31103ef473c88542f57a8c7d

Завдання 2. Виконання завдання на сайті «Laarninqapps.orq».

          2.1.  Інструкція для користувача:

             1.Учитель відкриває сайт «Learningapps.org», розділ «Українська мова».

             2.Учитель обирає вправу

             3. Учитель копіює веб-покликання на вправу.

             4. Учитель надсилає учням веб-покликання  на вправу https://learningapps.org/3226739

             5.Учні відкривають вправу, читають завдання, яке полягає в тому,             щоб     перетягти прислівники, які з’являються після  правильної попередньої відповіді, у відповідні розряди.      

              6. Учні виконують вправу.

              7. Учні читають, як виконали вправу.

               8. Учні клікають мишкою на «закінчити», і алгоритм програми      перевіряє правильність відповідей.

               9. Учні надсилають знімок екрана вчителю для оцінювання.

УІ. Рефлексія.

  1. Відповіді на запитання, уміщені на слайді 12 вище зазначеної презентації.
  2. Бесіда з учнями:
  • Що ми засвоїли на уроці?
  • Чому навчилися?
  • Що було тяжким?
  • Що на сподобалося (не сподобалося)?

УІІ. Домашнє завдання: засвоїти матеріал підручника на с. 172;

виконати завдання на вибір:

  • написати твір-мініатюру «Ми козацького роду», використовуючи прислівники, визначити їх розряди;
  • виконати вправу 363 з підручника( на знаходження прислівників і визначення їх розрядів;
  • пройти тестування на освітньому порталі «На урок» за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8246451

протягом 12 хвилин__дата, час.      Для цього учень має

1.Відкрити  посилання, ознайомитися з умовами його виконання.

2. Виконати завдання упродовж зазначеного часу, обравши правильну відповідь.

3. Зробити скриншот результату тестування й надіслати в Тімз учителю, прикріпивши до надісланого вчителем завдання.

 

 

 

 

docx
Додано
2 липня 2022
Переглядів
231
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку