Дана розробка призначена для виконання учнями 11 класу (рівень - профіль) завдань практичної роботи №2 "Визначення рН середовища водних розчинів солей" в умовах дистанційного навчання.
Практична робота № 2. Визначення рН середовища водних розчинів солей
Мета уроку: усвідомити суть процесу гідролізу солей, навчитися розрізняти і характеризувати різні типи гідролізу солей, складати рівняння відповідних реакцій, прогнозувати реакцію середовища і експериментально визначати її індикаторним методом.
Завдання практичної роботи
1. Перегляньте відео https://youtu.be/MI8HO5YAQ1I (до 2.59) і за результатами спостережень заповніть таблицю
№ дос ліду |
Формула солі |
рН розчину (за індикаторним папірцем) |
Середовище у розчині |
Яким буде забарвлення індикаторів у цих розчинах? |
Тип гідролізу |
||
м.о. |
лак- мус |
ф.ф. |
|||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
2. Опрацюйте матеріал підручника (с. 57-58), складіть молекулярні та йонно-молекулярні рівняння реакцій гідролізу солей, розглянутих у відео.
Зверніть увагу на можливості перебігу ступінчастого гідролізу.
3. Виконайте вправи 5 і 6 (за підручником, с. 59).
4. Зробіть висновки за ПР.
5. Сфотографуйте роботу і надішліть фото для перевірки й оцінювання.