Розробка елементів уроків з музикотерапевтичною педагогікою "ПіснеЗнайка"

Про матеріал
Розробка елементів уроку на формування наскрізних умінь та компетентностей на уроках в початкових класах з використанням медикотерапевтичної технології "ПіснеЗнайка". Навчання без перевтоми та стресу.
Перегляд файлу

                                                                                                           ЯДС (1 клас)

Тема. У чому неповторність планети Земля та її природного супутника Місяця.

                 рис 1-10 планета земля.pngрис 1-09 луна звезды.png

Музикотерапевтична педагогіка «ПіснеЗнайка» диск «Всесвіт».

                                                                                    

Ключові компетентності: компетентності у галузі природничих наук, володіння державною мовою, інноваційність, навчання впродовж життя, громадянські та соціальні компетентності, загальнокультурна грамотність.

 

Змістові лінії: громадянська відповідальність, здоров’я і безпека.

 

 1. Природнича розминка «Чи вірите ви?»

Чи вірите ви в те, що?..

*Температура на поверхні Сонця сягає 6 тис. градусів, а в глибині — до 15 *млн градусів.

*Усі речовини, з яких складається Сонце, перебувають у твердому стані.

*Сонце постійно випромінює багато світла і тепла.

*Сонячним світлом і теплом освітлюються й обігріваються планети, які ру­хаються навколо Сонця.

*Планети випромінюють світло і тепло.

*Планети — холодні космічні тіла. Їх освітлює й обігріває Сонце.

*Планети світяться відбитим сонячним світлом.

*Шлях, яким планета рухається навколо Сонця, називається орбітою.

 

Музикотерапевтична педагогіка «ПіснеЗнайка». Пісня про Сонце.

 

2. Гра «Відгадай планету за описом»

Я -  єдина планета в Сонячній системі, на якій існує життя. Я-  третя від Сонця планета. На мені склалися сприятливі умови для життя рослин, тварин і людей. Атмосфера, що закутує мене блакитнуватим серпанком, має придатний для дихання кисень та захищає мене від перегрівання, охо-

лодження й ударів небесних тіл. Окрім цього, значну частину моєї поверхні займають водойми. А вода потрібна всім живим організмам.

Музикотерапевтична педагогіка «ПіснеЗнайка». Пісня О, Земле! рис 1-10 планета земля.png

Вправа 3.  Розгадування кросворда

             Марс.jpg1луна.jpg                       рис 3-06 звезда.png                 рис 1-09 луна звезды.png                      ярило.jpg                рис 1-14 солнце что.png

1. Планета — сусідка Землі. (Марс)

2. Небесне тіло, яке само світиться. (Зірка)

3. Космічне тіло, яке обертається навколо планети. (Супутник)

4. Слов’янський бог Сонця. (Ярило)

5. Зоря, навколо якої обертається Земля. (Сонце)

— Отже, яке слово вийшло по вертикалі? (Місяць)

Музикотерапевтична педагогіка «ПіснеЗнайка». Пісня Місяць!  

 

4. Бесіда за малюнком «Планети Сонячної системи»

— Знайдіть на малюнку орбіти кожної планети. Яка з планет має най­довшу орбіту? Яка — найкоротшу? Чому?

— У більшості планет є природні супутники — космічні тіла. Вони руха­ються навколо планет по своїх орбітах.  Супутник Землі — Місяць.

— У 1969 році американські астронавти Ніл Армстронг і Едвін Олдрін побували на Місяці. Їм навіть вдалося поїздити на місячному всюдиході. У результаті вивчення Місяця вчені довели, що на Місяці немає повітря і води, тому там не можуть жити рослини й тварини.

                                                                                                               планеты системы.JPG

5. Робота в групах. Викладіть на партах висловлювання, використовуючи подані слова. Прочитайте отримані висловлювання.

1-ша група: Марс, Сонце, Місяць, штучний, природний, супутник Землі, Нептун.

Місяць — природний супутник Землі.

 

                                      земля и луна.JPG

2-га група : Перші, люди, тварини, Армстронг, Гагарін, що підкорили, Олдрін, Місяць.

Перші люди, що підкорили Місяць,— Армстронг і Олдрін.

 

                          олдрин.jpg       нил армстронг.jpg

3-тя група : Кратери, утворені, комет, від ударів, западини, це, метеоритів.

Кратери — це западини, утворені від ударів метеоритів.

 

                                   кратеры.jpg

— Яких українських космонавтів ви знаєте? Леонід Каденюк.

6. Гра «П’ять речень»  Учні в п’яти реченнях формулюють засвоєні знання про Сонячну систему та її склад.

 

7. РЕФЛЕКСІЯ 

-  Що таке Місяць? 

-  Що таке Сонце? 

- Чим розрізняються Місяць і Сонце?

- Як рухається Місяць?

- Чим для Землі являється Місяць?

- Яка поверхня Місяця? Яку форму має Місяць?

- Що називають орбітою Місяця? 

- Що ближче до Землі: Сонце чи Місяць? (Місяць).

- Чому не можна жити на Місяці?

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Матеріали до уроків
НУШ
Інкл
Додано
30 січня 2023
Переглядів
156
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку