Розробка години здоров'я для групи продовженого дня

Про матеріал

Актуальність здоров'язберігаючих технологій сьогодні не викликає сумнівів. Тож ця розробка дозволить поглибити знання учнів про цінність власного здоров'я під час занять у другій половині дня.

Перегляд файлу

 

 

 

Година здоров’я для групи продовженого дня

 

 

41

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“Здоров’я в праці нас гартує, дарує силу і красу”

 

Мета: зміцнення здоров’я школярів за допомогою тренажерів.

Зміст:  1. Сюжетні загальнорозвивальні вправи.

    2. Розвиток фізичних якостей.

  1. Гра “Термометр”.

Обладнання й інвентар: секундомір, тренажери.

Місце проведення: тренажерний зал.   

 

  1. Підготовча частина. 10хв.
    1. Організація класу. Завдання уроку.
    2. Стройові вправи і команди.
    3. Загальнорозвивальні вправи в русі.
    4. Сюжетні загальнорозвивальніі вправи на місці.

 

     Учитель: Щоб почати нам зарядку,

   стань в шеренгу по порядку.

   А тепер назад два кроки

   і вдихнемо всі глибоко.

   Раз-два всі вдихаємо

     Три-чотири – видихаємо.

   

   Стати струнко всім без руху

   І мою команду слухай.

   Руки вгору підняли – раз!

   На носках стоїть весь клас.

   Руки вгору руки вниз – на сусіда не дивись

 

Сюжетні загальнорозвивальні вправи з індивідуальним використанням промовок.

  1. “Комарик” В.П. – ноги нарізно. Повороти тулуба вправо, вліво, руки вгору, сплеск у долоні. Повернутись у В.П.

      Руки вверх пора підняти, щоб зловити комара.

 Опустити руки вниз – в стійку вихідну вернись.

  1. “Літак” В.П. – ноги на ширині плечей, руки в сторони. Нахили тулуба вліво і вправо

Руки ставимо ось так – і виходить в нас літак. Мах крилом сюди-туди, треба швидше нам рости.

 

  1. “Годинник” В.П. – ноги нарізно, руки за головою. Поворот тулуба    вліво і вправо.

     Тік-так, тік-так, він невтомний цей мастак!

  Він щоночі і щоднини відраховує години...

 

  1. “Дятел”  В.П. – О.С. руки в боки. Поворот вліво і вправо з відведенням у сторону то однієї, то другої руки.

Дятел, дятел головатий, ти кому будуєш хату?

- Та не хату! Тук-тук-тук! Під корою ходить жук,

 Цей шкідливий короїд попадеться на обід.

 

  1. “Дроворуб” В.П. – О.С. ноги на ширині плеч, руки вгору, пальці в “замок”. Нахили вперед з глибоким вдихом. “Бах!” всі хором промовляють.

  Дроворубами всі стали і сокири всі підняли.

  Зробимо руками мах, по колоді сильно - бух!

 

  1. “Карлики і велетні”  В.П. – О.С. присісти руки покласти на коліна, голову опустити. Піднятись на носки, руки вгору, прогнутись.

Чудеса у нас на світі, стали «карликами діти.»

А потім всі разом встали, “велетнями” стали.

 

  1. “М’яч”  В.П. – О.С. Стрибки на обох ногах.

Скаче, скаче, скаче м’яч, він пустився навскач.

Скік-скок, скік-скок, приземлився на носок

 

  1. “Ведмедик” В.П.- упор стоячи, руки ширше плечей на підлозі, ноги в колінах не згинати. Ходьба з одночасним переставленням лівої і правої ноги. Під час ходьби нахилятися в сторони.

Впав ведмедик на підлогу і пошкодив бідний ногу.

Все одно він в нас найкращий, не віддам його нізащо!

 

  1. “Лошата”  В.П. – О.С. біг з підскоками (стрибок із ноги на ногу під час бігу).

Через леваду по срібній росі

Їдемо конику, їдемо всі!

 

  1.  “Стежина”  В.П. – О.С. біг із  перешкодами.

Стежинку, прохаю: “ Постій, постривай!”

Стежинка втікає: “Лови, доганяй!” 

У лузі кружляє, ставок обминає. Лови, доганяй.

 

 

  1. “Потяг”  В.П. – О.С. руки зігнуті в ліктях. Біг на місці (біг уперед, назад по 4 кроки).

Під землею, як жар-птиця, незвичайна залізниця.

Сновигають поїзди. Цей – туди , а той – сюди.

 

  1. “Буратіно”

Буратіно потягнувся, раз нагнувся , два нагнувся,

Руки в сторони розвів, ключик видно загубив.

А щоб ключик нам знайти, треба всім в поход іти.

 

  1. Основна частина (методом колового тренування) 30 хв.

 

В парах – виконання завдань на тренажерах. Перший учень виконує задану вправу, другий учень – страхує.

  1. Жим лежачи
  2. Піднімання тулуба.

 

 Фізкультурна пауза.

     Ловить крихітна ялинка рученятами сніжинки

      І на пальчики голки нанизує залюбки.

 

  1. Лежачи на спині піднімання ніг над головою.
  2. “Тренажер Гребля”.

 

Фізкультурна пауза.

А зараз проведемо одну гру:

    Всі присіли, кажемо “у”!

    Швидко стали, кажемо “а”!   

    Нам пора вже за діла!

 

  1. Присідання з вантажем.
  2. Згинання  і розгинання ніг на тренажері.
  3. Диск “Здоров’я”

 

Фізкультурна пауза.

  Зробимо вправу, діточки, так:

 Пальці стискаємо і розтискаємо,

 Наче усі пластилін розминаємо.

 Будемо фігури різні ліпити

 І з фізкультурою вічно дружити.

 

  1. Тяга до грудей .
  2. Підтягування.
  3. Бігова доріжка.


Фізкультурна пауза.   

Руки вже за головою, то ж дивись перед собою.

                    Випрямляємо хребет, лікті зводимо вперед.

                    Мов метелики літали, крильця зводили і розправляли.

                    Раз, два, три, чотири – наші плечі відпочили. 

 

  1. Випрямлення ніг.
  2. Лежачи на животі, прогинання тулуба назад.

 

  1. Заключна частина. 5хв.

 

1. Розвиток уяви у грі “Термометр”.

Клас шикується в дві шеренги. Учні повертаються обличчям один до одного. Дітям першої шеренги пропонують уявити, що одна рука у них занурена в нагрітій сонцем пісок або ванну з теплою водою.

 Дітям другої шеренги пропонують торкнутися рук свого товариша і визначити яка рука тепліша – ліва чи права. Потім шеренги зміняють завдання.

2. Підсумок години здоров’я.

Вчитель: А тепер діти назвіть прислів’я чи приказку про здоров’я:

 

Діти: 1. Здоров’я – всьому голова.

2. Найбільше багатство – здоров’я.

          3. Держи голову в холоді, живіт в голоді, а ноги в теплі –
              будемо жити вік на землі.

          4. Чиста вода – для хвороби біда.

          5. Спорт –найкращі ліки.

 

 Вчитель: Відпочили і пограли,

         А тепер тихенько в клас,

         Щоб усі вас шанували,

         Щоб здоров’я було в вас.

 

 

 

 

Організований вихід групи.     

 

 

docx
Додано
1 березня 2018
Переглядів
2904
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку