Актуальність здоров'язберігаючих технологій сьогодні не викликає сумнівів. Тож ця розробка дозволить поглибити знання учнів про цінність власного здоров'я під час занять у другій половині дня.
Година здоров’я для групи продовженого дня
“Здоров’я в праці нас гартує, дарує силу і красу”
Мета: зміцнення здоров’я школярів за допомогою тренажерів.
Зміст: 1. Сюжетні загальнорозвивальні вправи.
2. Розвиток фізичних якостей.
Обладнання й інвентар: секундомір, тренажери.
Місце проведення: тренажерний зал.
Учитель: Щоб почати нам зарядку,
стань в шеренгу по порядку.
А тепер назад два кроки
і вдихнемо всі глибоко.
Раз-два всі вдихаємо
Три-чотири – видихаємо.
Стати струнко всім без руху
І мою команду слухай.
Руки вгору підняли – раз!
На носках стоїть весь клас.
Руки вгору руки вниз – на сусіда не дивись
Сюжетні загальнорозвивальні вправи з індивідуальним використанням промовок.
Руки вверх пора підняти, щоб зловити комара.
Опустити руки вниз – в стійку вихідну вернись.
Руки ставимо ось так – і виходить в нас літак. Мах крилом сюди-туди, треба швидше нам рости.
Тік-так, тік-так, він невтомний цей мастак!
Він щоночі і щоднини відраховує години...
Дятел, дятел головатий, ти кому будуєш хату?
- Та не хату! Тук-тук-тук! Під корою ходить жук,
Цей шкідливий короїд попадеться на обід.
Дроворубами всі стали і сокири всі підняли.
Зробимо руками мах, по колоді сильно - бух!
Чудеса у нас на світі, стали «карликами діти.»
А потім всі разом встали, “велетнями” стали.
Скаче, скаче, скаче м’яч, він пустився навскач.
Скік-скок, скік-скок, приземлився на носок
Впав ведмедик на підлогу і пошкодив бідний ногу.
Все одно він в нас найкращий, не віддам його нізащо!
Стежинка втікає: “Лови, доганяй!”
У лузі кружляє, ставок обминає. Лови, доганяй.
Під землею, як жар-птиця, незвичайна залізниця.
Сновигають поїзди. Цей – туди , а той – сюди.
Руки в сторони розвів, ключик видно загубив.
А щоб ключик нам знайти, треба всім в поход іти.
В парах – виконання завдань на тренажерах. Перший учень виконує задану вправу, другий учень – страхує.
Фізкультурна пауза.
Ловить крихітна ялинка рученятами сніжинки
І на пальчики голки нанизує залюбки.
Фізкультурна пауза.
А зараз проведемо одну гру:
Всі присіли, кажемо “у”!
Швидко стали, кажемо “а”!
Нам пора вже за діла!
Пальці стискаємо і розтискаємо,
Наче усі пластилін розминаємо.
Будемо фігури різні ліпити
І з фізкультурою вічно дружити.
Фізкультурна пауза.
Руки вже за головою, то ж дивись перед собою.
Мов метелики літали, крильця зводили і розправляли.
Раз, два, три, чотири – наші плечі відпочили.
1. Розвиток уяви у грі “Термометр”.
Клас шикується в дві шеренги. Учні повертаються обличчям один до одного. Дітям першої шеренги пропонують уявити, що одна рука у них занурена в нагрітій сонцем пісок або ванну з теплою водою.
Дітям другої шеренги пропонують торкнутися рук свого товариша і визначити яка рука тепліша – ліва чи права. Потім шеренги зміняють завдання.
2. Підсумок години здоров’я.
Вчитель: А тепер діти назвіть прислів’я чи приказку про здоров’я:
Діти: 1. Здоров’я – всьому голова.
2. Найбільше багатство – здоров’я.
3. Держи голову в холоді, живіт в голоді, а ноги в теплі –
будемо жити вік на землі.
4. Чиста вода – для хвороби біда.
5. Спорт –найкращі ліки.
Вчитель: Відпочили і пограли,
А тепер тихенько в клас,
Щоб усі вас шанували,
Щоб здоров’я було в вас.
Організований вихід групи.