Розробка інтегрованого уроку з фізичної культури

Про матеріал
Тімбілдинг на уроках фізичної культури для учнів вікових категорій (4-8 клас). Тема: Спортивні ігри Модуль: «Баскетбол» 8 клас «Школа м’яча» 4 клас Сьогодні, мабуть, ніхто не заперечуватиме необхідність формування командного духу і укріплення колективу. Дуже часто вже дорослим людям відсутність досвіду групової роботи заважають успішно взаємодіяти в колективі, разом зі співробітниками реалізовувати певну діяльність. Що таке «тімбілдинг»? Це робота, спрямована на об’єднання і заохочення членів групи до спільної результативної діяльності. Використовують тут різноманітні засоби і форми роботи: ігри, вправи, що допоможуть побудувати команду. Але важливо пам’ятати, що метою тімбілдингу є створення об’єднаної команди, усунення проявів конкуренції та формування відчуття спільної справи. Натомість, використання конкурсних вправ неодмінно створять ситуацію за якою є переможці і переможені. Тому краще зосередитись на тих видах діяльності, що спрямовані на об’єднання груп і колективу. Нам, вчителям фізкультури, часто доводиться формувати команди з учнів різних вікових категорій, різних класів для участі в різноманітних змаганнях, а також проводити уроки в одному спортивному залі з учнями різних класів.
Перегляд файлу

Інтегрований урок:

Тімбілдинг на уроках фізичної культури  для учнів вікових категорій (4-8 клас).

Тема:  Спортивні ігри

Модуль: «Баскетбол» 8 клас

                  «Школа м’яча» 4 клас

 

Сьогодні, мабуть, ніхто не заперечуватиме необхідність формування командного духу і укріплення  колективу. Дуже часто вже дорослим людям відсутність досвіду групової роботи заважають успішно взаємодіяти в колективі, разом зі співробітниками реалізовувати певну діяльність.

Що таке «тімбілдинг»? Це робота, спрямована на об’єднання і заохочення членів групи до спільної результативної діяльності.

Використовують тут різноманітні засоби і форми роботи: ігри, вправи, що допоможуть побудувати команду. Але важливо пам’ятати, що метою тімбілдингу є створення об’єднаної команди, усунення проявів конкуренції та формування відчуття спільної справи. Натомість, використання конкурсних вправ неодмінно створять ситуацію за якою є переможці і переможені. Тому краще зосередитись на тих видах діяльності, що спрямовані на об’єднання груп і колективу.

Нам, вчителям фізкультури, часто доводиться формувати команди з учнів різних вікових категорій, різних класів для участі в різноманітних змаганнях, а також проводити уроки в одному спортивному залі з учнями різних класів.

25_1.jpeg


 

 

 

 

                                                           План-конспект

                               уроку фізичної культури для учнів 4-8 класів

Варіативний модуль: «Баскетбол» 8 клас

                                          «Школа м’яча» 4 клас

Тип уроку: сюжетно-інтегрований

Мета уроку: розвиток предметних та ключових компетентностей засобами фізичного виховання

Завдання уроку:

  1. Розвивати спритність під час швидкісного ведення м’яча (8 клас).
  • Повторити техніку ведення м’яча з максимальною швидкістю (4 клас)
  1. Закріпити кидки м’яча однією рукою зверху у стрибку і у русі.
  • Закріпити вивчені елементи в іграх та естафетах.
  1. Виховувати в учнях ціннісне ставлення до систематичних занять фізичної культури.
  2. Формувати в учнів наскрізні уміння, критично та творчо мислити, ефективно спілкуватися, співпрацювати та рефлексувати.
     

Методи навчання:

  • Ігровий метод, робота в групі, метод вправи, метод змагань.

Інвентар та обладнання:

  • Баскетбольні м’ячі, фішки, дидактичні картки, картки з тестовими завданнями

Місце проведення: спортивний зал

Вчитель фізичної культури : Стрекаловських Наталія Миколаївна.

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст уроку

Дозув.

Організаційно-методичні вказівки

 

1.

2.

Підготовча частина (12 хв)

Організований вхід до спортивної зали

Шикування, рапорт

 

 

 

30 сек

В колоні по одному.

Шикування в шеренгу за рівнем фізичного розвитку.
Звернути увагу на зовнішній вид учнів. Черговий складає рапорт

 

0127BD69-D904-4F5E-890D-228C0407743E.jpeg

 

 

3.

 

4.

Привітання. Повідомлення завдань уроку.

 

Вчитель: «Діти, сьогодні Ви будете виконувати різні види вправ і завдань. Працювати Ви будете як одна команда.

 1 хв

 

40 сек

Перевірити готовність класу до роботи. Нагадати про дотримання правил техніки безпеки. Націлити учнів на основні завдання уроку. Мотивація

5.

Вимірювання ЧСС за 6 сек, візуальний контроль учнів.

 10 сек

Перевірити готовність класу до роботи. Вимоги щодо медико-педагогічного контролю: норма без видимих зовнішніх фізіологічних ознак, відхилень.

6.

Стройові та організовуючі вправи

20 сек

Повороти на місці, правору-ліворуч,кругом. Перешикування в 3 шеренги, в одну колону. Слідкувати за поставою. Виконувати чітко за командою.

7.

Ходьба в обхід залу

  • Стройовим кроком
  • На носках, руки вгору
  • На п’ятках, руки за голову
  • З високим підніманням стегон, руки на поясі

 1 хв

Дистанція -2 кроки. Стежити за правильної поставою, положенням рук, спини, ніг, голови. В колоні по одному.

8.

Біг «змійкою»

 1 хв

Стежити за дистанцією, правильним диханням та поставою.

9.

Ходьба з одночасним виконанням дихальних вправ 

30 сек

Вдих – руки через сторони вгору, видих- руки через сторони вниз. Темп повільний.

 

10.

Через центр зали перешикування з колони по одному, по два, по три

10 сек

 

11.

Різновиди бігу та стрибків по діагоналям

  • Біг з високим підніманням стегна
  • Біг на прямих ногах
  • Стрибки з правої ноги на ліву
  • Стрибки на двох ногах «зігзагом»
  • Ходьба випадами
  • Біг спиною вперед
  • Прискорення

 3 хв

Дистанція 2 кроки. Стежити за поставою, слідкувати за диханням

12.

Через центр зали перешикування в колону по чотири

  10 сек

Злиттям

13.

Марширування на місці, з декламацією речівки

  15 сек

Слідкувати за дистанцією та інтервалом, поставою. Крокувати в ногу.

14.

Розминка: Гра «Все робимо одночасно»

Мета: виконання спільної справи, об’єднання учасників в групи, формування сприятливого психологічного клімату.

Хід гри: той, кого обрали ведучим, демонструє певні руки (вправи розминки)

 4хв

Можна додати музику. Всі мають повторити рухи; усі учні мають виконати їх однаково правильно. Ведучі обираються з учнів різних класів

A5CC5266-DCB4-4338-98DB-EBFA2344C249.jpeg

 

15.

Вимірування ЧСС за 6 сек. Візуальний контроль учнів

15 сек

Поцікавитись самопочуттям

 

 

 

 

Основна частина

 30 хв

 

 

 

 

 

16.

 

17.

Вправу тімбілдингу (командоутворення)

 

Гра «Знайомство». Учні в колі, кидають м’яч, називаючи своє ім’я (передача м’ячів в баскетболі)

 

 

5 хв

24.jpeg

 

М’яч повинен побувати у кожного гравця

18.

Гра «Кольори» («Шишки, жолуді, горіхи»). Учні стоять в колі, одна особа стоїть всередині і називає колір. Всі власники зазначеного кольору міняються місцями. Гравець з середини кола намагається зайняти чиєсь місце, поки гравці переміщуються.

 5хв

Одягнути кольорові пов’язки або браслети до початку гри.

 

Всі гравці зазначеного кольору мають помінятися місцями між собою.

AF67B869-27BB-4D4C-A2C7-6098AF61A490.jpeg

19.

Знайди свою команду . Учні рухаються залою поки звучить музичний супровід. За командою (припинення музичного супроводу) збираються в групи за кольорами

2 хв

Всі учні розподіляються на команди (за кольором, кольорові позначки – пов’язки на руку або браслет)

20.

Перешикування в команди. Виконання естафет:

-«Сороконіжка»

 

 

 

 

-  естафети з веденням м’яча

 

 

 

- кидки м’яча в кошик.

18хв

 

Учасники стають в колону по одному, тримаючи один одного за плечі або за пояс. Треба виконати дії, рухаючись за командою вчителя.

 

Виконується швидкісне ведення м’яча в баскетболі, контроль за технікою виконання.

 

Кидки м’яча в кошик вивченими способами.

5D4F1C24-AD6E-44AB-A3D1-1DDD7DAC4BF6.jpeg

 

21.

Спортивна вікторина

 

Команди отримують картки із завданням. Спільно відповідають на питання вікторини.

22.

Заключна частина

-Шикування, вправи на увагу

-Підбиття підсумків естафети.

-Підбиття підсумків уроку

-Організований вихід із зали.

 3 хв

 

Концентрація уваги.

Оцінити.

Вихід в колоні по одному.

 

 

docx
Додано
16 лютого 2020
Переглядів
769
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку