Варіант 1
1. Обчисліть площу паралелограма, якщо одна з його сторін 8 дм, а висота проведена до цієї сторони, дорівнює 6 дм.
2 Знайдіть площу квадрата, якщо його периметр 36см.
3. Менша сторона прямокутника дорівнює 6 см, а друга сторона на 2 см більше. Чому дорівнює площа прямокутника?
4. Середня лінія трапеції дорівнює 3 м, а висота трапеції 9м. Обчисліть площу трапеції.
5. Висота трикутника 8 дм, а основа 12 дм. Знайдіть площу трикутника.
6. Одна із сторін паралелограма у 3 рази більша за висоту, проведену до цієї сторони, а його площа дорівнює 48 см2. Знайдіть сторону паралелограма.
Варіант 2
1. Обчислити площу паралелограма, якщо одна із сторін 9 дм, а висота, проведена до цієї сторони, дорівнює 2 дм.
2.Знайти площу квадрата, якщо його периметр 48 см.
3.Більша сторона прямокутника дорівнює 12 см, а менша на 8 см менше. Чому дорівнює площа прямокутника?
4.Параллельні сторони трапеції дорівнюють 6м і 9м, а висота трапеції 4м. Обчислити площу трапеції.
5. Висота трикутника дорівнює 5дм , а основа - 12дм. Знайдіть площу трикутника.
6. Одна із сторін паралелограма у 2 рази більша за висоту, проведену до цієї сторони, а його площа дорівнює 72 см2. Знайдіть сторону паралелограма.
Варіант 1
1. Обчисліть площу паралелограма, якщо одна з його сторін 8 дм, а висота проведена до цієї сторони, дорівнює 6 дм.
2 Знайдіть площу квадрата, якщо його периметр 36см.
3. Менша сторона прямокутника дорівнює 6 см, а друга сторона на 2см більше. Чому дорівнює площа прямокутника?
4. Середня лінія трапеції дорівнює 3 м, а висота трапеції 9м. Обчисліть площу трапеції.
5. Висота трикутника 8 дм, а основа 12 дм. Знайдіть площу трикутника.
6. Одна із сторін паралелограма у 3 рази більша за висоту, проведену до цієї сторони, а його площа дорівнює 48 см2. Знайдіть сторону паралелограма.
Варіант 2
1. Обчислити площу паралелограма, якщо одна із сторін 9 дм, а висота, проведена до цієї сторони, дорівнює 2 дм.
2.Знайти площу квадрата, якщо його периметр 48 см.
3.Більша сторона прямокутника дорівнює 12 см, а менша на 8 см менше. Чому дорівнює площа прямокутника?
4.Параллельні сторони трапеції дорівнюють 6м і 9м, а висота трапеції 4м. Обчислити площу трапеції.
5.Висота трикутника дорівнює 5дм , а основа - 12дм. Знайдіть площу трикутника.
6. Одна із сторін паралелограма у 2 рази більша за висоту, проведену до цієї сторони, а його площа дорівнює 72 см2. Знайдіть сторону паралелограма.
Задача 1. Задача 2.
Обчисліть площу земельної ділянки:
Задача 3. Задача 4.
Обчислити площу частини фронтона Обчислити форму фронтона
будинку, яку треба пофарбувати, якщо будинку, яку треба пофарбувати,
він має форму рівнобедреного трикутника якщо він має форму рівнобічної
з основою 4,54 м і висотою 3,12 м, трапеції з основами 5,16 м і 3,25 м
проведеною до неї. Розміри дверей, які і висотою 3,16 м. Розміри дверей,
не фарбуються, вказано на мал. які не фарбуються, вказано на мал.
План паркових насаджень
V
V
План паркових насаджень
Тема: Розв’язування задач на обчислення площ многокутників
Мета: закріплення в учнів навичок розв’язування типових задач з теми «Площі многокутників», навичок застосування програмних засобів для спрощення розрахунків при розв’язанні задач; формування навичок використання вбудованих функцій табличного процесора; розвиток уважності, логічного та алгоритмічного мислення; виховання активності, самостійності, вміння працювати у групі, критично оцінювати свою роботу.
Обладнання: комп’ютери, ноутбук, проектор, роздавальний матеріал.
Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок.
Перебіг уроку
І. Організаційний момент
Привітання, оголошення теми уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань
Учні отримують картки із завданнями на безпосереднє застосування формул площ многокутників. (Додаток 1) Картки лежать завданням донизу. За командою вчителя учні перевертають картки і на чистих аркушах розв’язують задачі: без пояснень, малюнки (якщо вони потрібні) – від руки. Отриману відповідь потрібно обвести.
За командою вчителя учні припиняють роботу, обмінюються аркушами з сусідом по парті для здійснення взаємоперевірки. Відповіді до задач проектуються на екран. За кожну правильну відповідь учні отримують один бал. Кількість набраних учнем балів вказується чітко, за потреби обводиться (для швидкої обробки результатів).
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
На екран проектується умова задачі (Слайд 3). Учням пропонується завдання:
Висновок: іноді, коли при розв’язанні задачі необхідно швидко отримати результат, обчислення варто автоматизувати. Для цього можна використовувати як звичайний калькулятор, так і спеціальне програмне забезпечення.
IV. Застосування умінь і навичок
V. Захист учнівських проектів
Учні представляють свої проекти, пояснюють принципи введення даних для обчислення площ в кожному з них. Проект №1 створено у середовищі Excel, проект №2 – у середовищі візуального програмування Lazarus.
VI. Практичне застосування результатів проектної діяльності
За вихідними даними слід визначити площу доріжки парку, яку треба викласти тротуарною плиткою.
Використовувати для виконання завдання доцільніше проект №1, оскільки він дає можливість виконувати і деякі проміжні обчислення. Обчислення площі доріжки базуватиметься на властивості площ: площа фігури дорівнює сумі площ фігур, з яких вона складається.
Задача 1. Задача 2.
Обчисліть площу земельної ділянки:
Задача 3. Задача 4.
Обчислити площу частини фронтона Обчислити форму фронтона
будинку, яку треба пофарбувати, якщо будинку, яку треба пофарбувати,
він має форму рівнобедреного трикутника якщо він має форму рівнобічної
з основою 4,54 м і висотою 3,12 м, трапеції з основами 5,16 м і 3,25 м
проведеною до неї. Розміри дверей, які і висотою 3,16 м. Розміри дверей,
не фарбуються, вказано на мал. які не фарбуються, вказано на мал.
VIІ. Підсумок уроку
Самооцінка роботи учня на уроці (іноді дуже важко бути чесним із самим собою, проте спробуємо це зробити).
Завдання |
Оцінка власної діяльності |
Завдання |
Оцінка власної діяльності |
Бліц-контрольна |
|
Бліц-контрольна |
|
Виконання завдань біля дошки (0-2 бали) |
|
Виконання завдань біля дошки (0-2 бали) |
|
Активна участь у роботі групи (0-2 бали) |
|
Активна участь у роботі групи (0-2 бали) |
|
Робота за комп’ютером (0-2 бали) |
|
Робота за комп’ютером (0-2 бали) |
|
Разом |
|
Разом |
|
Підпис консультанта групи |
|
Підпис консультанта групи |
|
1
|
2 |
3 |
4 |
2341 1
|
6753 2 |
1247 3 |
1527 4 |
3433 1
|
4513 2 |
4541 3 |
1247 4 |
1127 1
|
1111 2 |
4513 3 |
1127 4 |
7781 1
|
4545 2 |
4444 3 |
4513 4 |
2341 1
|
6753 2 |
1247 3 |
1527 4 |
План насаджень |
План насаджень |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Площа доріжки |
|
Площа доріжки |
|
План насаджень |
План насаджень |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Площа доріжки |
|
Площа доріжки |
|