Урок-подорож по планетах.

Про матеріал

Урок-подорож по планетам соеячної системи. направлений на закріплення знань з множення ділення.

Перегляд файлу

Тема:  Повторення вивченого матеріалу за темою «Табличні випадки множення і ділення. Вирази з дужками на дії різного ступеня. Творча робота над задачами.»       

 

Мета: закріпити знання таблиць множення і ділення на 2, 3; уміння складати і розв`язувати вирази з дією множення та іншими діями. Формувати обчислювальні навички дій додавання та віднімання. Вдосконалювати знання геометричних фігур та роботу над розв`язанням простих задач на множення і ділення. Розвивати пам`ять, увагу, кмітливість, мислення. Виховувати любов до математики .

 

Обладнання: зошити, «космічний корабель», карта Сонячної системи, олівці, лінійки, таблиці, задачі.

 

                                       Хід уроку

І. Організація класу.

 

                     Продзвенів уже дзвінок

                     Починається урок.

                     Тож і ми часу не гаймо

                     За підручники сідаймо.

 

Учитель.  Діти, урок наш буде незвичайний. Сьогодні ми з вами здійснимо подорож у космос. А ви перетворитесь на істориків, планетознавців і математиків.

Зараз закрийте очі і уявіть, що: ми на космодромі. Звідси буде проведено черговий запуск космічного корабля «Салк Б-2» у Всесвіт засобами математичних обчислень. Здійснимо захоплюючу подорож космічним простором. А вашими вірними друзями мають стати: уважність, кмітливість, швидкість мислення і вибір точних і правильних відповідей, винахідливість і взаємоповага. Кожен з вас має точно виконувати правило наших подорожей:

 

              «Душу і серце в роботу вклади,

                        Кожну хвилину в труді збережи!»

 

Учитель. Оцінюватиметься ваша робота у космічному польоті за допомогою космічних зірок:

 

    Жовта – за чітке і правильне виконання завдання;

    Червона – якщо в роботі допущені незначні неточності;

    Синя – якщо під час польоту виявляються прогалини у знаннях.

Тож вирушаємо у подорож!

 

ІІ. Перевірка і корекція знань.

 

  1. Робота з геометричним матеріалом.

Учитель. Ми з вами на космодромі. Ось наш космічний корабель. Давайте всі разом проаналізуємо його. З яких геометричних фігур він складається.

 

Конспект заняття з логіко-математичного розвитку в середній групі |  Конспект. Дошкілля

 

Учитель. Скільки ви бачите  трикутників? Чотирикутників? П`ятикутників?

  • Молодці! Наша ракета готова до пуску! То ж вирушаємо.

Учень.    «На космодромі»

          Далеко-далеко від дому,

          Ген-ген в степовому краю,

          Сіяють вогні космодрому,

          І я у скафандрі стою.

          - Готова до пуску ракета?

          - Готова.

          Лиш помах руки, -

          Стрічай мене, інша плането,

          Стрічайте, космічні зірки!

                                                      (Л. Компанієць)

Учитель. Подивіться! Нас зустрічає якась планета! Зробимо зупинку?

Діти. Да!

Учень. Щиро вітаю вас! Я планета Марс. Назвали мене так древні римляни в честь бога Війни. Я сама блискуча планета. Моя поверхня вкрита багатьма кратерами і хребтами. Я приготувала для вас подарунок. Ось у вигляді прикладів.

Учитель. Давайте розв`яжемо ці приклади. (Приклади у вигляді таблиці вивішуються на дошці)

 

Тур'є-Реметівський загальноосвітній заклад середньої освіти І-ІІІ ступенів  - Математика

 

ІІІ. Закріплення знань.

 

Учитель. Молодці! Ви добре виконали завдання. То ж вирушаємо далі. На нашому космічному шляху планета «Юпітер»

Учень. Я планета Юпітер. Вітаю вас! Я люблю чистоту і охайність. Тому пропоную вам взяти космічні ручки, відкрити зоряні зошити і записати число, класна робота.

Діти.                     Зошит свій я відкриваю

                               Та під нахилом кладу

                               Ручку я ось так тримаю

                               Сяду рівно, не зігнусь,

                               За роботу я візьмусь.

1. Каліграфічна хвилинка.

258

147

2. Обчислювання прикладів.

Математичний диктант. (Записуємо тільки відповіді)

6*4=24      8*8=64      18:6=3         24:6=4

7*5=35      7*2=14      15:3=5         25:5=5

Учитель. Ви добре справилися з завданням планети «Юпітер» і зараз ми з вами продовжимо подорож.

Екіпажу треба швидко перевірити готовність №1. Відкрити підручники, перевірити їх положення і порядок на робочому місці.

Увага! Нас вітає планета «Сатурн»

Учень. Добридень! Я – планета Сатурн. Моє тіло дуже велике і має чотири чарівні кільця. Мене можна побачити на зоряному небі тільки восени, коли мої кільця чіткі і виразні. Я пропоную вам виконати кілька завдань. (Передає конверт)

Учитель. Цікаво! Що ж тут за завдання?

    А) Самостійна робота біля дошки (4 учні)

 - Скласти з прикладів на множення приклади на ділення (Приклади на дошці).

2*8=16           3*5=15            9*3=27           2*6=12

16:8=2            15:5=3            27:9=3            12:6=2

16:2=8            15:3=5            27:3=9            12:2=6

   Б) Робота за підручником.(Приклади №265, с.39)

3. Хвилинка відпочинку.

Учитель. Наш космічний корабель продовжує свій політ. Але що це? Ми потрапили в зону дії планети «Уран»

Учень. Я – планета Уран.  Я не велика і не мала, але дуже розумна. Тому пропоную вам вийти у відкритий космос і  трішки відпочити.

                         Склали ручки й олівці –

                         Стали всі біля стільців.

                         Хлопчики й дівчатка,

                         Зробимо зарядку.

                         Руки в боки, в гору, в низ.

                         1, 2, 3 – не помились.

                         У долоні хлоп- хлоп,

                         І ногами топ-топ.

                         Мов годинник, зробим так:

                         Тік-так, тік-так!

                         Тихо сіли за стільці,

                         Вчитель скаже: «Молодці!».

4. Робота над задачею. (За малюнком скласти задачу.)

Учитель. Ми добре відпочили! А тепер нас чекає сама загадкова планета. Це планета…

Учень. «Нептун». Мені ім`я дали древні греки на честь бога води. Я дарую вам віршовані задачі.

    А) 1яйце вариться 4 хвилини. За скільки хвилин зваряться 10 яєць?

    Б)  Кролик вуха насторожив –

         В нього дуже добрий слух.

         Хто ж тепер нам скаже точно:

         В двох кролів є скільки вух?

                    2*2=4

    В) Дружно білочки малі

         Ділять ягідки в дуплі.

         Двадцять ягідок на гілці –

         По 4 кожній білці

         Гляньте, діти, у дупло,

         Скільки білок там було?

                    20:4=5

    Г)  Космічному кораблю «Схід» залили в бак 40 л пального, а космічному кораблю «Союз» - в 2 рази більше. Скільки літрів пального залили кораблю «Союз»?

Учитель. Ось і зустрілися ми з кінцевою планетою Сонячної системи «Плутоном». Ця планета пропонує останнє завдання нашої подорожі.

5. Самостійна робота над прикладами.

29+(24:3)+54=91                          34+(16:2)-11=31

24:3=8                                           16:2=8

29+8=37                                        34+8=42

37+54=91                                      42-11=31

ІV. Підсумки уроку.

Учитель.

  • Що нового дізналися?
  • Що сподобалося на уроці?
  • Чого навчились?
  • Які є побажання?

 Молодці! В Сонячній системі є ще багато невідкритих планет. А наша космічна подорож закінчується. Важким був наш шлях, але ми досягли кінцевої мети. Повторили матеріал, показали хороші знання, виявили, над чим ще треба працювати.

Домашнє завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
9 жовтня 2021
Переглядів
446
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку