Розробка інтерактивного уроку "Складені задачі, що включають знаходження дробу від числа. Повторити правила множення числа на добуток"

Про матеріал

Розробка інтерактивного уроку математики для учнів 4 класу по темі "Складені задачі, що включають знаходження дробу від числа. Повторити правила множення числа на добуток"

Перегляд файлу

Урок математики «Пригоди Шерлока Холмса»

Тема уроку. Складені задачі що включають  знаходження дробу від числа. Повторити правила множення числа на добуток.

Мета уроку: закріпити вміння учнів розв׳язувати складені задачі що включають знаходження дробу  від числа та числа за значенням його дробу; вдосконалювати обчислювальні навички учнів; розвивати мислення, увагу, пам׳ять; виховувати любов та цікавість до математики, уважність.

                                          Хід уроку

I.Організація учнів до уроку

1.Привітання

II.Мотивація навчальної діяльності

Діти, у нас сьогодні не простий урок, ми з вами будемо допомагати одному розумному чоловіку.

Послухайте цей аудіозапис і можливо хтось здогадається кому ми допомагатимемо.(Слухання саунд-треку до фільму «Шерлок Холмс»)

Так , діти, це Шерлок Холмс. До нього звернувся джентльмен у якого викрали дорогоцінний годинник. Доктор Ватсон захворів і нам потрібно допомогти розкрити справу.

III.Актуалізація опорних знань

Діти, за цими завданнями ми дещо дізнаємось про злочинця. Уважно розвязуйте завдання, щоб не помилитись.

1.Математичний диктант

Знайдіть від різниці  чисел 60 і 30.

числа що = 12.Чому = це число?Запишіть від 270 кг.

Скільки хвилин у години?

У класі 30 учнів, – дівчаток. Скільки дівчат у класі?

Знайдіть від 5 м 70 см.

За 3 секунди сокіл пролетів 78 м. Яка швидкість сокола?

Тривалість життя коня – 25 років.  свого життя він росте. Скільки років зростає кінь?

Кішка полювала на мишку години. Скільки часу полювала кішка?

Самоперевірка. Додайте всі відповіді. Яке число у вас вийшло?

Правильна відповідь 487,якщо у вас вийшло це число то всі відповіді правильні. Діти уважно подивіться на відповіді, що ми можемо дізнатись про злочинця? (Важить 90 кг і має зріст 1 м 90 см)

III.Вивчення нового матеріалу.

Діти, Шерлок  Холмс вистежив, що злочинець біг через паркову зону міста і загубив там важливу підказку для нас.

1.Задача.

Злочинець біг через паркову зону міста, яка становила 3400 арів. Після цього паркову зону міста збільшили на  . На якій площі паркової зони ми повинні шукати  підказку?

1)3400:8=425 (а)- збільшили паркову зону;

2)3400+425=3825(а)- зона на якій потрібно шукати підказку;

В-дь: на парковій зоні площею 3825 а.

Проводячи детальний огляд цієї ділянки Шерлок Холмс знайшов підказку, але вона зашифрована. Давайте ,допоможемо йому розгадати цей ребус.

2.Логічне завдання для Шерлока  Холмса

слова  « записник »

Слова « олівець »

     Слова « лотерея »

Слова « толерантний »

Правильно діти ви швидко розгадали цей ребус. Це слово «Золото»

Про що це свідчить? (Що викрадений годинник був золотий)

Але повернувшись додому Холмс побачив що йому підкинули годинник.

Діти, давайте обчислимо вартість цього годинника.

3.Задача

У джентельмена було 11 грн 70 коп. На   усіх грошей він купив 3 годинники. Яка вартість одного годинника якого знайшов  Холмс?

11 грн 70 коп =1170 коп

1170:6 ·5=975 (к.)-вартісь 3 годиників;

975:3=325 (к.)- вартість одного годинника;

325 коп= 3грн 25 коп

В-дь: 3гривні 25 копійок.

Діти, а може золотий годинник коштувати 3 грн 25 коп?

Подивіться на наш годинник.

Діти, під час того як ми розв׳язували задачу Шерлок дізнався на якій вулиці живе злочинець і тепер ми маємо допомогти віднайти будинок де живе злочинець.

F:\Урок математики\dd_zefir.jpg    F:\Урок математики\dd_zefir1.jpg   F:\Урок математики\430-1-705.jpg

360                              400                          400

                                         250                           150

 

Давайте дізнаємось деякі ознаки.

(На дошці вивішуємо 3 будинки,позаду одного із них прикріплено зображення годинника і коло кожного цифрові дані площі квітів в площі будинку)

 

4. Задача

Довжина садиби 80 м, а ширина на 60 менша. площа  займають сад і двір, а решту – будинок. Яку     площу займає  будинок?

  1. 80-60=20 (м )- ширина садиби;
  2. 8020= 1600()- площа садиби;
  3. 1600:8·6= 1200 -займає сад і двір;
  4. 1600-1200=400 ()- займає будинок;

В-дь: 400 .

Діти, подивіться який будинок зайвий.

5.Задача

На присадибні ділянці площі займає будинок.  Дерева - .Решту місця займають квіти. Розмір ділянки 400 арів. Яку площу займають квіти?

1)400:2= 200 (а)- займає будинок;

2)400:8=50 (а) -займають дерева;

3)200+50=250 (а)-займають будинок і дерева;

4)400-250=150 (а)- займають квіти;

В-дь: 150 арів.

Діти у якому будинку живе наш злочинець?

Шерлок Холмс дякує вам, бо він знайшов злочинця і годинника.

IV.Підсумок уроку

Чого ви навчились на сьогоднішньому уроці?

Що вдалось найкраще?

Що здалося складним?

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
1 червня 2018
Переглядів
830
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку