Розробка корекційно-розвиткового заняття з логоритміки для учнів 3-х класів

Про матеріал
Корекційно-розвиткове заняття з логоритміки для здобувачів освіти 1-3х класів.Тема заняття: Розвиток мовленнєвого дихання, ритміки та координації рухів.
Перегляд файлу

Розробка корекційно-розвиткового заняття з логоритміки для учнів 3-х класів (групове)

Тема заняття: Розвиток мовленнєвого дихання, ритміки та координації рухів

Мета:

  1. Розвивати мовленнєве дихання, артикуляцію та правильну вимову звуків.
  2. Формувати відчуття ритму та координацію рухів.
  3. Зміцнювати навички командної роботи та самоконтролю.
  4. Підвищувати мотивацію до занять через гру та музичний супровід.

Обладнання:

  • Аудіозаписи ритмічної музики.
  • Логоритмічні вірші.
  • Мальовані картки із зображеннями тварин.
  • Мараки, бубни або інші ритмічні інструменти.

Структура заняття

1. Вітання (3 хвилини)

  • Привітання в колі: учні стають у коло, вчитель говорить: “Доброго дня, друзі!”, усі відповідають разом, плескаючи в долоні в заданому ритмі.
  • Ритмічна розминка: “Плесни двічі, тупни раз”.

2. Дихальні вправи (5 хвилин)

  • Вправа “Повітряна кулька”: Учні уявляють, що надувають кульку: вдих носом — надуваємо живіт, видих ротом — “здуваємо” кульку.
  • Вправа “Сичимо як змії”: Вдих носом, повільний видих через рот зі звуком “с-с-с”.

3. Ритмічні вправи (10 хвилин)

  • Виконання рухів під музику:
    1. Простий марш із плесканням у долоні (в такт музиці).
    2. Вправи на зміну темпу: швидко — повільно.
    3. Рухи з інструментами (бубон, маракаси).
  • Вправа “Крокуємо як звірі”: діти наслідують кроки різних тварин (зайчик — стрибки, ведмідь — важкі кроки тощо).

4. Логоритмічні вправи (15 хвилин)

  • Читання логоритмічних віршів під музику: Наприклад: “Біжить зайчик по стежині, Вуха вгору, хвіст унизу. Туп — туп, плеск — плеск, Разом дружно, все у такт!”
  • Вправи з поєднанням рухів і мовлення:
    1. На кожен склад — хлопок у долоні.
    2. Промовляння слів із плесканням або тупанням у ритм.

5. Гра “Ритмічні загадки” (7 хвилин)

  • Вчитель показує картку із зображенням тварини та ритмічно вимовляє фразу, яку учні повинні повторити, наприклад:
    • “Кішка мурчить: мур-мур-мур” (плеск у долоні).
    • “Песик гавкає: гав-гав-гав” (тупання ногами).

6. Релаксація (5 хвилин)

  • Вправа “Музичний туман”: під спокійну музику учні лягають або сідають зручно, закривають очі, роблять глибокі вдихи-видихи, уявляють, як хмара повільно обволікає їх.

7. Підсумок (5 хвилин)

  • Обговорення: “Що вам сподобалося найбільше?”
  • Вчитель дякує учням за участь, учні передають одне одному уявний “клубок доброти” через рукостискання.

 

Очікувані результати:

  1. Покращення мовленнєвого дихання та артикуляції.
  2. Розвиток відчуття ритму та координації рухів.
  3. Формування позитивного емоційного стану через інтерактивні вправи та командну роботу.

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
30 грудня 2024
Переглядів
23
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку