Розробка матеріалов на тиждень до теми "Професії" (Ознайомлення з навколишнім/ Розвиток мовлення/ ФЕМУ/ Сенсорний розвиток/ Образотворче мистецтво) для дистанційного навчання
Доброго ранку!
Доброго ранку! Доброго дня!
Треба вітатись чемно щодня!
Усмішку людям усім посилати,
Доброго ранку щиро бажати!
Ранкова руханка
Тема тижня «Професії»
(Ознайомлення з навколишнім/ Розвиток мовлення/
ФЕМУ/ Сенсорика/ Образотворче мистецтво)
Мета: розширити знання дитину про види професій, знаряддя праці, поповнити словник дитини назвами професій, розвивати зв’язне мовлення, елементарні математичні уявлення, сенсорні еталони, пам'ять, увагу, мислення; виховувати повагу до праці.
Матеріал: ілюстрації до теми, д/ігри «Хто що робить?», «Що кому потрібно для роботи?», фарби, пензель, пластилін, дощечка.
- До нас сьогодні у гості завітала гостя-лялька Маша. Вона прийшла не просто так, а за допомогою. Маша знає, що треба вирости, вивчитись у школі, отримати професію, але, на жаль, не знає які професії бувають. Давай допоможимо Маші.
У дворі поміж будинків
Між берізок та ялинків
Є містечко для діток
Наш чудовий дитсадок!
- Коли дітки приходять у дитсадок їх зустрічає вихователька. (Повторити слово ви-хо-ва-тель)
Вихователька чудова
Грає з нами знову й знову.
На прогулянку збирає,
Всіх нас тепло одягає.
- Подивись на картинку та відгадай хто
це? (Повторити по складах слово - лі-кар)
Лікар у садку дітей лікує,
Та зеленкою малює.
- Маша зголодніла: «А хто мене нагодує у садочку?»
Кухар варить борщ і суп,
Голубці готує
Він дорослих і малят
Смачно нагодує.
Повторити по складам слово ку-хар.
2. Дидактичні ігри:
* «Хто що робить?»
Дитина роздивляється картинки та відповідає на запитання.
- Що робить вихователь? (Навчає, грає)
- Що робить лікар? (Лікує)
- Що робить кухар? (Готує)
* «Що кому потрібно для роботи?»
* «Що кому потрібно для роботи?»
- Це робочі інструменти. Їх використовують для роботи.
- Хто використовіє ці інструменти?
ВИ-ХО-ВА-ТЕЛЬ
КУ-ХАР
ЛІ-КАР
Якщо у дитини не виходить чергувати усмішка-трубочка, то виконуємо по черзі кожну вправу по 3-5 разів
https://www.youtube.com/watch?v=7Ovssj87OBM
* «Зозуля»
Повторювати «Ку-ку» (2-3 рази).
Ускладнення: Промовляти по складах слово зо-зу-ля.
* «Хлопчик грає на сопілці»
Повторити «Ду-ду» (2-3 рази)
Ускладнення: Промовляти по складах слово со-піл-ка.
* «Дівчинка кличе подружок у лісі»
Повторити «Ау-ау» (2-3 рази)
Ускладнення: Промовляти по складах слово дів-чин-ка.
Пальчик, пальчик, де ти був? (беремо мізинчик)
Я з цим братцем в ліс ходив, (беремо безіменний пальчик)
А з цим братцем борщ варив, (беремо середній пальчик)
А з цим кашу куштував, (беремо вказівний пальчик)
А з найбільшим заспівав, заспівав. (беремо великий пальчик)
Виконуємо з дитиною два рази.
* Малювання «Драбинка» (Фарбами)
https://www.youtube.com/watch?v=VUG-vlcb614
* Ліплення «Смачні цукерки»
https://www.youtube.com/watch?v=jUwEXnoO7pU
Рекомендації: навчати дитину скочувати долонькою пластилін на поверхні (дошці) коловими рухами. Для палочки використати зубочистку або сірник.
Дорослий пропонує дитині пограти в гру, сидячи на килимку.
Прогулянка
Спостереження:
* «За птахами» ( Звернути увагу на пташок, які літають навколо. Запропонувати дитині імітувати руками політ птахів)
* За листячком на деревах» (Розглянути якого кольору листя на деревах)
* «За деревом каштан» (Розглянути плоди каштану)
Рухливі ігри:
* «Прокоти м’яч» (Кочення м’яча по прямій лінії)
* «Не наступи» (Намалювати на землі уявні калюжі, обходити та перестрибувати їх)
* «Горобчики» (стрибати, як горобчики)
Праця та виховання самостійності у побуті: вчити дитину складати букет з опалого листя, збирати насіння з квітів; складати іграшки; продовжувати навчати дитину самостійно вдягатись та роздягатись; вчити дитину сервирувати стіл.
ІІ половина дня
* Сюжетно-рольова гра/ театралізована діяльність « Оленка прийшла у дитсадок»
Дії дитини: як лялька вітається, роздягати верхню одежу ляльки, лялька грається з іншими іграшками.
* Художньо-естетичний розвиток Слухання української народної заклички «Вийди, вийди сонечко»
https://www.youtube.com/watch?v=3pS3WhruCMU
Бесіда за оповіданням:
- Кого кличуть маленькі діти? (Сонечко)
* Конструювання «Башта» (Будувати башту з чотирьох кубиків, викладаючи їх рівненько у висоту, чергувати кольори)
* Безпека життєдіяльності «Безпека на ігровому майданчику»
https://www.youtube.com/watch?v=y0oxkRlqoig