Розробка майстер - класу на тему " Сучасні форми візуалізації навчального матеріалу"

Про матеріал
Розробка майстер - класу на тему " Сучасні форми візуалізації навчального матеріалу"
Перегляд файлу

 

Майстер-клас

вчителя української мови та літератури, зарубіжної літератури

Приймак Юлії Павлівни

Тема: Сучасні форми візуалізації навчального матеріалу на уроках української мови та літератури.

     Вступне слово: Доброго дня, шановні колеги та гості. Я, Приймак Юлія Павлівна, вчитель української мови та літератури, і зарубіжної літератури Корсунської гімназії.  Моє життєве кредо : « Бути людиною у всьому і завжди», а педагогічне кредо:  Довго сам учись, якщо хочеш навчити інших».  Робота вчителя приносить мені надзвичайно велике щастя, адже найбільша насолода у житті – це спілкування з дітьми, а діти – наше майбутнє. Саме від нас, учителів, залежить яким воно буде, тому що наші уроки формують  та розвивають у дитячій свідомості цінності гуманізму, вказують  на життєві істини.

     Сьогодні до вашої уваги  пропоную  майстер–клас на тему  « Сучасні форми візуалізації навчального матеріалу на уроках української мови та літератури». ( Слайд 2)

   І перш ніж розпочати роботу, я хотіла б  трішечки дізнатися про вас чогось більшого. Тому пропоную вам вправу – знайомство  « З яким літературним персонажем я себе асоціюю і чому?» ( Слайд 3)

( Учасники по черзі називають своє ім'я та асоціацію з літературним персонажем, пояснюють чому саме).

   ( Слайд 4)    Як би не намагались вчителі бути серйозними під час уроків, але всі ( як діти, так і дорослі) люблять дотепний гумор. Погодьтесь, і вечорами не всі читають виключно «розумні» книги, а дійсно творчі вчителі черпають ідеї із найрізноманітніших джерел і впроваджують їх на уроках.

        Сучасна школа ставить перед вчителями нову мету - зацікавити учнів за допомогою ефективних методів та форм роботи. Особливо сьогодні – у час стрімкого розвитку комп’ютерних технологій, технічних винаходів, коли « кліпове мислення» сучасного цифрового покоління орієнтоване на фрагментарне сприйняття саме візуальної інформації.  ( Слайд 5)

         Отже, до вашої уваги кілька прикладів сучасних форм візуалізації навчального матеріалу, які я використовую на уроках.

( Слайд 6) Інтелект карта, або карти мислення  - це відображення на папері ефективного способу думати, запам'ятовувати, згадувати, вирішувати творчі завдання, а також можливість уявити та наочно висловити свої внутрішні процеси обробки інформації, вносити до них зміни, удосконалювати.

 ( Слайд 7) Більшість людей сприймають якнайкраще саме візуальну інформацію — вона швидше систематизується. Меми — сучасний тренд в освіті  , то чому ж нам, вчителям, не зробити їх вдалим інструментом для побудови неординарного уроку.

 ( Слайд 8) Робота зі сторінками письменників або їхніх творів у соціальних мережах

Аби створити соціальну сторінку письменника, учням доведеться заглянути в біографію автора, пошукати його відомих сучасників-друзів, відрекомендувати твори. А отже, ефект запам’ятовування відомостей з біографії письменника  буде високим.  Це надзвичайно захопливий вид роботи, зрозумілої сучасним дітям.

( Слайд 9)    На своїх уроках я також користуюсь скрайбінгом, який  дозволяє утримати, зберегти в пам’яті й відтворити яскравий наочний образ через деякий час.
          Скрайбінг не тільки допомагає людині легко запам’ятовувати тексти, правила, дати, номери, формули, а й взагалі полегшує засвоєння будь-якого матеріалу, підвищує успішність, скорочує час виконання завдань.

Таке навчання за допомогою  скрайбінгу, на мою  думку,  викликає приємні емоції, учні легше сприймають новий матеріал.

( Слайд 10)  Фонетичні шпаргалки — популярний та дуже ефективний метод вивчення правил та орфограм. Ці вирази допомагають швидше пригадувати правила української мови.      

( Слайд 11)   Ейдоконспект  є одним із засобів візуалізації навчального матеріалу, що сприяє кращому засвоєнню вивченого.  Поєднуючи в собі опорний конспект (теоретичні знання) та ілюстрації до твору, ейдоконспект задіює логічне й образне мислення.

 ( Слайд 12)   Інтерактивний робочий аркуш -  це веб-сторінка, на якій можна  розмістити навчальний матеріал і різного типу завдання для учнів. Наприклад, це може бути відео, зображення, текст на основі яких учні відповідають на запитання і виконують завдання.

 

 

 

 

 

 

      

На цьому етапі хочу вам щиро подякувати за те, що завітали на мій майстер – клас та пропоную повернутися до наших смайликів.

      Оберіть, будь ласка, смайлик, який буде відповідати   вашому настрою після перегляду майстер – класу. На зворотній стороні напишіть – « Після майстер – класу».

          

  Дякую за увагу!

 

docx
Додано
30 січня
Переглядів
122
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку