Розробка об'єкта проектно-технологічної діяльності з трудового навчання. Прикраса для волосся.

Про матеріал
Трудове навчання вирішує внутрішньопредметні завдання, пов'язані з формуванням в учнів проектно-технологічної компетентності. Проектно-технологічна компетентність – це здатність учня застосовувати знання, уміння, навички в процесі проектно-технологічної діяльності для виготовлення виробу (або надання послуги) від творчого задуму до його втілення в готовий продукт (послугу) за обраною технологією. Формування змісту технологічної діяльності учнів на уроках трудового навчання здійснюється саме на основі об’єктів проектної діяльності.
Перегляд файлу

 

 

 

РОЗРОБКА

ОБЄКТА ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ

ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

 

 «Прикраса для волосся»

 

         

 

 

 

 

 

Анотація

 

 

 

Волосся, як одне з найголовніших жіночих достоїнств, потребує не тільки в правильному догляді, але і правильному обрамленні. Саме тому аксесуари та прикраси для волосся сьогодні стали настільки затребуваним, а часом навіть невід`ємним елементом образу сучасної модниці, незалежно від того, який стиль в одязі для неї найбільш прийнятний. Види прикрас для волосся настільки різноманітні, що часом навіть важко визначитися з вибором.

Завжди унікальними і незвичайними є авторські прикраси для волосся, які в навіть самий пересічний наряд додадуть щось особливе і неповторне. Тому модниці, які цінують незвичайні штучки, часто вибирають саме ексклюзивні аксесуари створені власними руками.

 

 

 

 

ПРИКРАСА ДЛЯ ВОЛОССЯ

Рекомендований клас

7

Об’єкт проектної діяльності

Прикраса для волосся

Основна технологія

Технологія виготовлення штучних квітів

Додаткова технологія

Технологія оздоблення одягу

Наскрізні лінії

«Здоров’я і безпека» - дотримання правил безпечної праці та організації робочого місця.

«Екологічна безпека та сталий розвиток» - раціонально використовувати  різноманітні матеріали,  обґрунтовувати власну позицію щодо розвитку екологічно чистих технологій обробки матеріалів.

«Підприємливість і фінансова грамотність» - формування уміння економно використовувати  матеріали під час їх обробки; визначати необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу, визначати орієнтовну вартість витрачених матеріалів.

Обладнання, інструменти та матеріали

Обладнання: клейовий пістолет;

Інструменти: ножиці, голка;

Матеріали:

  • джинсова тканина;
  • нитки;
  • обруч;
  • намистини

Очікувані результати

навчально-пізнавальної діяльності учнів

Знаннєвий компонент:

  • Розуміє призначення методу фокальних об'єктів.
  • Пояснює сутність моделі-аналогу для проектування  виробу.
  • Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів.
  • Характеризує будову та принцип дії інструментів, пристосувань та обладнання для обробки конструкційних матеріалів.

Діяльнісний компонент:

  • Планує власну проектну діяльність.
  • Обґрунтовує доцільність обраного конструкційного матеріалу.
  • Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням.
  • Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.
  • Вирізняє за характерними ознаками технології виготовлення та оздоблення виробів, поширені в регіоні проживання.
  • Визначає сфери застосування різних видів технологій.
  • Виготовляє виріб.
  • Використовує контрольно-вимірювальний інструмент.
  • Комбінує композицію для оздоблення виробу.
  • Оздоблює виріб.
  • Розраховує орієнтовну вартість витрачених матеріалів.

Ціннісний компонент:

  • Усвідомлює важливість правильного добору конструкційних матеріалів.
  • Обґрунтовує послідовність виготовлення виробу.
  • Усвідомлює важливість дотримання технологічної послідовності при виготовленні виробу.

Орієнтовний календарно-тематичний план

З

/

п

Тема уроку та її зміст

К-ть

год

Дата

проведення

1

Історія виникнення прикрас для волосся. Вибір об’єкта проектування. Моделі-аналоги. Проектування форми методом фокальних об’єктів. Добір конструкційних матеріалів. Планування роботи з виконання проекту. Графічне зображення.

 

1

 

2

Характерні ознаки технології виготовлення та оздоблення виробів поширених в регіоні проживання.

Технологічний процес виготовлення деталей виробу. Самоконтроль якості виконання технологічних операцій. Організація робочого місця та безпека праці.

1

 

3

Комбінування композиції для оздоблення виробу. З’єднання деталей виробу.

 

1

 

4

Контроль якості виробу. Презентація, самооцінка виробу. Захист проекту.

 

1

 

Разом

4

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИГОТОВЛЕННЯ ВИРОБУ

з/п

Послідовність виконання технологічних операцій

Зображення

(фото)

  1.  

Підготувати матеріали та інструменти для виготовлення виробу

 

https://shvejka.com/wp-content/uploads/2019/05/162606_1-%D0%98%D0%B3%D0%BB%D0%B0-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D0%B4%D0%B6%D0%B8%D0%BD%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B9-%D1%82%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B8-860x571.jpghttps://photoserver-airis.ru/131811

 

 

  1.  

Прокласти шов уздовж застібки «блискавка» для подальшого стягування

 

 

 

  1.  

Сягнути, сформувати  хвильки

 

 

 

 

  1.  

Закріпити у квітку

 

 

 

 

 

  1.  

Виготовити середину із скрученої джинсової стрічки

 

 

 

 

 

https://netstorage-nur.akamaized.net/images/pogudx2fvk4cnhqibg.jpg?imwidth=900

  1.  

З’єднати дві деталі

 

 

 

 

 

 

  1.  

Оздобити прикрасу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 серпня
Переглядів
196
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку