Розробка об'єкта проектно-технологічної діяльності з трудового навчання. Прикраса для волосся.

Про матеріал
Трудове навчання вирішує внутрішньопредметні завдання, пов'язані з формуванням в учнів проектно-технологічної компетентності. Проектно-технологічна компетентність – це здатність учня застосовувати знання, уміння, навички в процесі проектно-технологічної діяльності для виготовлення виробу (або надання послуги) від творчого задуму до його втілення в готовий продукт (послугу) за обраною технологією. Формування змісту технологічної діяльності учнів на уроках трудового навчання здійснюється саме на основі об’єктів проектної діяльності.
Перегляд файлу

 

 

 

РОЗРОБКА

ОБЄКТА ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ

ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

 

 «Прикраса для волосся»

 

         

 

 

 

 

 

Анотація

 

 

 

Волосся, як одне з найголовніших жіночих достоїнств, потребує не тільки в правильному догляді, але і правильному обрамленні. Саме тому аксесуари та прикраси для волосся сьогодні стали настільки затребуваним, а часом навіть невід`ємним елементом образу сучасної модниці, незалежно від того, який стиль в одязі для неї найбільш прийнятний. Види прикрас для волосся настільки різноманітні, що часом навіть важко визначитися з вибором.

Завжди унікальними і незвичайними є авторські прикраси для волосся, які в навіть самий пересічний наряд додадуть щось особливе і неповторне. Тому модниці, які цінують незвичайні штучки, часто вибирають саме ексклюзивні аксесуари створені власними руками.

 

 

 

 

ПРИКРАСА ДЛЯ ВОЛОССЯ

Рекомендований клас

7

Об’єкт проектної діяльності

Прикраса для волосся

Основна технологія

Технологія виготовлення штучних квітів

Додаткова технологія

Технологія оздоблення одягу

Наскрізні лінії

«Здоров’я і безпека» - дотримання правил безпечної праці та організації робочого місця.

«Екологічна безпека та сталий розвиток» - раціонально використовувати  різноманітні матеріали,  обґрунтовувати власну позицію щодо розвитку екологічно чистих технологій обробки матеріалів.

«Підприємливість і фінансова грамотність» - формування уміння економно використовувати  матеріали під час їх обробки; визначати необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу, визначати орієнтовну вартість витрачених матеріалів.

Обладнання, інструменти та матеріали

Обладнання: клейовий пістолет;

Інструменти: ножиці, голка;

Матеріали:

  • джинсова тканина;
  • нитки;
  • обруч;
  • намистини

Очікувані результати

навчально-пізнавальної діяльності учнів

Знаннєвий компонент:

  • Розуміє призначення методу фокальних об'єктів.
  • Пояснює сутність моделі-аналогу для проектування  виробу.
  • Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів.
  • Характеризує будову та принцип дії інструментів, пристосувань та обладнання для обробки конструкційних матеріалів.

Діяльнісний компонент:

  • Планує власну проектну діяльність.
  • Обґрунтовує доцільність обраного конструкційного матеріалу.
  • Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням.
  • Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.
  • Вирізняє за характерними ознаками технології виготовлення та оздоблення виробів, поширені в регіоні проживання.
  • Визначає сфери застосування різних видів технологій.
  • Виготовляє виріб.
  • Використовує контрольно-вимірювальний інструмент.
  • Комбінує композицію для оздоблення виробу.
  • Оздоблює виріб.
  • Розраховує орієнтовну вартість витрачених матеріалів.

Ціннісний компонент:

  • Усвідомлює важливість правильного добору конструкційних матеріалів.
  • Обґрунтовує послідовність виготовлення виробу.
  • Усвідомлює важливість дотримання технологічної послідовності при виготовленні виробу.

Орієнтовний календарно-тематичний план

З

/

п

Тема уроку та її зміст

К-ть

год

Дата

проведення

1

Історія виникнення прикрас для волосся. Вибір об’єкта проектування. Моделі-аналоги. Проектування форми методом фокальних об’єктів. Добір конструкційних матеріалів. Планування роботи з виконання проекту. Графічне зображення.

 

1

 

2

Характерні ознаки технології виготовлення та оздоблення виробів поширених в регіоні проживання.

Технологічний процес виготовлення деталей виробу. Самоконтроль якості виконання технологічних операцій. Організація робочого місця та безпека праці.

1

 

3

Комбінування композиції для оздоблення виробу. З’єднання деталей виробу.

 

1

 

4

Контроль якості виробу. Презентація, самооцінка виробу. Захист проекту.

 

1

 

Разом

4

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИГОТОВЛЕННЯ ВИРОБУ

з/п

Послідовність виконання технологічних операцій

Зображення

(фото)

  1.  

Підготувати матеріали та інструменти для виготовлення виробу

 

https://shvejka.com/wp-content/uploads/2019/05/162606_1-%D0%98%D0%B3%D0%BB%D0%B0-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D0%B4%D0%B6%D0%B8%D0%BD%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B9-%D1%82%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B8-860x571.jpghttps://photoserver-airis.ru/131811

 

 

  1.  

Прокласти шов уздовж застібки «блискавка» для подальшого стягування

 

 

 

  1.  

Сягнути, сформувати  хвильки

 

 

 

 

  1.  

Закріпити у квітку

 

 

 

 

 

  1.  

Виготовити середину із скрученої джинсової стрічки

 

 

 

 

 

https://netstorage-nur.akamaized.net/images/pogudx2fvk4cnhqibg.jpg?imwidth=900

  1.  

З’єднати дві деталі

 

 

 

 

 

 

  1.  

Оздобити прикрасу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 серпня 2019
Переглядів
3542
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку