Заняття за інтересами "Виготовлення їжачка з крупи"

Про матеріал

Заняття за інтересами спрямоване на розвиток гуманного ставлення до тварин, виховання передусім творчого ставлення до праці, виховувати не споживачів, а активних учасників, які не бояться труднощів. У процесі творчого заняття в учнів виробляються такі цінні людські риси працьовитість, посидючість, старанність, допитливість, цілеспрямованість, ініціативність, самостійність, уміння обирати працю й визначати, як її краще виконати, здатність якісно доводити справу до кінця.

Перегляд файлу

Тема. Виготовлення аплікації з крупи. Їжачок.

 

Мета. Вдосконалювати навички роботи з різним природним матеріалом; вчити планувати послідовність виконання трудових операцій; виховувати емоційно-позитивне ставлення до тварин; любов до праці , відповідальне ставлення і творчий підхід до справи , естетичний смак, вміння дотримуватись порядку на робочому місці.

 

Обладнання. Картон, клей, щіточка для клею, шаблон їжачка, манка, ножиці, ілюстрації, зразок виробу.

 

Хід уроку

 

Ι. Організація класу, привітання.

Психологічний настрій

- Сьогодні на уроці  хочу щоб ви запропонували, чого ми разом навчимося , досягнемо:

(ми гарно і плідно працюватимемо разом, допомагатимемо одне одному за потреби, поважатимемо думку кожного з присутніх. У вас будуть дуже гарні результати, у вас усе неодмінно вийде, ви впораєтеся з усіма завданнями.)

 

ΙΙ. Актуалізація опорних знань учнів.

1. Вступна бесіда.

- А тему нашого заняття ви дізнаєтесь відповівши на мої запитання. На дошці як ви бачите є кольорові листи паперу, кожен колір належить одній літері яку ви маєте віднайти. Отож починаємо, я називатиму ряд слів, а ви віднайдіть літеру яка повторюється

на початку слова:

Авто, ананас, апельсин, альбом –А;

Лис, лимон, ласка, лілія – Л;

Індик, іній, інжир – І;

Кран, країна, ківі, курка – К;

Півень, парк, пінгвін, папа – П;

Заєць, зірка, зебра – З;

Цап, царівна, цемент - Ц;

в кінці слова:

пар, тигр, телевізор – Р;

магія, навчання, кохання – Я;

знайдіть голосний звук:

крик, вир, стиль, тигр – И;

туп-туп, кум, бульк – У.

 

2. Відгадування загадок.

Гостроносий і малий,

Сірий, тихий і незлий.

Вдень ховається. Вночі

Йде шукать собі харчі

Весь із тонких голочок.

Як він зветься? (Їжачок)

 

ΙΙΙ. Повідомлення теми і мети уроку.

- Про цю тваринку ми сьогодні й будемо розмовляти і спробуємо виготовити аплікацію.

1. Обговорення зовнішнього вигляду їжака.

 

2. Розповіді про їжачка.

(Діти розповідають про невеличку тваринку-їжачка)

 

ΙV. Фізкультхвилинка.

 

V. Робота над темою уроку.

1. Пояснення вчителя. Інструктаж.

а) Розгляд зразка роботи.

Діти встановлюють, із чого виготовлена аплікація. (Насіння соняшника, пшоно)

-Що взято за основу. (Картон)

б) Порядок виконання роботи.

- змащування основи клеєм;

- посипання крупами;

- оформлення роботи.

2. Повторення правил користування ножицями і клеєм.

Крупу використовуйте економно, не розсипайте.

3.Самостійна робота учнів. Індивідуальна допомога учням.

(Наголошую, що потрібно стежити за своїм робочим місцем).

«Чисто не там, де прибирають, а там де не смітять»

 

VΙ. Підсумок уроку.

-З яким матеріалом ви працювали?

-Що вам сподобалось на уроці?

-Хто сьогодні отримав задоволення від своєї праці на уроці?

-Хто працював не на повну силу?

Організація виставки кращих дитячих робіт.

Оцінювання.

Іжачок ставить всім «МОЛОДЕЦЬ» за урок.

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
24 березня 2018
Переглядів
2127
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку