Розробка позакласного заходу для 10-11 класів у формі квесту на тему "Кусудама-куля"

Про матеріал
Навчальний процес не має зводитись до автоматичного виконання стандартизованих навчальних програм. Мудрий вчитель, викладач має навчити дітей працювати творчо, сміливо, нестандартно. Саме квест надає можливість учням робити практичні висновки, котрі в майбутньому їм можуть забезпечити професійний успіх.
Перегляд файлу

Ржищівський індустріально-педагогічний фаховий коледж

Квест на тему: Кусудама-куля

викладач математики Корж Наталія Володимирівна

2024

Кусудама-куля

План підготовки до квесту:

1.    Обираємо модель кусудама кулі, для виготовлення власноруч.

2.    Конкурс куль кусудама 3.           Формування команд квесту.

4.    Підготовка команд до квесту. Ознайомлення із основними геометричними прийомами, що використовуються в техніці кусудама.

5.    Квест.

image

ЗАВДАННЯ КВЕСТУ : скласти кулю з модулів, використовуючи техніки кусудама (вибір моделі кулі належить організатору квесту)

Правила проходження квесту

1.    Квест вважається розпочатим після того як команда отримала посилання на відео, яке знайомить учасників квесту із схемою складання кулі кусудама та приклад на знаходження числа, що відповідає кількості необхідних модулів для роботи.

2.    Команда сама визначає за якою схемою вона працює ( чи шукають спочатку модулі, а потім працюють над побудовою кулі, чи визначають ролі для виконання завдання квесту: шукачі, будівельники)

3.    Стиль роботи в процесі гри можна змінювати в залежності від ситуації, що виникає в процесі квесту.

4.    Оскільки частину модулів для кулі заховано в аудиторії, їх потрібно відшукати.

5.    Пошуки спрощуються, якщо команда знаходить в кімнаті картку-підказку із завданням, котре потрібно виконати, щоб отримати модулі. Якщо завдання не виконується, квестуючі отримують модулі, проте до часу , витраченого на складання кулі додаются 3 хвилини (штрафні хвилини).

6.    Якщо комаді не вистачає потрібної кількості модулів, їх можна скласти використовуючи приготовлений матеріал ( можна скласти не більше 5 модулів)

7.    Виграє команда, котра склала кулю, витративши менше часу.

Завдання №1

Обчислити кількість модулів, які потрібні для виготовлення кусудама-кулі.

Обчислити значення похідної функції Y=3𝑥2 в точці x = 5.

(Відповідь: 30 шт.)

Завдання карток-підказок: Завдання №2

Знайти центр описаного кола навколо даного трикутника.

(Паперовий трикутник розміщено на протилежній стороні картки підказки. Це довільний трикутник, котрий учасники шляхом поділу кожної із його сторін навпіл, визначають точку перетину серединних перпендикулярів). Зразок оформлення картки-підказки.

image

Відповідь:image

(Ціна правильної відповіді - 5 модулів)

Завдання №3

Знайти центр вписаного в даний трикутник кола.

(Паперовий трикутник розміщено на протилежній стороні картки підказки. Це довільний трикутник, котрий учасники шляхом поділу кожного із його кутів навпіл, визначають точку перетину бісектрис). Зразок оформлення картки-підказки.

image

Відповідь:image

(Ціна правильної відповіді - 5 модулів)

Завдання №4

Використовуючи модель прямокутного трикутника проілюструйте властивість про суму його гострих кутів кутів.

Відповідь:image

(Ціна правильної відповіді - 5 модулів)

Завдання №5

Знайти найбільше значення функції Y=− 𝑥2 + 4𝑥 + 3 на інтервалі [0; 3]

Відповідь:7 (Ціна правильної відповіді - 7 модулів)

Завдання №6

Визначити знак виразу:

sin4050 𝑐𝑜𝑠2730𝑡𝑔5410𝑠𝑖𝑛450

(Ціна правильної відповіді - 3 модулі)

Завдання №7

Сформулювати алгоритм дослідження функції на екстремум.

(Ціна правильної відповіді - 3 модулі)

Кількість виготовлених модулів, котрі команда може отримати, виконавши завдання - 28 шт.

Два модулі, за схемою до визначеної кулі, члени команди повинні виготовити самостійно.

Модель кулі для побудови організатор квесту обирає самостійно, використовуючи інтернет-ресурс.

Навчальний процес не має зводитись до автоматичного виконання стандартизованих навчальних програм. Мудрий вчитель, викладач має навчити дітей працювати творчо, сміливо, нестандартно. В процесі квесту учасникам надається можливість всі рішення приймати самостійно. Розділити обов’язки в команді можна по-різному і цим правом команда користується. Звичайно є оптимальний варіант розподілу обов’язків між квестуючими: один формує модулі в систему за схемою, другий працює над розв’язанням завдань, інші займаються їх пошуком в аудиторії, але учасники мають самі прийти до такого рішення. Що обирає команда? Все залежить від рівня організованості, кмітливості та здатності підпорядковувати власні амбіції цілям команди. Саме квест надає можливість учням робити практичні висновки, котрі в майбутньому їм можуть забезпечити професійний успіх.

pdf
Додано
31 січня
Переглядів
351
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку