Розробка позакласного заходу "Сірникова олімпіада"

Про матеріал

Матеріали містять умови конкурсу, презентацію для заходу та додаток. Конкурс передбачає випробувальний етап, роботу в парах та індивідуальну роботу учнів 5-11 класів.

Перегляд файлу

 

Відповіді до завдань І туру

Відповіді до завдань І туру

Відповіді до завдань І туру

Відповідь

Відповідь

Відповідь

1

1+1=2

1

1+1=2

1

1+1=2

2

1+5=6

2

1+5=6

2

1+5=6

3

7+1=8

3

7+1=8

3

7+1=8

4

5+3=8

4

5+3=8

4

5+3=8

5

9-6=3

5

9-6=3

5

9-6=3

6

12+16=28

6

12+16=28

6

12+16=28

7

16-13=3

7

16-13=3

7

16-13=3

8

18-13=5

8

18-13=5

8

18-13=5

9

18+15=33

9

18+15=33

9

18+15=33

10

38+35=73

10

38+35=73

10

38+35=73

11

33+53=86

11

33+53=86

11

33+53=86

12

33+43=76

12

33+43=76

12

33+43=76

Відповіді до завдань І туру

Відповіді до завдань І туру

Відповіді до завдань І туру

Відповідь

Відповідь

Відповідь

1

1+1=2

1

1+1=2

1

1+1=2

2

1+5=6

2

1+5=6

2

1+5=6

3

7+1=8

3

7+1=8

3

7+1=8

4

5+3=8

4

5+3=8

4

5+3=8

5

9-6=3

5

9-6=3

5

9-6=3

6

12+16=28

6

12+16=28

6

12+16=28

7

16-13=3

7

16-13=3

7

16-13=3

8

18-13=5

8

18-13=5

8

18-13=5

9

18+15=33

9

18+15=33

9

18+15=33

10

38+35=73

10

38+35=73

10

38+35=73

11

33+53=86

11

33+53=86

11

33+53=86

12

33+43=76

12

33+43=76

12

33+43=76

 

Перегляд файлу

Умови конкурсу

Сірникова олімпіада

  1.    Участь у конкурсі беруть учні 5-11 класів, які пройшли перший випробувальний етап.
  2.    Перший випробувальний етап: на лінійці учням, що бажають взяти участь у змаганнях, дається одне логічне завдання, яке потрібно розв’язати та віддати вчителю математики на першій перерві. За підсумками цього етапу обираються 24 учасники олімпіади.
  3.    Олімпіада складається з трьох турів.

І тур – працюючи в парах, учні розв’язують 12 головоломок із сірниками. За підсумками І туру визначаються 12 учасників.

ІІ тур – працюючи індивідуально, учні розв’язують 3 головоломки із сірниками. За підсумками ІІ туру визначаються 6 учасників.

ІІІ тур – працюючи індивідуально, учні розв’язують 3 головоломки. За підсумками ІІІ туру визначають 3 фіналісти.

Бычку - кормильцу посвящаетсяКрасные спички обои, фото, картинки.Фінал - працюючи індивідуально, учні розв’язують 1 головоломку. За підсумками визначається один переможець.

Загадка Спичечная звездаЗадачи со спичками в 5 классе

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сірникова олімпіада

Номер слайду 2

Пошук розв’язання любої задачіРозвиває мислення. Підвищує рівень математичної грамотностіУчить мислити нестандартно

Номер слайду 3

І ТУРЗавдання І туру. Для виконання 40 секунд. Записати правильну рівність

Номер слайду 4

І ТУРЗавдання 1

Номер слайду 5

І ТУРЗавдання 2

Номер слайду 6

І ТУРЗавдання 3

Номер слайду 7

І ТУРЗавдання 4

Номер слайду 8

І ТУРЗавдання 5

Номер слайду 9

І ТУРЗавдання 6

Номер слайду 10

І ТУРЗавдання 7

Номер слайду 11

І ТУРЗавдання 8

Номер слайду 12

І ТУРЗавдання 9

Номер слайду 13

І ТУРЗавдання 10

Номер слайду 14

І ТУРЗавдання 11

Номер слайду 15

І ТУРЗавдання 12

Номер слайду 16

Відповіді до завдань І туру

Номер слайду 17

І ТУРЗавдання 1

Номер слайду 18

І ТУРЗавдання 1

Номер слайду 19

І ТУРЗавдання 2

Номер слайду 20

І ТУРЗавдання 2

Номер слайду 21

І ТУРЗавдання 3

Номер слайду 22

І ТУРЗавдання 3

Номер слайду 23

І ТУРЗавдання 4

Номер слайду 24

І ТУРЗавдання 4

Номер слайду 25

І ТУРЗавдання 5

Номер слайду 26

І ТУРЗавдання 5

Номер слайду 27

І ТУРЗавдання 6

Номер слайду 28

І ТУРЗавдання 6

Номер слайду 29

І ТУРЗавдання 7

Номер слайду 30

І ТУРЗавдання 7

Номер слайду 31

І ТУРЗавдання 8

Номер слайду 32

І ТУРЗавдання 8

Номер слайду 33

І ТУРЗавдання 9

Номер слайду 34

І ТУРЗавдання 9

Номер слайду 35

І ТУРЗавдання 10

Номер слайду 36

І ТУРЗавдання 10

Номер слайду 37

І ТУРЗавдання 11

Номер слайду 38

Завдання 11І ТУР

Номер слайду 39

І ТУРЗавдання 12

Номер слайду 40

І ТУРЗавдання 12

Номер слайду 41

І ТУРДодатково

Номер слайду 42

І ТУРДодатково

Номер слайду 43

Номер слайду 44

Завдання ІІ туру. Для виконання - 1 хвилина. Можливий варіант розв’язання показати на малюнку

Номер слайду 45

ІІ ТУРДванадцять сірників лежать так, як показано на малюнку. Перекладіть 4 сірники так, щоб утворилось 10 квадратів. Завдання 1.

Номер слайду 46

ІІ ТУРЗавдання 1. Відповідь:

Номер слайду 47

ІІ ТУРЗавдання 2. Перекладіть 2 сірника, щоб утворилось 4 квадрата

Номер слайду 48

ІІ ТУРЗавдання 2. Відповідь:

Номер слайду 49

ІІ ТУРЗавдання 3. Треба перемістити 2 сірника так, щоб зламаний сірник залишився за межами келиха

Номер слайду 50

ІІ ТУРЗавдання 3. Відповідь:

Номер слайду 51

Номер слайду 52

Завдання ІІІ туру. Відтворити дану комбінацію та пояснити журі можливий варіант перестановки сірників Час для виконання - 2 хвилини

Номер слайду 53

ІІІ ТУРЗавдання 1. Треба перемістити 3 сірника, щоб тарган повернувся донизу.

Номер слайду 54

ІІІ ТУРЗавдання 1. Відповідь:

Номер слайду 55

ІІІ ТУРЗавдання 2. Треба перемістити 2 сірника, такщоб корова дивилась вправо.

Номер слайду 56

ІІІ ТУРЗавдання 2. Відповідь:

Номер слайду 57

ІІІ ТУРЗавдання 3. Всередині квадратного озера розташований квадратний острів. Потрібно спорудити переправу із зачепами з 2 сірників.

Номер слайду 58

ІІІ ТУРЗавдання 3. Відповідь:

Номер слайду 59

ФІНАЛЗавдання З шести сірників побудувати чотири рівносторонніх трикутники. Хто швидше??????????????????

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Батиренко Тетяна Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
28 липня 2018
Переглядів
1260
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку