Умови конкурсів до Тижня математики

Про матеріал

У матеріалах: шкільне Положення про предметний тиждень, умови конкурсів, які проводяться протягом одного дня або цілого тижня поза навчальним часом. Практика показує, що дітям подобаються конкурси Судоку, малюнків, сенканів. Легше оцінювати стіннівки, якщо є єдині вимоги до їх змісту (конкурс стіннівок). Конкурс усного рахунку ми замінили на участь у Прангліміне на освітньому сайті Міксіке, але можливий і такий варіант.

Перегляд файлу

Затверджено

науково-методичною радою

Добровеличківської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів

(протокол № 1 від 05.09.2014 р.)

 

Положення

про шкільний предметний тиждень

 

  1. Загальні положення

Предметний тиждень – комплекс навчально-виховних заходів, спрямованих на розвиток творчості учнів, поглиблення та поширення знань з предметів, збагачення методичного досвіду вчителів

 

  1. Завдання тижня:
    1.                     Забезпечення належних умов для виявлення та розвитку творчої активності та зацікавленості учнів, сприяння формуванню їх наукового світогляду;
    2.                     залучення учнів до самостійної творчої діяльності;
    3.                     поглиблення знань, підвищення інтересу до навчальних предметів;
    4.                     удосконалення науково-методичного рівня та рівня професійної майстерності вчителів через підготовку, організацію і проведення позакласних заходів, збагачення педагогічного досвіду вчителів.

 

  1. Функції предметних тижнів
    1.                     Організаційна: тижні дозволяють внести цікаві заходи та інноваційні технології до навчально-виховного процесу, удосконалити організаційні якості вчителів та розвивати організаційні здібності учнів.
    2.                     Діагностична: можливість отримувати моніторингову інформацію про динаміку професійного рівня вчителів та особистісний розвиток учнів.
    3.                     Інформаційна: зміст тижнів спрямований на інформування учнів про досягнення сучасної науки та історію її розвитку.

 

  1. Організація та проведення
    1.                   Предметні тижні організовуються та проводяться вчителями-предметниками у відповідності з річним планом роботи школи.
    2.                   Питання планування предметного тижня обговорюються та затверджуються на засіданнях ШМО.
    3.                   При плануванні предметного тижня враховуються пропозиції учнів, комісії з навчання учнівського самоврядування.
    4.                   План предметного тижня розміщується на сайті школи та на інформаційному стенді у четвер, що передує тижню.
    5.                   Учасниками предметного тижня є:
  • усі вчителі, що викладають предмет або групу дисциплін освітньої галузі, з яких проводиться предметний тиждень;

- учні школи, які вивчають предмет або освітню галузь;

- до участі в предметних тижнях можуть бути запрошені фахівці з наукової та педагогічної роботи, творчі колективи, громадськість.

  1.          У рамках предметного тижня можуть проводитися:
  • предметні олімпіади,
  • нетрадиційні уроки з предмета;
  • позакласні заходи;
  • загальношкільні заходи.
    1.                     Проведення предметного тижня супроводжується різноманітною наочною інформацією, яка розміщується в різних приміщеннях школи.
    2.                     За підсумками предметного тижня найбільш активні учасники нагороджуються призами або грамотами, подяками, дипломами з шкільною символікою.
    3.                     За підсумками предметного тижня може бути визначено склад команди школи для участі в предметних олімпіадах, здійснено набір у шкільне наукове товариство.
    4.                 Після закінчення предметного тижня на засіданні шкільного методичного об’єднання проводиться аналіз заходів, організованих в рамках тижня.
    5.                 За підсумками предметного тижня заступникові директора з навчально-методичної роботи потрібно надати такі документи:
  • план предметного тижня;
  • плани або сценарії відкритих заходів,
  • звіт про проведення предметного тижня з коротким описом проведених заходів, учнів, які виявили особливу старанність та досягли певних успіхів, фотографіями тижня.

 

  1. Керівництво предметними тижнями здійснюють керівники ШМО з узгодженням з адміністрацією закладу.

 

Перегляд файлу

КОНКУРС УСНОГО РАХУНКУ

 

Метою Конкурсу є розвиток творчого потенціалу учнівської молоді, звернення уваги на необхідність підвищення рівня усного рахунку, підвищення якості освіти.

Основними завданнями конкурсу є поглиблення й концентрація уваги учнів, розвиток оперативної пам'яті й мислення дітей, підлітків, юнаків та дівчат.

Учасники конкурсу – учні 4-10 класів.

Організатори – вчителі математики, учні 11 класу.

Під час Конкурсу учасники проходять поетапне (обмежене в часі) виконання тестів, що включають приклади на арифметичні дії: додавання, віднімання, множення і ділення.

Кожен учасник Конкурсу отримує тест з усного рахунку (50 прикладів на додавання) встановленого зразка, у якому записує своє прізвище, ім’я, дату, відповіді. На виконання тестів з додавання відводиться 6 хвилин, на віднімання – 7 хв, на множення – 8 хвилин, на ділення – 9 хвилин.

При підведенні підсумків журі враховує час виконання (бонусні бали за дострокове виконання) та кількість правильних відповідей.

Результати конкурсу оголошуються не пізніше наступного робочого дня після проведення Конкурсу шляхом оприлюднюються на сайті школи.

 

 

 

Перегляд файлу

Магічні квадрати

 

До відома. Магічні квадрати — це  квадратні таблиці натуральних чисел з однаковою кількістю рядків і стовпців, які мають одну й ту ж саму суму чисел у всіх рядках, стовпцях і діагоналях.

На рисунку показано, як можна побудувати  магічний квадрат 3x3.

Такий квадрат єдиний. Решту магічних квадратів 3x3 можна одержати з нього або шляхом повороту  навколо центра, або  відображенням    відносно  однієї з його осей симетрії.

Зі збільшенням розмірів квадрата (кількості клітинок) швидко зростає кількість можливих магічних квадратів  такого  розміру. Кількість різних магічних квадратів розміром 4x4 дорівнює 880, а розміром 5x5 — наближається до чверті мільйона.

 

Судоку

 

До відома. Судоку  — заснована на логіці японська головоломка з числами. В перекладі з японської мови «су» позначає слово «число», «доку» має безліч різних перекладів, але в цілому означає щось одне, одиничне, цілісне.

Рішення головоломки потребує терпіння і здатності до логічного мислення. За деякими даними рішення головоломок Судоку поліпшує пам'ять, мислення, а також перешкоджає розвитку і навіть лікує захворювання, пов'язані з головним мозком (таких, як хвороба Альцгеймера).

Ігрове поле складається з квадрата, розміром 9×9, розділеного на менші квадрати (їх ще називають „регіони”) із стороною 3×3 клітинки. Таким чином, все поле налічує 81 клітинку. У деяких з них вже на початку гри розташовані числа (від 1 до 9). Залежно від того, скільки клітинок вже заповнено, конкретну судоку можна віднести до легких або складних.

Мета головоломки - необхідно заповнити вільні клітинки цифрами від 1 до 9 так, щоб в кожному рядку, в кожному стовпці і в кожному малому квадраті 3×3, кожна цифра зустрічалася лише один раз. Правильна головоломка має лише одне рішення.

Кількість можливих комбінацій в судоку 9х9 складає за розрахунками Бертхама Фельгенхауера (англ. Bertram Felgenhauer) 6 670 903 752 021 072 936 960.

КОНКУРС СУДОКУ

 «МАТЕМАТИЧНИЙ КВАДРАТ»

 

  1. Даний конкурс є індивідуальним.
  2. Кожен учасник конкурсу має розв’язати:

у вівторок – судоку І-ІІ рівня складності (здати 29.03. до 17.00)

у середу – судоку ІІІ рівня складності (здати 30.03 до 17.00)

у четвер – судоку ІV рівня складності (здати 31.03 до 17.00)

  1. Переможець конкурсу має пройти всі чотири етапи.
  2. У разі виникнення спірних питань учасникам пропонується повторне розв’язання рівноцінної головоломки.
  3. Переможці конкурсу будуть відзначені  Дипломами та збірниками судоку та кросвордів.
  4. Учасник дискваліфікується, якщо є скарги на розв’язання головоломки під час уроків.

 

ПРИКЛАДИ СУДОКУ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І рівень

Учасник _______________________

 

І рівень

Учасник _______________________

 

 

І рівень

Учасник _______________________

 

 

І рівень

Учасник _______________________

 

 

І рівень

Учасник _______________________

 

 

І рівень

Учасник _______________________

 

 


ІІ рівень

Учасник _______________________

 

 

ІІ рівень

Учасник _______________________

 

ІІ рівень

Учасник _______________________

 

 

ІІ рівень

Учасник _______________________

 

ІІ рівень

Учасник _______________________

 

 

ІІ рівень

Учасник _______________________

 


 

ІІІ рівень

Учасник _______________________

 

ІІІ рівень

Учасник _______________________

 

ІІІ рівень

Учасник _______________________

 

 

 

ІІІ рівень

Учасник _______________________

 

ІІІ рівень

Учасник _______________________

 

 

 

ІІІ рівень

Учасник _______________________

 


 

ІV рівень

Учасник _______________________

 

 

ІV рівень

Учасник _______________________

 

ІV рівень

Учасник _______________________

 

 

ІV рівень

Учасник _______________________

 

ІV рівень

Учасник _______________________

 

 

ІV рівень

Учасник _______________________

 

 

Перегляд файлу

Умови конкурсу

Сірникова олімпіада

  1.    Участь у конкурсі беруть учні 5-11 класів, які пройшли перший випробувальний етап.
  2.    Перший випробувальний етап: на лінійці учням, що бажають взяти участь у змаганнях, дається одне логічне завдання, яке потрібно розв’язати та віддати вчителю математики на першій перерві. За підсумками цього етапу обираються 24 учасники олімпіади.
  3.    Олімпіада складається з трьох турів.

І тур   учні розв’язують 12 головоломок із сірниками. За підсумками І туру визначаються 12 учасників.

ІІ тур – учні розв’язують 4 головоломки із сірниками. За підсумками ІІ туру визначаються 6 учасників.

ІІІ тур – учні розв’язують 3 головоломки. За підсумками ІІІ туру визначають 3 фіналісти.

Бычку - кормильцу посвящаетсяКрасные спички обои, фото, картинки.Фінал - учні розв’язують 1 головоломку  - хто швидше. За підсумками визначається один переможець.

Загадка Спичечная звездаЗадачи со спичками в 5 классе

Перегляд файлу

Конкурс малюнків

 

Умови конкурсу – малюнки мають бути виконані ЛИШЕ за допомогою цифр

АБО геометричних фігур.

Можна використати аркуш у клітинку.

Роботи приймаються до 17.00 12 березня 2015 року

Квн для 7-х классов - edu.convdocs.orgПсихологический тест "Определение характера человека по его рисунку человечка"До розгляду не приймаються роботи виконані НЕОХАЙНО

Собака из цифр - фото животных, стихи и загадки про животных, пословицы и сказкиУчим цифры и рисуем. Обсуждение на LiveInternet - Российский Сервис Онлайн-ДневниковДипломная работа: Дидактические игры в начальном курсе матем…Публикации пользователя пользователя Katti Perk за 13.07.2012Публикации пользователя пользователя Katti Perk за 13.07.2012Учим цифры и рисуем. Обсуждение на LiveInternet - Российский Сервис Онлайн-ДневниковУчим цифры и рисуем. Обсуждение на LiveInternet - Российский Сервис Онлайн-Дневников

Перегляд файлу

КОНКУРС

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTOXNiHN3UgJxLJbYhvGDkIWdalSnJWorLHOvXHE3gFp9nF5pjoAQМАТЕМАТИЧНИХ СЕНКАНІВ

  1.              Участь у конкурсі беруть учні 5-11 класів.
  2.              Завдання:

1) скласти сенкан, темою якого є математичний термін,

2) зробити зображення до нього.

3. Конкурс проводиться протягом Тижня математики. Початок 29 березня 2016 року (9.00), закінчення – 31березня 2016 року (17.00)

4. За результатами конкурсу визначається переможець, що буде відзначений на шкільній лінійці.

Сенкан — це вірш, що складається з п’яти рядків.

Слово ”сенкан” походить від французького слова ”п’ять” і позначає вірш у п’ять рядків.

1. Перший рядок має містити слово, яке позначає тему (звичайно, це іменник)

2. Другий рядок – це опис теми, який складається з двох слів (два прикметника)

3. Третій рядок називає дію, пов’язану з темою, і складається з трьох слів (звичайно, це дієслова).

4. Четвертий рядок є фразою, яка складається з чотирьох слів і висловлює ставлення до теми, почуття з приводу обговорюваного.

5. Останній рядок складається з одного слова — синоніма до першого слова, в ньому висловлюється сутність теми, ніби робиться підсумок.

Наприклад

Коефіцієнт

Числовий, перший

Визначає, характеризує, відрізняє

Додаються при зведенні подібних доданків

http://pti.kiev.ua/uploads/posts/2010-05/1274207358_p012_1.pngМножник

Симетрія

Осьова, центральна

Впорядковує, прикрашає, вражає

Постійно зустрічається у житті

Основа

Перегляд файлу

Конкурс стіннівок «Математика – це…»

 

  1.       Стіннівка (стінна газета) - вид образотворчої народної творчості. Робиться, в основному, на аркуші формату А1. Зазвичай присвячується святам чи поточним подіям. Поєднує самодіяльність у живопису, поезії та мистецтві складання вітальних текстів. (З Вікіпедії) 
  2.       Конкурс проводиться протягом шкільного Тижня математики (13-17 січня 2014 року).
  3.       Участь у конкурсі беруть всі групи навчального закладу (одна стіннівка від групи).
  4.       Вимоги до змістового наповнення газети. Газета має містити розділи: «З історії математики», «Числа і факти», «Наш урок математики», «Математики сміються» та т.п.
  5.       При підведенні підсумків враховується творчий підхід, змістовність та художній рівень стіннівок.
  6.       Журі конкурсу – представники учнівського самоврядування (комісія навчання і творчості та комісія преси і інформації) та вчителі математики.
  7.       Роботи переможців конкурсу відзначаються Дипломами та виставляються на сайт школи у розділі «Творчість вихованців».
  8.       Перебіг конкурсу (процес створення газет, відзначення переможців та ін.) висвітлюється на головній сторінці сайту.

 

Перегляд файлу

Анкета

учня ____ класу

 

Моя участь у Тижні математики

 

  1. Про тиждень математики я взнав:

на лінійці,

від вчителя математики,

від вихователя

 

  1. Під час тижня математики я:

Розгадував ребуси,

Читав газету «Математика – це життя»

Малював за числами,

Розгадував кросворди,

Малював за координатами.

 

  1. Я брав участь у конкурсі:

 Розгадування судоку,

 Усного рахунку,

«Я люблю Україну! Я люблю математику!»

____________________________________

 

  1.               Я хотів взяти участь у ________________________________, але __________________________________________________________________________________________________________________.

 

  1. Під час підготовки математичної газети я ______________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

 

  1.               Мої побажання щодо проведення предметних тижнів: __________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Дата _______________

Анкета

учня ____ класу

 

Моя участь у Тижні математики

 

  1. Про тиждень математики я взнав:

на лінійці,

від вчителя математики,

від вихователя

 

  1. Під час тижня математики я:

Розгадував ребуси,

Читав газету «Математика – це життя»

Малював за числами,

Розгадував кросворди,

Малював за координатами.

 

  1. Я брав участь у конкурсі:

 Розгадування судоку,

 Усного рахунку,

«Я люблю Україну! Я люблю математику!»

_________________________________

 

  1.               Я хотів взяти участь у ________________________________, але __________________________________________________________________________________________________________________.

 

  1. Під час підготовки математичної газети я ______________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

 

  1.               Мої побажання щодо проведення предметних тижнів: __________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Дата _______________

zip
Додано
28 липня 2018
Переглядів
1498
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку