Розробка позакласного заходу "У пошуках скарбів"

Про матеріал

Гра - квест передбачає всебічне знання біології. Гра використовує також екологічні завдання, направлені на формування екологічної культури учнів. У грі використані елементи пошуку. Показаний зв‘язок біології з іншими предметами.

Перегляд файлу

 

 

 


 

 


 

                       Квест

                з біології

«У пошуках скарбів»

              (у рамках тижня біології)

Підготувала

 вчитель  біології

Бутівської ЗОШ і – ІІІ ст.

Кузнєцова Т.В.

 

 

 

 

 

Мета:

формувати навчально-пізнавальну, інформаційну , соціальну , здоров‘язберігаючу компетенції, формувати творчий потенціал учнів, вміння орієнтуватися в різноманітних ситуаціях,спілкуватися з учасниками квесту,працювати в команді ,підвищувати мотивацію до вивчення  біології, реалізувати міжпредметні зв‘язки.

Обладнання:

  1. Таблички з назвами команд
  2. Таблички з назвами станцій
  3. Маршрутні листи
  4. Аркуші паперу й ручки на кожну станцію
  5. Термометр
  6. Лавровий лист
  7. Цибулина
  8. Йод
  9. Пляшка води

10.Чорні скриньки – 5 шт.

11.Секундоміри чи пісочні годинники

12. завдання для кожної станції

13.Букви Н,А,Ш,С,К,А,Р,Б

14. Вказівки експертам на станціях

15.Листи для знаходження скарбів

 

У грі беруть участь учні 5-8 класів( по 4 учня з кожного класу), експерти на станціях – учні 10 – 11 класів

Учитель: Шановні дослідники! Ви вже неодноразово брали участь у різних пошукових іграх. Сьогодні ви пошукаєте біологічні скарби.

Кожна команда за жеребкуванням обере свою назву і свій маршрутний лист. Я нагадую, що за правилами гри на кожній станції відведено свій час перебування (він вказаний у маршрутному листку), кожній команді додається 5 балів за швидкість виконання всього маршруту та по 1 балу за швидкість виконання завдання на кожній станції, також віднімається 5 балів за шум, порушення дисципліни та правил гри.

Проводиться жеребкування

О, вельмишановні та най мудріші юні біологи!

Дуже давно в нашій школі заховано скарб. Цей скарб буде Ваш, але Ви його повинні знайти!

Нехай допоможуть вам ваші знання, Ваша ерудиція та кмітливість!

І станція «Шифрувальник» - 10 балів. Час виконання – 5 хв.

Учні отримують аркуш з висловом, текст яких зашифрований. Вислів зображений у вигляді набору цифр, кожна з яких означає літеру, яка знаходиться в українському алфавіті під даною цифрою.

 

G:\ДОДАТКИ\img005.jpgG:\ДОДАТКИ\img004.jpg Вислів: 29 грудня відзначається Міжнародний день збереження видової різноманітності

 

(Команди отримують букву «Б»)

ІІ станція «Чорна скринька» - 5 балів. Час виконання – 1хв.

За описом учні повинні назвати предмети, що лежать у чорних скриньках.

 

(Команди отримують букву «А»)

ІІІ станція «Математика + біологія» - 20 балів. Час Виконання – 10 хв.

Учні розв‘язують 2  приклади і за відповіддю визначають рідкісних птахів України G:\ДОДАТКИ\img002.jpg

G:\ДОДАТКИ\img008.jpg G:\ДОДАТКИ\img009.jpg

G:\ДОДАТКИ\img007.jpgG:\ДОДАТКИ\img006.jpg

(Команди отримують букву «Ш»)

 

ІV станція  Біологія в жартах» - 10 балів: 1 бал за кожну відповідь. Час перебування – 2 хв. G:\ДОДАТКИ\img010.jpg

 

G:\ДОДАТКИ\img011.jpg

(команда отримує букву»Н»)

G:\ДОДАТКИ\img014.jpgVстанція “Біологія в ребусах» - 10 балів(5 балів за кожний ребус). Час перебування – 2 хв.

G:\ДОДАТКИ\img015.jpg

 

( Команди отримують букву «С»)

VІ станція «Біологічний вік» - 5 балів. Час виконання – 1хв.

Учні повинні вишикуватися в шеренгу за зростанням біологічного віку ( за роками й місяцями)

VІІ станція «Пісенний квітковий вінок» - кількість балів відповідає кількості названих пісень. Час виконання – 1хв.

Кожна команда повинна назвати якомога більше пісень, у яких мова йде про рослини.

(Команди отримують букву «Р»)

VІІІ станція «Смачненька» . За кожне виконане завдання кожний учасник отримує по 1 балу . Вся команда – 24 бали . час перебування  - 10 хв.

У їдальні учнів чекає чай та печиво. Після того, як учні прийняли їжу перевіряється виконання гігієнічних вимог та правил ввічливості.

(Команди отримують букву «К»)

Команди збираються на місці початку гри , додаються бали за швидкість виконання всього квесту, якщо є порушення, то віднімаються бали. Учні показують букви, які вони зібрали.

Учитель. На  нашій грі ви дізналися багато чого нового про біологічні об‘єкти – тварини, рослини, людину та інші живі організми. Жива природа – то і є наш скарб, бо такий скарб має тільки наша планета.. Тож давайте збережемо цей скарб для наступних поколінь! А для того, щоб перевірити, чи всі ви цього хочете і це робите, проведемо екологічний тест.

(Проводиться жартівливий екологічний тест)

G:\ДОДАТКИ\img001.jpg

Учитель. Але не всі скарби ви ще знайшли. Команди отримують листи з подальшими вказівками.

Лист для команди – переможця: «Твоя команда – переможець! Але це – ще не все! Адже нічого в цьому житті не дається просто так. І сьогоднішній день – не виняток. Хочеш подарунків – йди вперед!. Залишилося ще трохи: знайди кімнату, у якій є качка. Качка стереже скриньку, у якій ти знайдеш… Що? Скоро дізнаєшся. Успіху!»(Кабінет географії)

Лист для другої команди: «Хоч твоя команда сьогодні й не перемогла – не біда!. Кожен з Вас переміг сам себе! Але це – ще не кінець! Адже нічого в цьому житті не дається просто так. І сьогоднішній день – не виняток. Хочеш подарунків – йди вперед!. Залишилося ще трохи:знайди кімнату, де температура може змінюватися від 36,6°С до 37°С і вище. У цій кімнаті є місце, де всі, хто заходить туди, росте. Там візьмеш скриньку, у якій ти знайдеш… Що? Скоро дізнаєшся. Успіху!»(кабінет медсестри)

Учні знаходять солодкі призи

 

 

1

 

docx
Додано
17 грудня 2018
Переглядів
1075
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку