26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Розробка позаурочного заходу «Вікторина» в рамках проведення тижня за професіями «Слюсар - інструментальник» та «Контролер верстатних та слюсарних робіт»

Про матеріал
Мета: навчальна • розширити знання учнів про їх професії, що мають сталий попит на ринку праці; • поглибити у учнів усвідомлення - добробут нашої країни і всіх громадян примножується працею; • розширити світогляд учнів шляхом обробки даного матеріалу; • показати практичну значущість вивчених понять та явищ. виховна: • виховувати взаємоповагу, дисциплінованість, толерантність; • прагнення сумлінно працювати. розвиваюча: • розвивати логічне мислення учнів; • інтерес до професії; • уміння творчо використовувати здобуту інформацію; • ділові якості, критичне ставлення до себе, до своїх можливостей; • трудову активність і працьовитість; • життєві компетентності учнів, як майбутніх професіоналів.
Перегляд файлу

Вікторина

позаурочний захід присвячений професіям «Слюсар- інструментальник, Слюсар складальник авіадвигунів» та «Контролер верстатних та слюсарних робіт»

Мета:

навчальна

  • розширити знання учнів про їх професії, що мають сталий попит на ринку праці;
  • поглибити у учнів усвідомлення -  добробут нашої країни і всіх громадян примножується працею;  
  • розширити світогляд учнів шляхом обробки даного матеріалу;      
  • показати практичну значущість вивчених понять та явищ.

виховна:

  • виховувати взаємоповагу, дисциплінованість, толерантність;
  • прагнення сумлінно працювати.

розвиваюча:

  • розвивати логічне мислення учнів;
  • інтерес  до професії;
  • уміння творчо використовувати здобуту інформацію;
  • ділові якості, критичне ставлення до себе, до своїх можливостей;
  • трудову активність і працьовитість;
  •  життєві компетентності учнів, як майбутніх професіоналів.

 

Обладнання:  комп’ютер, проектор, презентація, набір деталей, набори  інструментів .

Структура заходу:

  1. Організаційний момент:
  • Привітання
  • Представлення команд
  • Представлення журі
  1. Конкурс «Розминка»
  2. Конкурс «Темна кімната»
  3. Конкурс «Конструктор»
  4. Конкурс «Розслідування»
  5. Конкурс «Брейн-ринг»
  6. Підведення підсумків

Нагородження переможців

 

Хід заходу:

 

Ведучий. Доброго дня, шановні учні, вчителі та гості. Ми раді вітати вас на вікторині, присвяченій тижню професій машинобудівного профілю. Це : «Слюсар- інструментальник», «Слюсар складальник авіадвигунів» та «Контролер верстатних та слюсарних робіт» .

Сьогодні ми зібрались для того, щоб закріпити знання, отримані протягом навчання учнями груп                 з професійно-теоретичного та практичного навчання, а також підкреслити взаємозв’язок і спорідненість професій машинобудівного профілю.

Сьогодні, в рамках нашого заходу, ми не будемо ділити групи учасників вікторини на слюсарів та контролерів, а навпаки об’єднаємо їх зусилля заради перемоги. То ж, прошу привітати учасників.

Це команди « Майстри»;  « Золоті руки»; «Винахідники», до складу яких входить 50% слюсарів і 50% контролерів.

Представити суддів.

Ведучий. Для початку, я пропоную учасникам мобілізувати свої знання та увагу. Отже, перший конкурс «Розминка».

2. Розминка

 Роздаються картки з буквами.  Протягом 3 хвилин потрібно з букв зібрати 3слова, які стосуються обох професій. Відповідає та команда, яка швидше підняла руку.

Учасники: команда

Оцінка: Кожна правильна відповідь з поясненням - 1 бал за 1 слово(Максимальна кількість балів - 3)

Слова: Штампування,  Пресування,  Свердло, Гвинт, Штифт, Шабер.

 

 

 

 

Ведучий. Досвідчений слюсар та контролер  повинні навіть з закритими очима вміти відрізнити один інструмент від іншого. Зараз ми з вами зможемо оцінити наскільки досвідченими є слюсарі та контролери у кожній з команд. Наступний конкурс «Темна кімната»

3. Темна кімната

Перед учасниками стоїть завдання, визначити  з зав’язаними очима, який саме інструмент тримає у руках та його призначення.

Учасники:  2 з кожної команди

Оцінка: Кожна правильна відповідь з поясненням - 1 бал (Максимальна кількість балів - 2)

Інструмент:

Штангенциркуль ІІІ;  Шабер; Калібр втулка , Зенківка, Свердло, Різьбомір.

 

Ведучий. В основі майстерності слюсарів та контролерів лежить глибоке знання  предметів, інструментів, з якими доводиться працювати, розуміння їх властивостей. То ж наступний конкурс містить картинки на яких зображено інструменти які  починаються на одну і ту ж саму букву «Ш».

 

4. Конструктор

Чи зумієте ви правильно вказати кожну з цих деталей і для якої мети вони застосовуються?

На малюнку зображено шпилька, шпиндель, шпонка, швелер, шуруп, штир, штифт, шплінт, шестерня, штурвал, шатун, шток, шип, шайба, шаблон, шкиф, шліц, штуцер, штангенциркуль, шабер, штамп.

Учасники: вся команда

Оцінка: Кожна правильна відповідь з поясненням - 1 бал (Максимальна кількість балів - 20)

 

Ведучий. Інколи  при виконанні робіт потрібно ретельно підготуватись до роботи, получити інформацію, документи, знайти та получити на руки  інструмент, обладнання та пристосування. Та виконати деякий  алгоритм дій для виконання цих завдань. Тому зараз учасники покажуть нам, як вони зможуть виконати  малий уривок цього алгоритму роботи.

 

 

5. Розслідування

Методом жеребкування капітани команд дістають картку(ребус) в якій потрібно розгадати інструмент. 

Після того як визначено інструмент, його потрібно знайти у кабінеті.

На інструменті потрібно знайти QR - код та визначити за допомогою смартфона завдання. 

В завданні потрібно визначити вид обробки.

Учасники: вся команда

Оцінка: Кожна правильна відповідь з поясненням - 1 бал (Максимальна кількість балів - 3)

Зенкер, зенківка, шабер, свердло.

 

         

Обпилювання                Зенкерування                 Шліфування

C:\Users\Lenovo T430\Desktop\Дети\викторина\P90320-111949.jpg

Ведучий. А зараз ми перевіримо, як учасники орієнтуються в теорії. Для цього ми проведемо брейн-ринг.

6. Брейн-ринг

Представлено три теми. Кожна команда вибирає  собі тему на яку буде відповідати та номер питання.

Учасники: вся команда

Оцінка: Правильна відповідь - 1 бал, правильну відповідь з поясненням - 2 бали (Максимальна кількість балів - 20)

 

 

 

Нагородження переможців

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 березня
Переглядів
107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку